Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

SHABO їде до Умані

29-30 липня в Умані відбудеться Cheese & Wine Festival. Команда SHABO їде на фестиваль крафтового вина та сиру.


Справжній крафтовий сир, вишукані та ексклюзивні вина, приємна музика – все це – Cheese & Wine Festival, що відбудется 29-30 липня в місті Умань у готельно-ресторанному комплексі Forest Club Sherwood.

Переможець Wine Travel Awards у категорії Brand – the Visiting Card of the Country – SHABO Family Winery привезе на Фестиваль свої вина.

Нагадаємо, що нещодавно SHABO Muscat Ottonel Limited Edition 2016 отримало Platinum на Decanter World Wine Awards. Крім того, у цьому році вина SHABO отримали на Decanter й інші нагороди – 5 срібних та 17 бронзових медалей. Також на Berliner Wine Trophy-2023 вина SHABO отримали 25 відзнак, серед цих нагород – 10 золотих медалей.

Нещодавно вина SHABO з’явилися на полицях магазинів Фінляндії. До речі, Фінляндія стала 21 країною, куди SHABO експортує українські вина та бренді.

Отже, липень, краса Умані та багато дегустацій, серед яких дегустація вин SHABO з бренд-амбасадором компанії Олегом Антіпіним.

Фото: facebook.com/oleg.antipin

29-30 липня в Умані відбудеться Cheese & Wine Festival. Команда SHABO їде на фестиваль крафтового вина та сиру. Справжній крафтовий сир, вишукані та ексклюзивні вина, приємна музика – все це – Cheese & Wine Festival, що відбудется 29-30 липня в місті Умань у готельно-ресторанному комплексі Forest Club Sherwood. Переможець Wine Travel Awards у категорії Brand […]

Суддя WTA Ніна Бассе вручає престижну нагороду імені Жерара Бассе

За видатні заслуги у винній індустрії та щиру відданість своїй справі Ніколас Клерк – засновник та президент UK Sommelier Academy (а в цьому році і номінант премії WINE TRAVEL AWARDS в категорії Амбасадор року) – був удостоєний високої нагороди від Фонду Жерара Бассе.


Досягнення пана Ніколаса Клерка (Nicolas Clerc) були визнані та відзначені під час фіналу конкурсу UK Sommelier of the Year 2023 – події, що глибоко пов’язана зі спадщиною Жерара Бассе (Gérard Basset). Нагороду вручала Ніна Бассе (Nina Basset), дружина та друг легендарного месьє Бассе, яка також є ASI General Secretary, віце-президентом Академії сомельє Великої Британії та співзасновницею і головою Фонду імені Жерара Бассе.

Gérard Basset Award була заснована задля вшанування пам’яті Жерара Бассе – одного із найдосвідченіших і найтитулованіших винних експертів світу. Нагороду вручено в цьому році Ніколасу Клерку як свідчення його видатних досягнень та внеску у розвиток галузі. Нагадаємо: у 2007 році Ніколас Клерк отримав звання «Сомельє року Великобританії», а його шлях як шанованого професіонала був підтверджений іншими численними нагородами.

Nicolas Clerc

Ніколас Клерк

Виконуючи роль наставника і палко підтримуючи початківців-сомельє в їхньому прагненні до успішної кар’єри, месьє Клерк активно сприяє розвитку винної галузі в цілому. Ніколас відіграв ключову роль у формуванні Британської Академії Сомельє, виступаючи рушійною силою її створення. Непохитна пристрасть Клерка до своєї справи викликає глибоке захоплення, що робить його взірцевою фігурою як для початківців-сомельє, так і для багатьох профі і навіть вайнловерів.

Вручаючи нагороду, Ніна Бассе озвучила свою повагу на адресу інших кандидатів, але рішення суддів було одностайним у визнанні виняткового внеску пана Клерка. Висловлюючи компліменти шанованому професіоналу, пані Бассе підкреслила постійну участь п.Клерка в підтримці молодих сомельє у підготовці до іспитів MS та ASI.

За зізнанням самого Ніколаса Клерка, ця нагорода має для нього велике особисте значення, оскільки він тісно співпрацював із Жераром Бассе над різними проєктами, включаючи конкурс «Сомельє року Великобританії» та створенням Британської Академії Сомельє. Нагорода не лише відзначає його досягнення, але й вшановує колективні зусилля сім’ї Бассе та всіх, хто бере участь у проєктах Фонду, продовжуючи слідувати ідеям пана Жерара.

Жерар Бассе

Жерара Бассе

Глибоко зворушений визнанням, Клерк поділився з присутніми на церемонії безцінними уроками, які він отримав від Жерара, – ці уроки прищепили йому безкорисливу відданість професії. Нагорода ж стала додатковою мотивацією продовжувати захоплюючу подорож у винній галузі.

Світ вина аплодує Ніколасу Клерку, видатному амбасадору, за його значущий внесок у галузь, а нагорода Жерара Бассе є символом безперечного визнання та захоплення його видатними досягненнями. Команда WINE TRAVEL AWARDS вітає свого номінанта і бажає подальших перемог!

