Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Victoire de la Dignité – звучить гідно

Днями в Києві представили лімітоване шампанське Victoire de la Dignité, або «Перемога Гідності», прибуток від продажу якого буде спрямований на потреби Головного військового клінічного госпіталю Міністерства оборони України та мобільних військових госпіталів. Журналіст D+ поспілкувалася з ідеологом проєкта.


Лімітований випуск Victoire de la Dignité складається з 2388 колекційних пляшок, створених спеціально і виключно для України. На цьому особливості релізу не закінчуються: Victoire de la Dignité – не просто шампанське, а колекція арт-об’єктів, для етикеток використано репродукції шістьох картин сучасних українських художників, що символізують перемогу нації. Самі етикетки створені у друкарні Eclair – найстарішій, що спеціалізується виключно на співпраці з брендами із Шампані. Ця колекція стала можливою завдяки благодійному проєкту – ідеї відомої рестораторки Марії Дідковської, яка залучила до співпраці французький сімейний Дім шампанського Pierre Morlet.

Pierre Morlet – незалежний Дім шампанського, розташований у самому серці Шампані в Авене-Валь-д’Ор. Чотири покоління поспіль Морле виробляють потужні та гармонійні вина, дбаючи про лози на найкращих ділянках регіону.  Виноградники Pierre Morlet вирізняються з-поміж інших завдяки використанню терасної системи вирощування, яка є рідкісною для даного регіону і вимагала складного процесу створення та організації. Протягом 12 років сім’я Морле працювала над побудовою цієї системи власноруч, і так, в поєднанні з особливостями ґрунту, зокрема, глибокими крейдовими шарами, та помірним кліматом, були створені ідеальні умови для вирощування Піно Нуар і Шардоне.

Victoire de la Dignité

Victoire de la Dignité створено з врожаю 2015 року, який опинився під загрозою через надзвичайно ранню зиму. Усі члени родини цілодобово працювали над обігрівом лози з використанням спеціальних пальників, з метою врятувати врожай та забезпечити його повне дозрівання. Завдяки невпинній праці сім’ї Морле, виноград було врятовано і перетворено на унікальне шампанське. Шампанське Victoire de la Dignité складається з 85% Шардоне та 15% Піно Нуар, одержаних на виноградниках класів Premier Cru й Grand Cru. Витримка на осаді: понад 6 років. Потенціал витримки (винний льох 10-12°C): до 2030 року. Кваліфікацію Millésime підтримує ручний збір та сортування. Victoire de la Dignité доступне для придбання на сайті та у ресторані Citronelle.

Що ж стосується мистецького крила проєкту, то воно утворено натхненням украінських митців. Олексій Аполлонов, Микола Білоус, Олена Придувалова, Марина Скугарєва, Олександр Сухоліт та Олег Тістол – ці художники стали душою Victoire de la Dignité.

Victoire de la Dignité

Оригінали картин, що відтворені на етикетках, можна побачити у Національному художньому музеї України, де з 6 по 20 липня відбувається перша з початку повномасштабного вторгнення виставка «Передчуття Перемоги». Це особлива подія, де відвідувачі матимуть змогу поринути у світ мистецтва й відчути пульс творчості художників завдяки інсталяціям куточків майстерень.

Victoire de la Dignité

Марія Дідковська, організаторка благодійної ініціативи, а також власниця ресторану Citronelle та бару Saint Bar, активно займається благодійною діяльністю протягом більш ніж 7 років. Вона відома своїми проєктами, такими як фонд «Відкрита музика міста» та концерти Classic Picnic, а також культурні ініціативи під назвами «Ода Незалежності», «Зимові дива», «Звуки миру», «Заради Майбутнього» та багато інших. Завдяки її ініціативам протягом повномасштабного вторгнення було зібрано понад 5 млн гривень, які були спрямовані на придбання необхідних комплектів хірургічних та лапароскопічних інструментів для військових мобільних госпіталів.

Марія Дідковська

На презентації проєкту пані Марія поспілкувалася з оглядачем Drinks+, поділившись історією співпраці з Домом Pierre Morlet та своїми думками щодо шампанського й подальшими планами.

Drinks+: Ви вже співпрацювали з Домом Pierre Morlet, створюючи шампанське для свого ресторану. Розкажіть детальніше, як прийшли до співпраці з ними тоді та як виникла ідея реалізувати проєкт Victoire de la Dignité зараз?