Доречно також згадати, що Ніна Бассе є членом журі Wine Travel Awards 2022-2023. У партнерстві з Gérard Basset Foundation  команда премії в 2023 році заснувала престижну премію Gerard Basset Prize задля щорічного вибору лауреата з числа номінантів в категорії «Амбасадор року», віддаючи данину пам’яті покійному месьє Жерару Бассе – Майстру вина та Майстру сомельє, який завжди ділився своїми знаннями та щедрим досвідом роботи з молодими сомельє. Ця премія має на меті надихнути молодих професіоналів на подальшу освіту та професійне самовдосконалення. Цього року премію Gérard Basset Prize від WINE TRAVEL AWARDS отримав Артем Мкртчян – досвідчений сомельє і палкий амбасадор Вірменії та її вина. Decant wine shop & tasting room Артема спеціалізується на вірменських винах і пропонує велику колекцію, винну літературу, дегустації та винні заходи. Крім того, він проводить індивідуальні винні та гастрономічні тури, а також заснував VINI – вірменський винний путівник. Місія VINI, сформульована гаслом «Кожне вірменське вино», покликана професійно познайомити споживачів з усіма винами та виробниками Вірменії, незалежно від їхнього розміру, враховуючи міжнародний досвід та культурну сутність країни.

Джерело: thecaterer.com
Фото: thecaterer.com

За видатні заслуги у винній індустрії та щиру відданість своїй справі Ніколас Клерк – засновник та президент UK Sommelier Academy (а в цьому році і номінант премії WINE TRAVEL AWARDS в категорії Амбасадор року) – був удостоєний високої нагороди від Фонду Жерара Бассе. Досягнення пана Ніколаса Клерка (Nicolas Clerc) були визнані та відзначені під час […]

Освіта для малих виноробів за підтримки #EU4Business: успішний досвід

У межах програми EU4Business за фінансування Європейського Союзу та уряду Німеччини 15 та 16 липня в Києві відбувся семінар «Економіка малої виноробні. Ведення документообігу та звітності у виноробному бізнесі» — перший із серії освітніх заходів, що мають на меті допомогти малим виноробам у становленні та сталому розвитку їхнього бізнесу. Такий задум реалізовується за ініціативи Громадської Спілки «Асоціація Крафтових Виноробів України».


За відгуками учасників, спікерів та організаторів семінар був надзвичайно ефективним та успішним. Загалом захід відвідали 50 людей офлайн та більше 20 людей долучилися до онлайн-трансляції. 

Протягом двох днів семінару з лекціями та практичними порадами виступили 8 спікерів, включно з  найкращими вітчизняними експертами з бухгалтерії, документообігу, оподаткування, юридичних питань та співпраці з грантовими організаціями. До події в ролі експерта також долучився Ігор Марчук — народний депутат України, Голова підкомітету взаємодії держави і бізнесу та інвестицій, автор законопроєкту №9030 «Проєкт Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розвитку виробництва виноробної продукції та спрощення господарської діяльності малих виробництв виноробної продукції».

Важливим гостем семінару став зірковий спікер  — Тім Ханні (Tim Hanni / США), MW, CWE, міжнародний експерт, викладач авторського курсу з винного бізнесу в Академії вина Долини Напа, Університеті штату Вашингтон та Університеті Лінфілд (Орегон). Його лекція проходила у форматі онлайн і була зосереджена на практичних питаннях, що стосувались економічних розрахунків ефективності малої виноробні.

Учасники семінару — винороби, власники малих та середніх підприємств, ресторатори, сомельє — отримали деталізовані поради від експертів стосовно нагальних питань: як легалізувати виноробний бізнес та отримати ліцензію, як коректно подавати звіти до податкової інспекції та яких помилок потрібно запобігти, як змінюється законодавство у виноробній галузі та як реагувати на ці зміни, як залучити грантові кошти та інвестиції та як заздалегідь розрахувати ефективність інвестицій. Ці та інші нюанси, висвітлені під час заходу, допоможуть їм структурувати бізнес та налагодити зрозумілі й конструктивні стосунки з державою, партнерами, інвесторами тощо.

Євгенія Ніколайчук, відома винна експертка, співорганізаторка заходу, відзначає успішність у поєднанні офлайн та онлайн формату: «Ми зібрали учасників практично з усіх куточків України, що є безсумнівною ознакою успіху, зважаючи на складності воєнного часу. Живе спілкування, гарячі дискусії, обмін досвідом є надзвичайно важливими для всіх, хто працює у виноробній сфері, як і в будь-якій іншій. Чудова можливість доєднатись до онлайн-трансляцій семінару стала додатковим бонусом для тих підприємців, котрі не змогли відвідати захід особисто. Також дуже ефективною вважаю синергію потужної вітчизняної експертизи з найкращою міжнародною практикою. Ми обовʼязково й надалі залучатимемо відомих західних експертів до наших заходів».

«Виноробна галузь України активно розвивається, тож ГС «Асоціація Крафтових Виноробів України» докладає всіх зусиль, щоб підтримати цей процес і допомогти виноробам працювати максимально ефективно. Ми розуміємо важливість бізнесових знань та практичних навичок як для тих малих виробів, котрі лише починають власний бізнес, так і для тих, хто вже кілька років працює в цій галузі. Тож і надалі ми формуватимемо наші освітні заходи, зважаючи на ці потреби,», — коментує Світлана Цибак, голова Асоціації.

ГС «Асоціація Крафтових Виноробів України» спільно з Wines of Ukraine та EU4Business вже розробляють програму наступного заходу. Про дати, тему та наповнення заходу організатори повідомлять додатково.

Інфодовідка

Освітні заходи проводяться в межах грантового конкурсу з системної підтримки малого і середнього підприємництва на замовлення програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку спільно фінансують Європейський Союз і уряд Німеччини. Грантовий конкурс виконує Фонд розвитку підприємництва, стратегічним виконавцем програми є німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту. Детальніше: www.eu4business.org.ua.

Організатор заходу – ГС «Асоціація Крафтових Виноробів України».

Зміст публікації та семінару є виключною відповідальністю ГС «Асоціація Крафтових Виноробів України» і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини, GIZ, ФРП

У межах програми EU4Business за фінансування Європейського Союзу та уряду Німеччини 15 та 16 липня в Києві відбувся семінар «Економіка малої виноробні. Ведення документообігу та звітності у виноробному бізнесі» — перший із серії освітніх заходів, що мають на меті допомогти малим виноробам у становленні та сталому розвитку їхнього бізнесу. Такий задум реалізовується за ініціативи Громадської […]

Chateau Chizay запускає виробництво міцного алкоголю

Компанія Chateau Chizay відкрила нове підприємство, де розпочато виробництво виноградних спиртів та напоїв, виготовлених за коньячною технологією. 


Вина Chateau Chizay стали візитівкою Закарпаття та прекрасно зарекомендували себе на світовому ринку та здобули десятки медалей міжнародних конкурсах. Вони є амбасадорами виноробства України у музеї La Cité du Vin. А цього року продукція виноробні була представлена на спільному стенді українських виноробів Wines of Ukraine. Тепер до портфелю підприємства додаються міцні спиртні напої.

Новий виробничий майданчик компанії відкрито у селі Оросієво, в Берегівському районі Закарпаття. Вражають виробничі потужності цього підприємства: місткість спиртосховища – 600 тисяч л, продуктивність дистиляційного відділення – 1800 л на добу, а максимальна річна виробнича потужність – 2,5 мільйона умовних пляшок. Для витримки міцних напоїв встановили 60 дубових бариків, надалі планують збільшити до 300.  До речі, нові напої за коньячною технологією (вони зараз офіційно назіваються коньяками України) витримуватимуть у бочках з-під вин Chateau Chizay, зокрема ароматної «Троянди Карпат», що надаватиме продукту особливих ароматично-смакових характеристик. 

 

«Так, серед продуктів будуть особливі витримані напої, які стануть колекційними. Вони говоритимуть про наш край, про історію Закарпаття. Адже для «Шато Чизай» важливо створювати не просто найякісніші, світового рівня продукти, а й унікальні, з власним характером.

Бачу розвиток компанії саме як мультипродуктової, коли портфель включає всі види виноробної продукції – від виноградного соку до витриманого виноградного бренді.

Тож пропоную стежити за новинками. А головне – обирати українське, бо воно того варте», – стверджує засновник і власник Chateau Chizay Геннадій Гутман.

Геннадій Гутман і голова Закарпатської ОВА Віктор Микита 19 липня дали офіційний старт роботі підприємства.

На відкритті Геннадій Гутман розповів наступне: «Ідея створювати з власного винограду також і міцні напої у нашої команди існувала вже кілька років. Рішення розпочати будівництво нового виробництва в часи, коли тривала пандемія, було непростим. А з початком повномасштабної війни майже готовий до запуску проєкт мав всі ризики опинитися на паузі.

Утім, ще давні мудреці казали, що криза повинна бути можливістю. І ми вирішили, що не варто зупинятися, а слід продовжувати розвивати економіку, будувати виробництво, створювати робочі місця, наповнювати податками бюджет. Я вирішив показати, також і для закордонних партнерів, що Україна і в часи війни є державою, куди варто інвестувати.

Сталося так, що будівництво і сертифікацію ми завершили напередодні повномасштабної війни. Відтак остаточно облаштували виробничі потужності. Цьогоріч обладнали цехи та встановили барики для витримки продукту.

Особливість виробництва у першу чергу в тому, що ми використовуємо високоякісну сировину з власного винограду, також і з місцевих сортів. Тобто, це локальний продукт. А ще в основі нового заводу лежить все українське – від проєкту і до обладнання, компетенцій і технологій. Це перше на Закарпатті справді сучасне виробництво напоїв за коньячною технологією за світовими стандартами».

Голова Закарпатської ОВА Віктор Микита зазначив, що запуск нового підприємства в умовах воєнного стану є дуже знаковим. Це зміцнює економіку країни, надає спроможності місцевим громадам й створює базу для підтримки ЗСУ. Врешті-решт – це туристична та іміджева принада, яка притягуватиме на Закарпаття поціновувачів якісного українського продукту.

Вже цього року перші виноградні бренді, створені на новому виробництві, з’являться на полицях наших магазинів. Чекаємо!

 

Компанія Chateau Chizay відкрила нове підприємство, де розпочато виробництво виноградних спиртів та напоїв, виготовлених за коньячною технологією.  Вина Chateau Chizay стали візитівкою Закарпаття та прекрасно зарекомендували себе на світовому ринку та здобули десятки медалей міжнародних конкурсах. Вони є амбасадорами виноробства України у музеї La Cité du Vin. А цього року продукція виноробні була представлена на […]

SHUMI Winery стала частиною нового європейського проєкту

Грузинське National Wine Agency та Shumi Wine Company LLC приєдналися до наукового проєкту Європейського союзу Eco2Wine, спрямованому на посилення глобальних інновацій та комунікації у виноробстві. 


Реалізація цього проєкту розпочнеться наприкінці 2023 року. Eco2Wine координується Міланським університетом, а його учасниками стали університети з Грузії, Німеччини, Франції, Іспанії, Словенії та Південної Африки: Грузинський технічний університет, Університет Бургундії, Університет Гайзенхайма, Університет Перуджі, Університет Любляни, Університет Кадіса, Університет Стелленбоша та Іспанська національна дослідницька рада.

До проекту також залучені представники виноробної промисловості з кожної країни, зокрема, SHUMI Winery з Грузії.