Марія Дідковська: Тоді нас доля звела через дружбу. Не знаю, можливо, саме для цього моменту я тоді, 7 років тому, познайомилася з ними, щоб втілити цей проєкт сьогодні. Хто знає, той знає, що люди з Шампані – це доволі закрита спільнота, яка просто так нікого не пускає «всередину». Колись моя подруга Марина Кербицька, шеф-кухар з Парижа, запросила мене на вечерю. Ми дружимо і співпрацюємо вже давно: вона час від часу знайомить мене з цікавими шефами, і ми разом організовуємо вечері в Києві, в Citronelle. Отже, вона запросила мене до своїх знайомих і взяла тоді із собою пляшку шампанського. Ми перебували у вельми цікавій компанії корінних парижан, багато з яких займалися мистецтвом, і це була така… особлива атмосфера. Трошки снобська, але дуже приємна. Так от, ми насолоджувалися тим шампанським, і багато з присутніх гостей, які мали багатий життєвий досвід і спробували вже багато чого, висловлювали безліч компліментів цьому вину, проте практично ніхто з них нічого не знав про самого Pierre Morlet, виробника шампанського. Тож моя подруга почала розповідати, і тут виявилося, що серед нас – друг та сусід того самого Еріка Морле, месьє Венсан Держан. Виявилося, наче в кіно – цікаво заверчений сюжет. Венсан Держан і його батько Олів’є, крім того, що тісно дружать з Еріком, ще й дід Венсана (відповідно, батько Олів’є) був тим самим адвокатом, який колись реєстрував найменування шампанське як продукт із позначкою походження… Отже, було про що поговорити. А пізніше ми приїхали до Венсана в гості і познайомилися з Еріком. Так почалися наші регулярні зустрічі. Одного разу подруга висунула ідею: є прекрасне шампанське, є ресторан Citronelle, то чому б не задружитися домами? Однак, взяти на себе великий проєкт ми не наважилися, тож я запропонувала створити щось спеціально для нас (Citronelle), і ми почали обмінюватися думками. Я розповідала про наших гостей, їхні вподобання. Ерік пропонував варіанти створення спеціального кюве для нас. І так народився наш перший реліз, який ми привезли 5 років тому. Після цього ще один. І ще. А на 10-у річницю Citronelle вони зробили мені сюрприз – вперше в житті вони створили особливий блан-де-блан і присвятили його саме нам. Якось так виник у нас особливий зв’язок, просто на фоні людських відносин. Ми готували вже наступний напій, коли розпочалася війна. У перший же день вони зателефонували і запропонували забрати до себе нашу родину. Ми багато говорили про подальші плани, про можливості якоїсь фінансової допомоги українцям. Було розуміння, що постійно цільові суми збирати не вийде, тому потрібно було придумати якийсь сталий проєкт. Так зародилася натхненна ідея поєднати виразність українського мистецтва з чарівністю шампанського.

Victoire de la Dignité

D+: Як би ви описали мілезим 2015 року, закоркований у цих пляшках?

М.Д.: Вершковий. Як французьке вершкове масло – густий, ніжний. З нотами білих квітів. Тягучий і маслянистий завдяки домінуванню шардоне.

Victoire de la Dignité

D+: Чи планується розширення проєкту «Перемога гідності»?

М.Д.: Є певне розуміння того, що будемо робити далі, і є те, що відбувається зараз. Зараз ми періодично проводимо творчі вечори у Saint Bar, рідше – у Citronelle, де збираються літератори, композитори, філософи, різні цікаві люди. Ми запрошуємо людей, збираємо кошти і передаємо їх в госпіталь. І ми продовжимо це робити. Але також у мене є плани на майбутнє – наразі не можу розкрити деталі, але усе пов’язано з цими художниками. За цей час ми увійшли в життя одне одного і маємо візію того, що можемо робити разом далі, залучивши й інших людей. Я собі надумала одну дуже цікаву штуку, але поки то секрет.

D+: Дякуємо за розповідь і за Вашу роботу, з нетерпінням очікуємо подальшого розвитку цього дійсно благородного в усіх сенсах слова проєкту, який втілює імпресію творчості українців, а також те, що об’єднує нас із французами – прагнення свободи і беззаперечну віру у перемогу. Нагадаємо: унікальна колекція доступна для придбання на сайті та в ресторані Citronelle. Усі кошти від продажу Victoire de la Dignité спрямовуються безпосередньо на підтримку потреб Головного військового клінічного госпіталю.

Днями в Києві представили лімітоване шампанське Victoire de la Dignité, або «Перемога Гідності», прибуток від продажу якого буде спрямований на потреби Головного військового клінічного госпіталю Міністерства оборони України та мобільних військових госпіталів. Журналіст D+ поспілкувалася з ідеологом проєкта. Лімітований випуск Victoire de la Dignité складається з 2388 колекційних пляшок, створених спеціально і виключно для України. […]

Біодинамічний дебют виноробні Biologist: успіх та перспективи

Перший біодинамічний реліз українського виноробства відчиняє двері для індустрії.


«А ви дійсно маєте закопаний у землю ріг з перегноєм?» — «І не лише ріг, а й цілий череп. Хочеш глянути? Ось тут, за сараєм» — з цими словами винороб Ігор Петренко, співвласник органічної та біодинамічної виноробні Biologist, що розташована у селищі Лісники під Києвом, взявся за лопату, і за хвилину в руках у нього дійсно опинився череп корови, від якого дуже пахло «органікою», бо ж перегній то є перегній.

«Ми виготовляємо препарати з ферментованих трав: звіробою, чистотілу, конюшини, кропиви – загалом більше, ніж 20 видів рослин, що ростуть поруч. У біодинаміці важливо використовувати усе, що є під рукою, що ми і робимо, – розповідав далі Ігор. – Але воно, буває, теж не дуже пахне. Тижнів за два від початку ферментації, коли додаємо до чанів трохи сірки й міді, та починаємо обробляти виноградники, навіть птахи розлітаються, не витримуючи цього омбре, а сусіди цікавляться, чи не влаштували ми часом замість виноградників свиноферму. Така ситуація зазвичай триває лише пару днів – недовго, але інтенсивно. Потім аромат вивітрюється, птахи повертаються, сусіди знову починають вітатися».