SHUMI Winery невипадково представлятиме Грузію у цьому міжнародному науковому проєкті. Компанія стала переможцем WTA 2023 у кількох категоріях, і одна з них – Education in Enotourism / Unique program, де переможцем публічного голосування стала Shumi Wine School

SHUMI Wine School вже протягом семи років втілює освітню програму, метою якої є навчання студентів історичним тенденціям поширення та розвитку винограду та вина у світовому виноградарстві та виноробстві, сучасним та інноваційним методам закладання та вирощування виноградників на основі сортового біорізноманіття, повним агротехнологічним циклам управління виноградниками. То ж участь у цьому міжнародному проєкті значно підвищить і збагатить рівень знань випускників школи.

Діяльність нового проєкту здійснюватиметься в напрямках проведення новітніх досліджень, підвищення кваліфікації докторантів та інформування громадськості про нові підходи до виноробства.

Наукова мета Eco2Wine полягає у використанні мікробних взаємодій, які відбуваються під час виноробства, як інноваційного інструменту. При цьому головне завдання проекту – популяризація виробництва натуральних, екологічно чистих вин, удосконалення методів вирощування виноградників та надання споживачам більшого вибору вина.

Проєкт Eco2Wine буде зосереджений на останніх наукових досягненнях; Він також використовуватиме креативні підходи до комунікації та залучення громадськості, включаючи цифрові медіа, віртуальні дисплеї, зв’язки між наукою та мистецтвом, а також зусилля щодо залучення вайнловерів до створення нових ідей.

Грузинське National Wine Agency та Shumi Wine Company LLC приєдналися до наукового проєкту Європейського союзу Eco2Wine, спрямованому на посилення глобальних інновацій та комунікації у виноробстві.  Реалізація цього проєкту розпочнеться наприкінці 2023 року. Eco2Wine координується Міланським університетом, а його учасниками стали університети з Грузії, Німеччини, Франції, Іспанії, Словенії та Південної Африки: Грузинський технічний університет, Університет Бургундії, […]

Фонд Жерара Бассе та спільнота WTA: потенційна співпраця обговорюється в інтернеті

Як сповіщалося в призових сертифікатах, виданих цьогорічним переможцям публічного голосування та премії Wine Travel Awards, команда WTA надала можливість вузькому колу обраних осіб особисто поспілкуватися на вебінарі із Романе Бассе, співзасновником Фонду Жерара Бассе, створеного для вшанування спадщини та пам’яті цієї видатної Людини.


Нагадаємо, що Жерар Бассе (Gérard Basset) був одним із найдосвідченіших і найтитулованішим з винних експертів світу, зібравши такі статуси як Master Sommelier, Master of Wine, Master Sommelier, а також Wine MBA та ASI World Champion. Жерар Бассе був партнером-засновником надзвичайно успішної групи Hotel du Vin. Він також наставляв і навчав покоління молодих сомельє, які шукали його досвіду та керівництва, щоб розпочати власну кар’єру. Фонд Жерара Бассе (Gérard Basset Foundation) був створений для допомоги в одержанні освіти та вирішення найактуальніших проблем індустрії вина, алкогольних напоїв і гостинності. Фонд Жерара Бассе є одним із найактивніших і найцінніших партнерів WTA. Завдяки особистій згоді сім’ї месьє Бассе – пані Ніни Бассе (Nina Basset), судді WTA, та її сина, пана Романе Бассе (Romané Basset), з цього року спеціальний приз від Фонду Жерара Бассе вручається переможцю в категорії «Амбасадор року» за результатами публічного голосування та під час подальшої оцінки суддівської колегії (цього року переможцем став Артем Мкртчян, молодий талановитий сомельє з Вірменії).

Вебінар під егідою Романе Басе мав на меті допомогти членам спільноти WTA отримати конкретну інформацію щодо діяльності Фонду Жерара Бассе, а також обговорити перспективи, які він може запропонувати конкретним проєктам. Таке вікно можливостей було відчинене для переможців WTA, що, сподіваємося, надасть їм нові ідеї щодо співпраці з потужною грантовою організацією на міжнародній винній арені. У своїй вступній промові пан Бассе розповів учасникам про основні принципи діяльності Фонду, приділяючи особливу увагу різноманітності, інклюзивності та рівним можливостям для тих, хто прагне підвищити свій професіоналізм, та чиї фізичні, фінансові та інші обставини не дозволяють самостійно досягти освіти та кар’єрних цілей у виноробній галузі. Фонд Gérard Basset має спеціальні освітні та професійні програми для таких талановитих людей, які допомагають їм здійснити свої мрії про кар’єру у винному бізнесі. Зустріч Романе із членами спільноти WTA пройшла у дружній атмосфері. Месье Бассе після свого виступу відповів на запитання. Щоб детальніше передати одержану інформацію, подаємо розмову у форматі, близькому до стенограми.

Саломе Ломсадзе (Salome Lomsadze), Commercial project manager of Shumi Winery (Georgia):

(Дозволимо собі примітку від редакції: Shumi Winery стала в 2022-2023 році переможцем WTA та публічного голосування одночасно по дев’яти категоріях, що є, на наш погляд,  феноменальним).

«Я представляю керівництво грузинської компанії Shumi Winery і хочу спитати: що ви могли б порадити нашій виноробні, щоб підняти поінформованість про грузинські вина у світі?