Biologist

Тут маємо зробити невеличкий дисклеймер щодо органічного й біодинамічного виноробства в Україні. Органіка для українців не є аж такою дивиною: навіть якщо не враховувати давню історію українського виноробства, котру наразі активно вивчають та відновлюють наші експерти й котра, за їхніми оцінками, нараховує щонайменше пару тисячоліть, можна сміливо стверджувати, що «нова хвиля» українських виноробів, в першу чергу крафтових, працює у цій сфері вже багато років. Але першими, хто заявив про використання біодинамічного підходу в Україні, стали саме власники Biologist. Цього року вони випустили лінійку біодинамічних вин під символічною назвою «Першотвір».

Від першого знайомства з біодинамічним вином до першого власного релізу винороба Ігора Петренка пройшло не так вже й багато часу. «До запуску нашої виноробні я чув про біодинаміку як таку, але не дуже занурювався в цю тему. У 2019 році, на стенді мого улюбленого Мішеля Шапутьє на виставці ProWein у Дюсельдорфі мене вразило одне вино з регіону Кондрійо — здається, це було Coteau de Chery 2012 року. На той момент я уже добре знав і любив вина Chapoutier, але це було перше біодинамічне вино, що я у нього продегустував, і взагалі моє перше біодинамічне вино як таке. І я зрозумів, що професійний винороб, котрий знається на своїй справі, здатен за допомогою біодинаміки створити дійсно шедевральні вина». 

Серед «зірок» біодинаміки Ігор виділяє, звісно ж, «засновника жанру» Ніколя Жолі – піонера біодинамічного руху з Луари. Чудові біодинамічні вина, на його думку, виробляють у Тоскані та Ельзасі. Вражаючим прикладом є перехід на біодинаміку виноробні, що відома найдорожчими винами у світі – La Romanee-Conti. Але справжньою «рольовою моделлю» для Петренка залишаються біодинамічні вина M.Chapoutier.

Biologist

Надихнувшись цими винами, Ігор вирішив спробувати вирощувати виноград у біодинамічний способ на двох ділянках під Києвом – у Лісниках та Безрадичах. Окрім біодинамічного підходу, ці ділянки тішать різноманіттям сортів. У Лісниках вирощують переважно сорти, притаманні Австрії та Німеччині: два червоних – Піно Нуар та Каберне Совіньйон, та білі – Грюнер Вельтлінер, Мюллер-Тургау, Вайссбургундер (Піно Блан), Гевюрцтрамінер, Рислінг і Шардоне.

У Безрадичах – більш еклектична добірка: червоні Піно Нуар і Сапераві, білі – Аліготе, Гевюрцтрамінер та український автохтон Тельті-Курук, який до сих пір вирощували лише на півдні України, на Одещині та на Миколаївщині (цього року «біологісти» чекають перший врожай Тельті-Курука). Наразі загальна площа обох виноградників не перебільшує 3 га, але щороку у Biologist досаджують нові лози, тож чекаємо на подальший розвиток. 

Своє рішення виробляти не лише органічні та натуральні, а й біодинамічні вина, Ігор Петренко вважає цілком природним: «Біодинаміка – це в першу чергу автономія і гармонія, що дуже перекликаються з моїм баченням та відчуттям світу. Це – постійний пошук здорового балансу у стосунках між людиною, рослинами й тваринами, що співіснують в одному просторі, імунний захист та підтримка біорізноманіття кожної ділянки. Я відчув, що це буде дуже цікавий шлях у виноградарстві й виноробстві. Досі жодного разу про це не пожалкував».

Biologist

Базові знання з біодинамічного землеробства Ігор Петренко отримав в українському центрі прикладної біодинаміки AgroCare. Віталій Воронцов, експерт центру, консультує Петренка щодо культивації, виробництва біодинамічних препаратів тощо. Але біодинаміка для винороба – це більше ніж принципи виноградарства та вініфікації. «Я розумію, що наразі розбираюсь у біодинаміці щонайкраще відсотків на 60. Попереду довгий шлях пізнання. Є багато духовно-філософських речей, які я вивчаю, читаю Рудольфа Штайнера – заходить нелегко, але я розумію, що потроху рухаюсь уперед».

Найбільшим викликом наразі Ігор вважає відсутність локальної біодинамічної виноробної експертизи: «Я спілкувався з кількома європейськими виноробами-біодинамістами, вони ділились своїм досвідом, але це було доволі схематично: ось календар, ось список і рецептура препаратів. Відчуваю потребу у більш глибокому розумінні процесів і більш професійних консультаціях». 

Отже, про «Першотвір». «Це наш перший біодинамічний вінтаж – 2022, і перший реліз біодинамічних вин. Зрозуміло, що лози ще дуже молоді, і це вино не є ідеальним і ще потребує роботи, але я бачу у ньому величезний потенціал. Ми ризикнули й зробили цю лінійку вин взагалі без сірки, тож я даю всім нашим клієнтам поради щодо його правильного зберігання». 

В лінійці наразі три сухих вина: «Першотвір ігристе Біодинаміка» з бленду трьох сортів – Шардоне, Грюнер Вельтлінер та Мюллер-Тургау, метод ансестраль; «Першотвір рожеве Біодинаміка» – skin contact, бленд сортів Трамінер, Шардоне, Грюнер Вельтлінер, Мюллер-Тургау та Рислінг; «Першотвір червоне Біодинаміка» – бленд Мерло, Піно Нуару, Каберне Совіньйона та Карменера. Ці вина — яскраві й насичені в ароматиці й смаку, незважаючи на відносно молодий вік лоз, і дуже «чисті», зважаючи на відсутність сульфітів та дикі дріжджі.