Розповім трохи більше про те, що ми робимо, крім вина, звичайно. Скажімо, у нас є ампелографічна колекція з понад 2000 сортів винограду з усього світу, включаючи понад 400 автохтонних грузинських. Ідея такої збірки зародилася в 90-х роках, вона належала моєму батьку, який дійсно прагнув вивести Грузію, нашу спадщину та культуру на новий рівень після періоду виходу країн з СРСР. На той час багато з локальних сортів винограду вимерли, їх практично не можна було розшукати в Грузії, – адже вони не давали достатнього обсягу радяньскій економіці. В результаті багаторічних зусиль моєї родини United Nation Food and Agriculture Organisation присвоїла нам номер – G036. Вважаю, це одне із свідчень, що маємо на сьогодні унікальний об’єкт, про який потрібно дбати і розповідати. І, очевидно, що, порівнюючи з Грузією 90-х років, коли людям не вистачало навіть продуктів, не кажучи вже про гідне вино, ми змушені констатувати, що все ще стикаємося з багатьма проблемами. Нехай не матеріального плану, але лишаються білі плями, включаючи освіту. І ось що маємо: у нас є ампелографічні колекції, також є цікавий туристичний комплекс – з діючим погребом-марані з квеврі, у нас є Музей вина зі справжніми унікальними артефактами, ми популяризуємо історію грузинської культури, якій вже 8000 років. Але… Сьогодні багато хто у світі засвоїв, що виноробство прийшло з Грузії, але не кожен знає навіть, де ця країна розташована. Інколи трапляється, коли я кажу, що з Грузії, мене запитують, а де це?»

Романе Бассе:  «Дякую за ваше запитання, і за пояснення контексту. З моєї точки зору, Грузія варта більшої уваги і я теж намагаюся допомогти підняти прапор грузинських вин. Зізнаюся, я – їх великий шанувальник, навіть в своєму університеті організував дегустацію, яка, маю констатувати, мала успіх. Ми представили вісім вин – три червоних і п’ять оранжів, то, справді, була вдала добірка… І я вважаю, що зараз саме той момент, коли ви можете зробити значні кроки задля просування грузинського вина та Грузії в цілому. До того ж, ви вже на правильному шляху. І я задоволений, що можу висловитися з цього приводу. Адже ключовий момент тут – просвітити світ щодо вашої країни. Коли кажу про освіту, маю на увазі два аспекти. По-перше, процесс потребує вивчення спеціальної літератури, навчання людей технічним аспектам грузинського вина – пояснити, що робить його унікальним, розповісти історію, академічні дані, які включені, наприклад, до підручника WSET. І друге – те, що ви згадали, – туристичний аспект. Я впевнений, це один з найважливіших інструментів. Наведу приклад – у лютому мені довелося спостерігати за одним експериментом. Кілька персон зі світу вина говорили про продажі. Серед них був іспанський сомельє Ферран Сентеллес – він продавав пляшку Dom Perignon гостям. Учасників дослідження підключили до сканера мозку. А Ферран продавав вино двома способами. Перший, дуже класичний розпродаж — типу «привіт, я Ферран Сентеллес, я буду вашим сомельє сьогодні…». Потім він зробив ще одну презентацію, яка була набагато більш особистою, з деталями. Він розповів про відвідини Дому Періньйон та екскурсію на виноградник. І дивовижно: у переважної більшості учасників другої презентації, коли сомельє супроводжував розповідь особистими враженнями, це викликало задоволення, яке позначилося на мозку набагато більше, ніж у першої групи. Таким чином, якщо ви запрошуєте людей до Грузії та показуєте їм, як робите вино, розповідаєте про традиції та культуру, ви досягнете більших результатів. Я ніколи не був в Грузії, але мій батько багато працював з вашими виноробами. І я точно знаю про одного з наших стипендіатів з Грузії, який щойно закінчив навчання і тепер став чудовим захисником грузинської мови вина. Тож думаю, що це ще один важливий для вас шлях – навчання людей та перетворення їх на власних амбасадорів. Також вважаю, що потрібно запрошувати професіоналів зі світу вина: пропонуйте сомельє відвідати виноробню, спробувати вина, побачити, що ви робите. Потім вони повертаються до своїх ресторанів, включають грузинські вина до карти і розповідають гостям особисті враження від візиту. І  вся ця інформація накопичується, концентрується. Гадаю, тоді це зробить грузинське вино більш відомим на світовій арені… Не знаю, чи це саме те, що ви шукаєте, але я так це бачу».

Бегонья Фернандес Бенітес (Begoña Fernández Benítez), координатор з освіти Каталонської школи винного туризму (Vilafranca del Penedès, Іспанія):

«Напевно, дехто з вас мене знає, тому що ми другий рік працюємо разом з Wine Travel Awards. До речі, зараз в нашій школі три учні саме з Грузії, а на новий рік подали документи ще вісім грузинських абітурієнтів. У нас є офіційний курс навчання, який триває два роки: перший рік – теорія, що базується на винному туризмі, а другий – навчання на виноробні за контрактом і з окладом. Вважаємо, це ідеальний освітній баланс. Також, крім базового, розробляємо окремі курси з меншим терміном навчання. Чи можемо ми створити певну синергію з Фондом?»

Романе Бассе: «Мій хрещений батько – відомий винороб Франк Массард (Franck Massard) живе і працює в Каталонії. Тож мені пощастило відвідати Каталонію кілька разів і відчути особливості місцевого винного туризму. Отже, ви робите дуже хорошу роботу! З точки зору співпраці, найкращий шлях – і насправді це може стосуватися будь-яких груп, які були б зацікавлені – грантоотримувачі, які живуть у певному регіоні, а ми надаємо їм знання для їхніх проєктів. Тож у липні, тобто наприкінці цього місяця, ми будемо відкривати заявки на фінансування цього року. Але в основному, коли ми відкриваємо заявки, просимо подавачів трохи пояснити, чим вони займаються, чи працювали раніше з ідеями різноманітності тощо. Які проєкти вони реалізували, якщо ні – на що саме вони сподіваються. Тож краще буде, якщо ви запропонуєте ідею для співпраці. Знаєте, наведу для наочності приклад. Ми робимо проєкт у Франції у школі вина, завдяки чому ми винайшли два курси. Один із них – тижневе знайомство з діяльністю сомельє для людей, які не можуть дозволити собі виноробну освіту, але хочуть працювати з вином. А потім ми проводимо інший курс, який був за тим же принципом, для людей зі складними економічними обставинами, щоб дати можливість пройти шеститижневе навчання і одержати знання трохи більше середнього рівня. Отже, я повідомлю вам, коли можна буде подати заявку. І те саме стосується усіх, хто зацікавлений в реалізації проєктів з нами. Подавати заявки можна буде з кінця цього місяця до вересня, тому у вас буде достатньо часу для обгрунтування».

Наталія Бурлаченко, амбасадор Vinos de la Luz; СЕО компанії  Big Wines:

«Ми – молодий проєкт з України. Я очолюю компанію, яка зробила вино вперше лише цього року. Але воно вже здобуло кілька нагород на авторитетних міжнародних конкурсах. І я хочу запитати, як ми можемо взяти участь у ваших проєктах, чи можемо запропонувати наше вино як лот для майбутніх подій? Для нас буде честю підтримати ваш проєкт. Нам було б приємно підтримати всі яскраві та дійсно видатні ідеї, які генерує та втілює ваш фонд».

Романе Бассе: «Дуже дякую за таку пропозицію, Наталія. А також велике спасибі за те, що вирішили допомогти нам, коли у вашій країні зараз таке відбувається. Я знаю, що іде війна… Очевидно, це жахливо, тому той факт, що ви готові думати про допомогу нам, дуже багато для мене значить! Якщо надасте мені свої контактні дані, я зможу зв’язатися з вами та пояснити, як можна попрацювати з аукціоном, і ми зможемо розглянути шляхи, як реалізувати вашу пропозицію, оскільки це було б дуже особливим кроком, дякую. Скажу ще одну річ, можливо, вам буде приємно почути… Останнім часом я наочно бачу, як українське вино стає все більш популярним у Великобританії. Бачу більше місць, які готові працювати з цими винами. Наприклад, у мене є хороша подруга, власне, вона українська сомельє. Здається, вона прожила у Великобританії вже три роки. І тепер фактично отримала розділ винної карти в ресторані, де працює, і там представляє українські вина. І я знаю, що на London Wine Fair український винний стенд отримував багато відвідувачів, тож ми стаємо більш обізнаними про українське вино, і я вважаю, що це дуже добре… Знаєте, у мене є пляшка виноробні Kolonist, яку я сподіваюся відкоркувати одного дня, і дуже скоро. Але в будь-якому випадку, як я вже сказав, велике спасибі за таку пропозицію, давайте поспілкуємося про це окремо».

Вікторія Макарова, редактор WTA Discovery:

«У мене теж є питання щодо українських вин. Як ви зазначали, останнім часом вони займають все більше позицій на міжнародній арені. Ми брали участь у виставках ProWine, London Wine Fair та інших міжнародних заходах. А представники України провели багато дегустацій для експертів, професіоналів і любителів вина… Але я розумію, що у нас є справді велика потреба залучати більше амбасадорів на міжнародній арені. І наш проєкт Wine Travel Awards саме над цими колабораціями і працює. Як ви вважаєте, чи є можливість у Фонда якось допомогти нам залучати цих людей?»

Романе Бассе: «Справа в тому, що ми зареєстровані як благодійна організація згідно із законодавством Сполученого Королівства, і регулювання діяльності благодійних організацій у Великій Британії є дуже суворим. Тому маємо дуже чіткий мандат, який полягає у сприянні різноманітності та включеності у вину сферу та гостинність через освіту та професійну підготовку. Тож маємо бути дуже конкретними щодо того, які проєкти можемо фінансувати. Я розумію, що у вашій пропозиції є освітній аспект, щоб вивести українські вина у світ. І бачу спосіб зробити це якнайкраще: можливо, він полягав би у фінансуванні можливостей для українських амбасадорів отримати досвід, знання, щоб потім одержати можливість використовувати ці навички та просувати українське вино. Наприклад, ми могли б розглянути можливість зробити внесок у фінансування навчання амбасадорів українського вина. Якщо це має сенс.

Тим не менш, я впевнений, що у Великій Британії люди стали набагато більш обізнаними про українські вина, і я не думаю, що це зникне. Вважаю, Україна має дуже хорошу можливість просування, адже ваші винороби володіють як західними техніками виноробства, у французькому розумінні тим, що ми називаємо класикою, і у вас є той східний стиль, який нагадує, скажімо, грузинське вино. У вашій країні є обидва напрямки, і думаю, це справді унікальна перевага продажу. Це те, чим люди можуть зацікавитися».

На завершення пан Бассе висловив подяку організаторам зустрічі зі спільнотою Wine Travel Awards. «Це був просвітницький і надихаючий досвід», – сказав він.

Натомість команда WTA безмежно вдячна Романе Бассе за те, що поділився власним часом і надихнув досліджувати можливості, які надає Gérard Basset Foundation. Далі буде!

Як сповіщалося в призових сертифікатах, виданих цьогорічним переможцям публічного голосування та премії Wine Travel Awards, команда WTA надала можливість вузькому колу обраних осіб особисто поспілкуватися на вебінарі із Романе Бассе, співзасновником Фонду Жерара Бассе, створеного для вшанування спадщини та пам’яті цієї видатної Людини. Нагадаємо, що Жерар Бассе (Gérard Basset) був одним із найдосвідченіших і найтитулованішим […]

Тріумфи Askaneli Winery & Distillery у світі вина

Грузинська компанія Askaneli Winery & Distillery зуміла завоювати серця на міжнародній арені і яскраво виділяється серед моря претендентів.