Biologist

Яким бачить подальший розвиток біодинамічного напрямку Biologist Ігор  Петренко? «Далі будуть нові релізи, нові вина, ми матимемо змогу вивчати їх, слідкувати за їхнім розвитком, експериментувати й удосконалювати. Минулого року ми вже подали заявку на отримання міжнародного сертифікату органічного виробництва й уже отримали підтвердження, тож вже менше ніж за рік зможемо розміщувати зелений листочок на етикетці. Саме зараз ми у процесі оформлення всіх документів для сертифікації Demeter. Оскільки в Україні йде війна, на жаль, найближчим часом експерти Demeter не зможуть приїхати до нашої виноробні, тож сертифікація поки що буде лише паперова, але найважливіше те, що ми вже заходимо у так званий «перехідний період». Загалом, отримання міжнародних сертифікатів для нас не є надважливою метою. Наші біодинамічні виноградники мають набрати сили й зрілості. Наразі обсяги виробництва саме біодинамічних вин у нас невеликі – лише 2-3 тисячі пляшок на рік. Ми висаджуємо приблизно 8-10 тисяч кущів на гектар і нарощуємо свій «земельний банк», тож обсяги зростатимуть. Чи варто взагалі було заморочуватись із біодинамікою? Я вважаю, що так, принаймні мене надзвичайно захоплює цей процес. Мені було цікаво перевірити, чи зможемо ми це зробити. На мій погляд, змогли. Далі буде».

Фото: Biologist

Перший біодинамічний реліз українського виноробства відчиняє двері для індустрії. «А ви дійсно маєте закопаний у землю ріг з перегноєм?» — «І не лише ріг, а й цілий череп. Хочеш глянути? Ось тут, за сараєм» — з цими словами винороб Ігор Петренко, співвласник органічної та біодинамічної виноробні Biologist, що розташована у селищі Лісники під Києвом, взявся […]

Стартував благодійний проєкт «Taste of Peace»

Зіркові шеф-кухарі з Італії впродовж 7 місяців навчатимуть внутрішньо переміщених осіб, дотичних до кулінарної справи, та воїнів-кухарів готувати страви італійської кухні. Перший етап навчання відбувся  26-27 червня на базі Кулінарного центру МХП.


«Taste of Peace» започаткували Асоціація кулінарів України і волонтерський проєкт Horeca Angels. Ініціативу підтримав Італійський благодійний фонд Communitas Toscana. Локацію з професійним обладнанням надав Кулінарний центр МХП, для якого  підтримка кулінарної спільноти України є одним із важливих напрямів діяльності. Це дуже корисна справа і великий шанс для людей, постраждалих від війни, освоїти нові навички і краще влаштувати своє життя.

«Проєкт розрахований на те, щоб навчити внутрішньо переміщених осіб, військових, які хочуть здобути нові навички, нові знання в сфері гастрономії саме італійської кухні. Ми робимо це для того, щоб вони могли отримати або кращу роботу, вищу зарплату або навіть відкрити свій бізнес саме в тематиці італійської кухні. Але тут варто зважати на дуже важливий принцип, якого ми дотримуємося: італійська кухня з українських продуктів. Ми максимально намагаємося локалізувати всі страви», – зазначив Андрій Магалецький, президент Асоціації кулінарів України.

Основна мета проєкту – передати досвід та рецептуру, навчити кулінарів з України готувати італійську кухню, використовуючи локальні продукти. Страви нескладні в приготуванні і легко відтворюється. Продукти для навчання частково забезпечує бренд професійної кухні Kurator, який розвиває компанія МХП.

«Навчання є важливим напрямом роботи бренду Kurator. Ми орієнтуємося не тільки на продаж професійно доопрацьованих продуктів, а й на надання необхідних додаткових матеріалів для шефів (технічні карти ексклюзивних страв, відеоуроки, професійні події, консультації із кулінарних питань). Kurator навчає шефів правильно використовувати доопрацьовані продукти, щоб заощадити час на створення унікальних страв. А Кулінарний центр МХП надає для цього всі можливості: облаштовані кухні, професійне обладнання. Ми долучилися до цього проєкту, щоб італійські шефи могли передавати свої знання учасникам із використанням якісних продуктів й на зручній для навчання локації», – розповідає Наталія Шадчнєва, керівниця центру розвитку HoReCa МХП.

Підтримуємо кулінарну спільноту України і бажаємо успіху студентам, які скористалися цією чудовою пропозицією!

 

 

Зіркові шеф-кухарі з Італії впродовж 7 місяців навчатимуть внутрішньо переміщених осіб, дотичних до кулінарної справи, та воїнів-кухарів готувати страви італійської кухні. Перший етап навчання відбувся  26-27 червня на базі Кулінарного центру МХП. «Taste of Peace» започаткували Асоціація кулінарів України і волонтерський проєкт Horeca Angels. Ініціативу підтримав Італійський благодійний фонд Communitas Toscana. Локацію з професійним обладнанням […]

Сицилійські вина цього літа. Елегантність. Свіжість. Пікантність

Сицилійський вінтаж 2022 року, який щойно вийшов на ринок з обсягом близько 4,3 млн гектолітрів, можна охарактеризувати як один із найрізноманітніших за останні роки. Свіжість та аромат білих та рожевих вин, середземноморський смак ігристих, сучасні червоні вина – пропонують відчути сицилійські винороби цього літа.