Протягом свого 20-річного шляху Askaneli зазнала вражаючої трансформації, перетворившись з невеличкого сімейного підприємства на процвітаючу виноторгівельну компанію Грузії. Зараз AWD має три потужні заводи, стратегічно розташовані в різних регіонах країни.

Цей червень виявився особливо насиченим для грузинської виноробні, Askaneli Winery & Distillery, номінант WTA та переможця публічного голосування в номінації The Visiting Card of the Country/Progressive Approach, був наповнений досягненнями, які посилили її присутність на світовому ринку вина.

Починаючи насичений подіями місяць, компанія Askaneli взяла участь як гість у 15-й International Wine and Spirits Exhibition, що проходила з 2 по 4 червня. А вже за тиждень,11 червня, Askaneli була представлена на Merano Wine Festival Georgia 2023, демонструючи свої преміальні вина визнаним експертам галузі та ентузіастам вина.

Ввершиною тріумфів Askaneli стала Seoul International Wines and Spirits Expo 2023, 22-24 червня – виставка, яка проходить у Південній Кореї з 1992 року та приваблює понад 35 000 відвідувачів щорічно. Там Askaneli мала можливість познайомити світ із яскравими та захоплюючими виноробними традиціями і культурною спадщиною Грузії. Серед відвідувачів були винні експерти та журналісти з різних куточків земної кулі, що дозволило винам Askanel завоювати їхню прихильність та закріпити свою присутність у міжнародному масштабі.

Ніби цих досягнень було недостатньо, щоб зробити цей червень для Askaneli справді видатним, виноробня отримала виняткові оцінки від одного з найвпливовіших у світі винних критиків – Джеймса Саклінга. Отримання вражаючого рейтингу 90 і вище для багатьох їхніх вин, у тому числі для виняткови вин  Gocha’s Collection (переможець WTA в номінації The Visiting Card of the Country/Brand – the visiting card of the country) є свідченням непохитної відданості Askaneli створенню вин найвищого рівня, і це ще більше зміцнює їхню позицію як вибору справжнього знавця.

Askaneli Winery & Distillery

Червень Askaneli Winery & Distillery був сповнений визнанням і успіхом. Грузиньські винороби продовжують ділитися своєю пристрастю до грузинського вина зі світом, їхня присутність на світовій арені постійно зростає. Завдяки своїй відданості збереженню та просуванню багатих традицій і культури грузинського виноробства, Askaneli, безсумнівно, заслужив своє місце справжнього амбасадора виноградарської спадщини країни!

Грузинська компанія Askaneli Winery & Distillery зуміла завоювати серця на міжнародній арені і яскраво виділяється серед моря претендентів. Протягом свого 20-річного шляху Askaneli зазнала вражаючої трансформації, перетворившись з невеличкого сімейного підприємства на процвітаючу виноторгівельну компанію Грузії. Зараз AWD має три потужні заводи, стратегічно розташовані в різних регіонах країни. Цей червень виявився особливо насиченим для грузинської […]

Canelli офіційно позначено як “DOCG” Європейською Комісією

«Офіційний вісник Європейського Союзу» опублікував інформацію про новий статус Canelli, як захищеного найменування походження (DOCG) відповідно до регламенту Європейської Комісії (2023/1327). Це визнання стосується виключно винограду Moscato Bianco з виноградників, що знаходяться в 17 муніципалітетах субрегіону Канеллі, включаючи Ланге та Монферрато.


Канеллі є колискою відомого DOCG Asti, також тут знаходяться «Підземні собори» (Underground Cathedrals), внесені до Списку об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО. Крім того ці об’єкти від партнерів WTA і спонсорів Consorzio dell’Asti DOCG  стали переможцями публічного голосування в номінаціях Region of the Year та Art & History Object. Canelli досяг нової значної віхи.

Для Флавіо Джакомо Скальйоли (Flavio Giacomo Scagliola), віце-президента Consorzio dell’Asti DOCG, ця нагорода має величезне значення: «Це фундаментальний елемент для соціально-економічного зростання регіону, де все підходить для винного туризму. Наступним кроком процесу є призначення моніторингової організації, яка незабаром побачить, що Consorzio dell’Asti опікується Canelli DOCG разом з Asti Spumante і Moscato d’Asti DOCG».

Розвиваючись як територія з безмежним потенціалом, Asti DOCG наразі може похвалитися виробництвом понад 100 мільйонів пляшок вина. Примітно, що Canelli має багату історію, з першим Spumante Metodo Classico, що датується 1865 роком, піонером якого став Карло Ганчіа, провидець Asti Spumante. Втілюючи в собі ароматну солодкість, ніжну шипучість і низький вміст алкоголю, шановне крю Canelli DOCG буде представлено на ринку як Riserva після дозрівання та очищення протягом мінімум 30 місяців.

Це нормативне визнання ще раз підтверджує статус Canelli як найкращого місця для виняткового виноградарства в П’ємонті, зміцнюючи його позицію як видатного бренду «DOCG» у винному світі.