Цього літа сицилійські білі вина поєднують у собі елегантність і багатство ароматів, рожеві та ігристі – виділяються кислотним балансом і пікантністю, а червоні, з місцевих сортів, стали «сучаснішими» і такими, що здатні привернути увагу молодих споживачів, які шукають сучасні та свіжі вина.

У звіті про вінтаж 2022 року, який був офіційно представлений на виставці Sicilia en Primeur 2023, наголошується, що сицилійські виноробні території, які дуже відрізняються одна від одної з точки зору орографічних, ампелографічних та мікрокліматичних умов, за останні роки показали гарний урожай – і за кількістю, і за якістю. І, незважаючи на світові дані про зміну клімату, Сицилія, завдяки впливу Середземного моря, як і раніше, має гарну стійкість, здатну протистояти наслідкам зміни клімату та успішно справлятися з ними.

Сицилійські вина

Аборигенні білі сорти, такі як Grillo, Catarratto, Carricante та Zibibbo, завдяки агрономічним методам управління, традиційно прийнятим на Сицилії, дедалі більше відображають унікальний клімат та особливості територій острова. Але і такі сорти як Nero d’Avola, Perricone, Frappato та Nerello Mascalese зуміли добре адаптуватися до нових умов.

Згідно з результатами опитування 2023 року, проведеного Assovini Sicilia серед ста компаній-членів цієї асоціації, що поєднує сицилійські виноробні, у 2022 році було виготовлено 70 мільйонів пляшок вина. 99% опитаних виробників виробляють вина DOC, 22% – DOCG. Крім білих та червоних вин, 27% виробників виробляють ігристі вина, 75% рожеві, 51% десертні вина. На острові вирощується понад 19 600 га, з яких 34% є органічними (6 750 га).

Laurent Bernard de la Gatinais

Лоран Бернар де ла Гатіне, президент Assovini Sicilia

Перше місце на Сицилії посідають Grillo та Nero d’Avola, 74% компаній, що входять до Assovini Sicilia, обробляють виноград Grillo, а 77% – Nero d’Avola. Carricante та Nerello Mascalese є типовими лозами деномінації Етна, Carricante обробляють 46% членів Assovini Sicilia, а Nerello Mascalese – 52%.

«Різноманітність та якість сицилійських вин є справжнім багатством сіцилійської винної спадщини», – коментує Лоран Бернар де ла Гатіне (Laurent Bernard de la Gatinais), президент Assovini Sicilia.

Сицилійські вина

В Assovini Sicilia розповідають, що всього на Сицилії існує 14 аборигенних сортів винограду, на додаток до вже згаданих в Assovini Sicilia кажуть, що 64% виробників обробляють і виробляють вино з Lucido/Catarratto, 44% вирощують Insolia, сорт Grecanico обробляють 19% виробників, Zibibbo 28%, Moscato White 33%, Malvasia di Lipari 6% виноробів. Що до червоних сортів – винороби поділилися наступним чином: Frappato 42%, Nerello Cappuccio 32%, Nocera 10%, Perricone 25%. Серед міжнародних найбільш представленими є Chardonnay (48%) та Syrah (64%).

«Оскільки нині на Сицилії відновлюють деякі стародавні сорти, винороби зможуть мати більш стійкий до зміни клімату виноград, – каже Маттіа Філіппі (Mattia Filippi) з Uva Sapiens*, куратор «Звіту про вінтажі 2022 року». – У минулому деякі стародавні сорти були занедбані, їх було важко вирощувати та й ринок шукав інші смаки. Проте, місцеві та реліктові сорти мають певні особливості, наприклад, менший вміст цукру, що робить їх привабливішими для ринку».

____________________

*Uva Sapiens – компанія, що надає бізнес-консультації у сфері виноробства та виноградарства.

Джерело: ab-comunicazione.it
Фото: ab-comunicazione.it, facebook.com/annabarboncomunicazione, facebook.com/AssoviniSicilia, winemag.it

Сицилійський вінтаж 2022 року, який щойно вийшов на ринок з обсягом близько 4,3 млн гектолітрів, можна охарактеризувати як один із найрізноманітніших за останні роки. Свіжість та аромат білих та рожевих вин, середземноморський смак ігристих, сучасні червоні вина – пропонують відчути сицилійські винороби цього літа. Цього літа сицилійські білі вина поєднують у собі елегантність і багатство […]

Wine Australia виходить на ринок Південної Кореї

Wine Australia, яка є частиною Australian Food & Wine Collaboration Group, запустила в Південній Кореї – «Спробуй чудеса Австралії» – кампанію з виходу на азіатські експортні ринки.


У 2022 році Wine Australia об’єдналася з Meat & Livestock Australia, Hort Innovation, Seafood Industry Australia та Dairy Australia з метою створення Australian Food & Wine Collaboration Group для просування якісних австралійських продуктів харчування та напоїв на ключових міжнародних ринках. Від Асоціації з торгівлі сільськогосподарською продукцією та доступу до ринків (ATMAC) Australian Food & Wine Collaboration Group отримала грант у розмірі 500 000 австралійських доларів.

Насамперед, Australian Food & Wine Collaboration Group націлена на чотири азіатські ринки – Таїланд, Південну Корею, В’єтнам та Індонезію.

Wine Australia

Південна Корея є важливим ринком для австралійського виноробного сектора, у 2022 році країна займала десяте місце серед експортних ринків австралійського вина. За даними Австралійського бюро економіки та науки, сільського господарства та ресурсів (ABARES), Південна Корея є п’ятим за величиною експортним ринком Австралії після Китаю, Японії, США та В’єтнаму та пропонує величезний потенціал для австралійських виробників продуктів харчування та вина.

Компанія «Спробуй чудеса Австралії» розпочалася в Південній Кореї з кулінарного онлайн-конкурсу, орієнтованого на молодь, щоб показати як саме якісні австралійські продукти харчування можуть покращити домашню кухню.

Wine Australia

Смаки південнокорейських споживачів змінюються, і Wine Australia прагне брати це до уваги. У Wine Australia повідомляють, що раніше в Кореї переважала тенденція споживання червоних вин, але останнім часом відбувається зміщення у бік білих, ігристих та легших стилів. «Корейська кухня особливо підходить для цих типів вин; корейці їдять багато морепродуктів, тому легші вина добре доповнюють таку кухню, а отже, мають позитивне майбутнє на ринку», – пишуть у своїй програмі Wine Australia.

У Wine Australia наголошують, що австралійське Chardonnay, схоже, має велике майбутнє на південнокорейському ринку з огляду на його вишуканий та мінеральний смак. Популярність серед сомельє та трейдерів набирають альтернативні білі сорти – Albarino, Chenin Blanc та Viognier, а також білі вина, при виробництві яких відбувається тривалий контакт зі шкірою.

Wine Australia

В’єтнам є наступним важливим пунктом призначення для Групи, найближчим часом заходи «Спробуй чудеса Австралії» відбудуться в Ханої та Хошиміні. На початок 2024 року заплановано заходи в Індонезії.

Джерело: thedrinksbusiness.com
Фото: grape-to-glass.com, kpmg.com, theguardian.com, losvinos.com.ar

Wine Australia, яка є частиною Australian Food & Wine Collaboration Group, запустила в Південній Кореї – «Спробуй чудеса Австралії» – кампанію з виходу на азіатські експортні ринки. У 2022 році Wine Australia об’єдналася з Meat & Livestock Australia, Hort Innovation, Seafood Industry Australia та Dairy Australia з метою створення Australian Food & Wine Collaboration Group […]

Ігристі крижані ласощі від Freixenet

Freixenet запускає ігристе морозиво Freixenet Sparkling Rosé.


«З появою морозива Freixenet Sparkling Rosé у вас з’явився новий спосіб насолодитися рожевими бульбашками», – кажуть у компанії.

Морозиво, із вмістом алкоголю 5% та виготовлене з рожевого вина Freixenet, передає легкі фруктові ноти ігристого вина відомого бренду. Дебют відбудеться на Freixenet van at Pub in the Park у Великій Британії цього літа.

«Рожеве вино, як і раніше, не втрачає своєї популярності, спираючись на успіх нашого ігристого рожевого вина, ми хотіли запропонувати споживачам цікавий і новий підхід до бренду Freixenet, – сказала Саманта Крос (Samantha Cross), бренд-менеджер Freixenet у Freixenet Copestick».

Для тих, хто хоче скуштувати ігристе рожеве морозиво, але не збирається відвідувати Freixenet van at Pub in the Park, є додаткові можливості скуштувати новинку. На сторінках Freixenet в Instagram та Twitter оновлюватиметься інформація, де саме можна буде придбати незвичайні солодощі.

Джерело: thedrinksbusiness.com
Фото: thedrinksbusiness.com

Freixenet запускає ігристе морозиво Freixenet Sparkling Rosé. «З появою морозива Freixenet Sparkling Rosé у вас з’явився новий спосіб насолодитися рожевими бульбашками», – кажуть у компанії. Морозиво, із вмістом алкоголю 5% та виготовлене з рожевого вина Freixenet, передає легкі фруктові ноти ігристого вина відомого бренду. Дебют відбудеться на Freixenet van at Pub in the Park у […]

Парфуми чи джин?

Компанія Tamworth Distilling створила джин, яким можна бризнути на коктейль, а також… на себе. Перший у світі джин-парфуми насичений ароматами меду, лісу та свіжоскошеної трави.


Sylvan Mist – перший у світі парфумерний джин, який можна «пити та носити». Ароматна інновація – творіння Стівена Грасса (Steven Grasse), засновника крафтової дистелерії Tamworth Distilling. 14 березня 2023 року за версією Food & Wine Грасса було визнано одним із «Новаторів напоїв року».

Tamworth Distilling була заснована Грассом у 2015 році, разом із Джеймі Оуксом (Jamie Oakes) та Меттом Пауерсом (Matt Powers) він розробив концепцію винокурні – «від ферми до столу, від зерна до скла».

«Багато років тому я читав книгу про парфумерію та алхімію, тоді мені здалося цікавим, що джерелом створення міцних спиртних напоїв став пошук створення парфумерії, – каже Стівен Грасс. – Говорячи про зв’язок між джином та парфумами – ми розуміємо, що й те й інше створюють із рослин, це здається дуже симбіотичним. Саме так і народилася ідея ароматного джину, який можна бризнути на ваш келих і ваше зап’ястя».