«Офіційний вісник Європейського Союзу» опублікував інформацію про новий статус Canelli, як захищеного найменування походження (DOCG) відповідно до регламенту Європейської Комісії (2023/1327). Це визнання стосується виключно винограду Moscato Bianco з виноградників, що знаходяться в 17 муніципалітетах субрегіону Канеллі, включаючи Ланге та Монферрато. Канеллі є колискою відомого DOCG Asti, також тут знаходяться «Підземні собори» (Underground Cathedrals), внесені […]

OIV обрала нового генерального директора

Термін на посаді генерального директора OIV Пау Рока сягає свого логічного завершення. 21-ша Генеральна асамблея OIV, що відбулася на початку літа в Херес-де-ла-Фронтера, Іспанія, обрала на цю посаду доктора Джона Баркера з Нової Зеландії  


За доктора філософії Джона Баркера проголосували 46 із 47 держав-членів, які мають право голосу. Новий генеральний директор розпочне свій мандат у січні 2024 року, у «Міжнародний рік виноградної лози та вина», і коли організація святкуватиме своє сторіччя.

Джон Баркер (John Barker) отримав ступінь бакалавра права та мистецтв в Університеті Окленда, де захистив докторську дисертацію з права та географії під назвою: «Різні світи: право та мінлива географія вина у Франції та Новій Зеландії» в партнерстві з INRA-ENESAD, Університет Бургундії, Діжон, Франція, звідки він і керуватиме Організацією наступні п’ять років.

Джон Баркер працює в OIV з 2005 року. Він починав як експерт з Нової Зеландії, згодом очолив Комісію з права та економіки (2009-2012 рр), а потім обійняв посаду віце-президента Комісії (2012-2014). Після балотування на посаду генерального директора в 2018 році він продовжив свою роботу як експерт OIV і як визнаний юрист з вина. Протягом цих років Джон Баркер відповідав за управління відносинами з урядом і галузевими зацікавленими сторонами, міжнародні справи, питання регулювання та членства, що стосуються винного сектору, а також Службу сертифікації експорту вина. 

Він консультував клієнтів із багатьох країн, включаючи Нову Зеландію, Австралію, Великобританію, США, Францію, Грузію, Молдову, Канаду, Сінгапур та Японію. 

«Я хочу висловити вдячність за довіру, виявлену мені, щоб взяти на себе роль генерального директора у 2024 році. Для мене буде великим привілеєм очолювати OIV, і я з нетерпінням чекаю співпраці з вами та інтенсивного розвитку OIV та сектору виноградарства та вина у рік сторічного ювілею Організації», – підсумував д-р Баркер у своїй промові після перемоги у виборах.  

Ми дуже вдячні нинішньому генеральному директору Пау Рока, який сприяв поверненню України до “Міжнародної організації винограду та вина” і сподіваємося на плідну співпраці з OIV, очолювану новим директором.

Фото: oiv.int

Термін на посаді генерального директора OIV Пау Рока сягає свого логічного завершення. 21-ша Генеральна асамблея OIV, що відбулася на початку літа в Херес-де-ла-Фронтера, Іспанія, обрала на цю посаду доктора Джона Баркера з Нової Зеландії   За доктора філософії Джона Баркера проголосували 46 із 47 держав-членів, які мають право голосу. Новий генеральний директор розпочне свій мандат у […]

Українське вино у Великій Британії 

Компанія Kingsland Drinks оголосила про підписання ексклюзивної угоди про поставку вин української компанії Bolgrad на британський ринок, повідомляє видання thedrinksbusiness.com


З наступного місяця шість вин, вироблених на півдні України в Одеській області компанією Bolgrad, будуть доступні в супермаркетах і винних магазинах Великої Британії: Піно Гріджіо, бленд Шардоне/Аліготе, Сухолиманський білий, Піно Нуар рожеве, Каберне Совіньон і Сапераві. Рекомендована роздрібна ціна кожного вина – £10. 

Пізніше цього року в асортименті з’явиться вино з локального українського сорту Одеський Чорний, який в останні роки викликає велику зацікавленість у світових трейдерів.

Менеджер із закупівель Kingsland Drinks Кетрін Гласс зазначила: «Це було величезним зусиллям для всіх залучених сторін на тлі триваючого вторгнення Росії в Україну. Ми неймовірно пишаємося тим, що зробили свій внесок у доставці цих вин до Великобританії. Наші ділові стосунки з Bolgrad базуються на взаємній повазі та вдячності. Ми були вражені якістю та класом вироблених вин, тому впевнені, що британські любителі алкоголю будуть купувати продукцію насамперед тому, що їм подобається вино. Вони надзвичайно цікаві через своє походження, але ми знаємо, що смакові профілі та стилі вин відповідають споживчим уподобанням, і ми впевнені, що вони будуть добре працювати в порівнянні з іншими винами закордонного виробництва, які вже доступні у Великобританії».

«Ми створили особливий зв’язок з Україною тут, у Великій Британії, і британський інтерес до української продукції та культури став результатом цих неспокійних часів. Ми знаємо, що громадськість Великобританії захоче висловити свою підтримку українським виноробам, і, власне, українському народу, і ми справді в захваті від потенціалу Bolgrad у Великобританії», – підсумувала вона.

Угода була укладена за посередництва Kingsland Drinks та українського виробника напоїв Alcoline, генеральний директор якого Віталій Шмулевич зазначив: «Bolgrad – це бренд, який завоював споживачів не лише на українському ринку, а й у країнах Європейського Союзу, Середньої Азії, Японії та Китаю. Вихід на британський ринок є важливим кроком для нас, і ми раді встановити міцне партнерство з Kingsland Drinks».

Компанія Kingsland Drinks оголосила про підписання ексклюзивної угоди про поставку вин української компанії Bolgrad на британський ринок, повідомляє видання thedrinksbusiness.com З наступного місяця шість вин, вироблених на півдні України в Одеській області компанією Bolgrad, будуть доступні в супермаркетах і винних магазинах Великої Британії: Піно Гріджіо, бленд Шардоне/Аліготе, Сухолиманський білий, Піно Нуар рожеве, Каберне Совіньон і […]

X
Украина