Компанія Tamworth Distilling

Разом із Меттом Пауерсом вони витратили два роки на розробку «їстівного аромату», долаючи безліч проблем на цьому шляху. Традиційні парфуми складаються з ефірних олій, багато з яких не призначені для вживання у їжу. Необхідно було розробити «формулу з насиченим смаком, привабливим ароматом, але зроблену з безпечних інгредієнтів».

Остаточна формула несе в собі деревний аромат унісекс, поєднуючи ноти фіалки, квіток ромашки, ялівцю, бальзамічної ялиці, цитрусових та квітів боронії, а також суміш бореального лісу, свіжоскошеної трави, шкірки ківі та дині.

Sylvan Mist розлитий у скляні флакони об’ємом 100 мл із розпилювачем з пензликом, упакований в елегантну зелену коробку кольору морської хвилі. На етикетці золотий логотип із бджолою, оточеною вінком із квітів, натхненний печаткою французького імператора Наполеона. Грасс, прізвище якого збігається з парфумерним регіоном Франції, хотів, щоб упаковка викликала асоціації з парфумами, а не з алкоголем. «Вона мала виглядати так само красиво, як і вміст флакона», – говорить він, додаючи, що більше натхнення вони черпали у Hermès і Tiffany, ніж алкогольних брендів.

Джин-парфуми випущено обмеженим тиражем і доступний з 9 травня на сайтах seelbachs.com та tamworthdistilling.com.

Джерело: foodandwine.com, seelbachs.com
Фото: foodandwine.com, seelbachs.com

Компанія Tamworth Distilling створила джин, яким можна бризнути на коктейль, а також… на себе. Перший у світі джин-парфуми насичений ароматами меду, лісу та свіжоскошеної трави. Sylvan Mist – перший у світі парфумерний джин, який можна «пити та носити». Ароматна інновація – творіння Стівена Грасса (Steven Grasse), засновника крафтової дистелерії Tamworth Distilling. 14 березня 2023 року […]

Пророцтва Fortune Cookie від ChatGPT

Навіть фірмове печиво, що подається у багатьох китайських ресторанів в США і містить в собі папірець з мудрістю не застраховане від нової реальності. Тепер вислови та пророцтва для fortune cookie буде створювати ChatGPT.


ChatGPT «отримує роботу» з написання пророцтв для знаменитих смаколиків. Після того, як споживачі попросили більше різноманітності у мудрому печиві, компанія OpenFortune вирішила використати чат-бота, щоби вигадувати нові передбачення для fortune cookie. За даними OpenFortune, з того часу, як понад 100 років тому печиво специфічної форми було винайдено, в обігу знаходилося всього «кілька тисяч» пророцтв.

OpenFortune – медіа-платформа, яка пов’язує бренди зі споживачами за допомогою файлів fortune cookie, стала однією з перших, хто інвестував у технологію ChatGPT для створення мудрих пророцтв та афоризмів, для знаменитого на весь світ печива. Співзасновник проєкту Шон Порат (Shawn Porat) розповів, що висловлювання, створені штучним інтелектом, практично «не відрізняються» від написаних «ветеранами галузі».

Fortune Cookie

Власник та генеральний директор фабрики печива з передбаченнями Winfair Foods Inc. (США) вже почав використовувати програмне забезпечення OpenFortune для створення «мудрих фраз». Раніше, щоб задовольнити попит 11 000 ресторанів, які його компанія обслуговує по всій країні, Чарльз Лі (Charles Li) наймав письменників-фрілансерів. До речі, він й сам нерідко створював нові пророцтва. Але виявилося, що ChatGPT вирішує цю проблему, генеруючи нові та «привабливіші» фрази, набагато швидше, ніж люди, його здатність вигадувати нове практично безмежна.

Ніколь Крістопул (Nicole Christopoul), директор інтегрованого маркетингу та комунікацій OpenFortune розповідає, що компанія розробила п’ятиетапний процес на основі програмного забезпечення ChatGPT для створення фраз. За словами фахівця, процес включає аналіз тексту, емоційний інтелект, швидке написання, швидке доопрацювання і редагування. В результаті вже створені висловлювання на кшталт: «Невдовзі ви матимете чудову зустріч із незнайомцем, який додасть щипку прянощів до рецепту вашого життя». Або «Гармонійна мелодія скоро увійде у ваш світ, спрямовуючи вас у танець з долею».

Але є й ті, хто без ентузіазму сприймає нову реальність. Пан Чан (Chan), співвласник сімейної фабрики Golden Gate Fortune Cookie Factory, вважає, що звернення до комп’ютерів означало б втрату людяності та медитативної природи, що стоїть за кожною фразою, вкладеною в печиво. Щодня Golden Gate вручну виготовляє близько 10 000 одиниць виробів із пророцтвами. Чан та його мати самі написали понад 5000 висловів.

Але, інвестуючи у майбутнє штучного інтелекту, OpenFortune акцентує на тому, що зовсім не списує з рахунків працю людей. У нещодавньому прес-релізі OpenFortune йдеться, що їхня команда копірайтерів «залишається незмінною, оскільки саме творче мислення зрештою визначає успіх цього інноваційного медіаформату».

Джерело: restaurantbusinessonline.com, foodandwine.com
Фото: nationaltoday.com, thedailymeal.com

Навіть фірмове печиво, що подається у багатьох китайських ресторанів в США і містить в собі папірець з мудрістю не застраховане від нової реальності. Тепер вислови та пророцтва для fortune cookie буде створювати ChatGPT. ChatGPT «отримує роботу» з написання пророцтв для знаменитих смаколиків. Після того, як споживачі попросили більше різноманітності у мудрому печиві, компанія OpenFortune вирішила […]

«Найкращий коктейль» від штучного інтелекту

ChatGPT розробив для лондонського бару рецепт «найкращого коктейлю у світі».


Чат-бот із штучним інтелектом ChatGPT створив рецепт «найкращого коктейлю у світі», який назвав Heavenly Sipper. Напій з’явився після того, як додаток безкоштовних напоїв DUSK об’єднався з лондонським баром OTHERWORLD, який пропонує відвідувачам занурення у віртуальну реальність, щоб піддати ChatGPT «тесту на міксологію». Наразі Heavenly Sipper можна спробувати виключно у OTHERWORLD (східний Лондон).

Рецепт від ChatGPT – це лікер з квіток бузини, медовий сироп, анісовий бітер, сік лайма та ігристе вино, коктейль прикрашений апельсиновою цедрою. Чат-бот також створив безалкогольну версію, замінивши ігристе на газовану воду.

На питання, чому коктейль має такий приємний смак, ChatGPT відповів: «Heavenly Sipper містить менше 50 мл спирту, що робить його легким, але все ж таки вишуканим напоєм, який ідеально підходить для тих, хто віддає перевагу збалансованому смаку. Це ароматний напій, що поєднує в собі терпкість лайма, солодощі меду та тонкі квіткові нотки бузини з відтінком анісу».

І коктейль, і моктейль можна безкоштовно скуштувати через DUSK в OTHERWORLD. Пропозиція діє до 20 квітня.

Джерело: pubandbar.com
Фото: vergemagazine.co.uk

ChatGPT розробив для лондонського бару рецепт «найкращого коктейлю у світі». Чат-бот із штучним інтелектом ChatGPT створив рецепт «найкращого коктейлю у світі», який назвав Heavenly Sipper. Напій з’явився після того, як додаток безкоштовних напоїв DUSK об’єднався з лондонським баром OTHERWORLD, який пропонує відвідувачам занурення у віртуальну реальність, щоб піддати ChatGPT «тесту на міксологію». Наразі Heavenly Sipper […]

Grand International Wine Award MUNDUS VINI вперше присуджується безалкогольним винам

Інтерес споживачів до такого тренду, як безалкогольне вино, неухильно зростає. Вперше на MUNDUS VINI Spring Tasting 2023 відбулася дегустація таких вин.


На цьогорічної весняної дегустації Mundus Vini Spring Tasting в рамках 32-ї міжнародної премії Mundus Vini Grand International Wine Award вперше було представлено безалкогольне вино. Всього продегустовано 187 вин, найкращі з яких нагороджені 21 золотою та 54 срібними медалями.

Найбільше медалей дісталося виробникам з Німеччини, за нею йдуть Іспанія, Франція, Нова Зеландія та Італія. Нагородження переможців відбудеться на ProWein Düsseldorf.

Очолив нову дегустаційну тему «Безалкогольні напої» член правління MUNDUS VINI  проф. д-р Ульріх Фішер (Ulrich Fischer).

«На мою думку існують великі відмінності в якості представлених вин. Найкращі вина характеризуються сортовою типовістю, гарним смаком та делікатними танінами, що робить безалкогольні вина реальною альтернативою. Я припускаю, що частка ринку безалкогольних вин, що становить зараз близько одного відсотка, значно зросте в найближчі кілька років», – сказав Ульріх Фішер.

Спеціальні нагороди у категорії «безалкогольні напої» отримали:

Best Sparkling Rosé
VITISECCO ROSÉ alkoholfreier Dry
Bähr Pfalztraube GmbH, Germany

Best Sparkling White
Blanc de Blancs ALKOHOLFREI
Julius Zotz KG, Germany

Best Sparkling in retail markets
ENGEL Riesling alcohol-free
Peter Riegel Weinimport GmbH, Germany

Best Sauvignon Blanc
Now Zero Sauvignon Blanc
Giesen Group, New Zealand

Best Merlot
Vinnuendo 0% Merlot
Mureda Alimentacion SL, Spain

Best Riesling
Freispiel ZIEMLICH GEIL alcohol-free
Weingärtner Stromberg-Zabergäu eG, Germany

Best Pinot Blanc
Breakaway Pinot Blanc entalkoholisiert
Winery Bergdolt-Reif & Nett, Germany

Best white wine in retail markets
Michel Schneider Riesling Non-alcoholic
Zimmermann-Graeff & Müller GmbH, Germany

Best red wine in retail markets
VINSENZA Rosso non-alcoholic, Spain
Peter Riegel Weinimport GmbH

Best Producer
Bähr Pfalztraube GmbH

Best Merchant
Peter Riegel Weinimport GmbH

Фото: https://www.meininger.de

Інтерес споживачів до такого тренду, як безалкогольне вино, неухильно зростає. Вперше на MUNDUS VINI Spring Tasting 2023 відбулася дегустація таких вин. На цьогорічної весняної дегустації Mundus Vini Spring Tasting в рамках 32-ї міжнародної премії Mundus Vini Grand International Wine Award вперше було представлено безалкогольне вино. Всього продегустовано 187 вин, найкращі з яких нагороджені 21 золотою […]

X
Украина