Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Cité du Vin – рекорд за кількістю відвідувачів

У 2023 році, унікальний у своєму роді Музей вина в Бордо – Cité du Vin, прийняв рекордну 391 тисячу відвідувачів, включаючи близько 6 000 професіоналів, які обслуговували різноманітні заходи. І це незважаючи на те, що протягом одного місяця заклад було зачинено через оновлення постійної експозиції.


До кінця 2023 року з моменту свого відкриття, Cité du Vin, номінант та переможець Wine Ttravel Awards, прийняв понад 2,7 мільйона відвідувачів, з яких більше половини – іноземці. Місцеві жителі кажуть, що Музей приваблює їх різноманітними програмами культурних заходів.

Cité du Vin

Нагадаємо, що у 2022 році в рамках прем’єрного Bordeaux Wine Week у Cité du Vin відбулася презентація Wine Travel Awards та ексклюзивна дегустація від Vinos de La Luz (три вина отримали платинові медалі та 97 балів на Decanter World Wine Awards 2022).

У 2023 році – вперше з моменту відкриття Музею, було оновлено постійну експозицію: з’явилися нові мультимедійні постановки, нове обладнання та нова сцена. До спектру культурних заходів додалися дві дегустаційні пропозиції: дегустаційна подорож Via Sensoria Sensory, відкриття якої відбулося навесні 2023 року, та дегустаційний майстер-клас Bordeaux 360°.

«Ці нові пропозиції одразу завоювали серця наших відвідувачів. Їхні численні позитивні відгуки є визнанням важкої роботи, проведеної нашою командою. Оновлення було ризикованим задумом і ми раді повідомити, що це дало свої плоди», – каже Філіп Массол (Philippe Massol), керуючий директор.

директор музея вина Cité du Vin Филипп Массол

За липень/серпень 2023 року Музей відвідало 97 000 осіб, у жовтні – понад 42 000 (це найбільше число, зареєстроване у жовтні з моменту відкриття Cité du Vin). 51% відвідувачів від загальної кількості за рік – іноземці. З-поміж іноземців більший відсоток припав на іспанців, британців та американців, за ними йдуть німці та італійці. Інші відвідувачі розподіляються наступним чином: 29% туристи з усієї Франції, 11% жителів Бордо, 9% «одноденних туристів». Понад 356 000 осіб відвідали нову постійну виставку, що відкрилася 4 лютого, та майже 24 000 – дегустаційну подорож Via Sensoria Sensory. Денні дегустаційні семінари залучили майже 11 000 учасників. Вечірня культурна програма, орієнтована на місцевих жителів і, зокрема, на мешканців Бордо, також мала популярність: понад 2 500 осіб взяли участь у семінарах з дегустації вин, 4 000 відвідали конференції, покази, вечори Gourmet Cinema та ін.

Cité du Vin

Сьогодні понад 90% відвідувачів рекомендують своїм друзям та родичам завітати до Музею вина, а середній бал, присвоєний постійній експозиції, становить майже 8,75/10, що на 0,75 бала вище, ніж у 2022 році.

Cité du Vin відкрито щодня з 10.00 ранку.

Джерело: laciteduvin.com

У 2023 році, унікальний у своєму роді Музей вина в Бордо – Cité du Vin, прийняв рекордну 391 тисячу відвідувачів, включаючи близько 6 000 професіоналів, які обслуговували різноманітні заходи. І це незважаючи на те, що протягом одного місяця заклад було зачинено через оновлення постійної експозиції. До кінця 2023 року з моменту свого відкриття, Cité du […]

Armenia Wine – візитна картка країни

Наразі спільнота Wine Travel Awards рада вітати нового члена: найбільша виноробна компанія Вірменії – Armenia Wine Winery and Vineyards стала номінантом WTA 2023-2024 рр. в категорії «Бренд – візитна картка країни». Це рішення керівництва компанії буквально співпало з черговим досягненням на міжнародній арені – на одному з найпрестижніших конкурсів світу, на MUNDUS VINI Summer Tasting 2023  Armenia Wine здобула 9 вищих нагород.


Щорічно міжнародний MUNDUS VINI Summer Tasting зустрічає на своєму майданчику вина з усієї планети, визначає лідерів виноробної галузі та розповідає про них усьому світу. На конкурсі 2023 року, поряд з винами, які здобули найвищі звання від найкращих фахівців (до речі, серед суддів були й редактори Drinks+), сяяла Вірменія – завдяки здобуткам продуктів Armenia Wine.

Armenia Wine

Головний консультант компанії Armenia Wine, французький винороб Жан Батіст-Сула (Jean-Baptiste Soula) зазначив: «Подібні нагороди на масштабних конкурсах особливо важливі для правильної презентації вірменського вина на міжнародному ринку».

Медалі Armenia Wine на MUNDUS VINI Summer Tasting 2023:

Золото

  • 2020 Tariri Red Dry
  • 2019 Tariri Reserve Red Dry

Срібло

  • 2022 Armenia Red Dry
  • 2022 Armenia White Dry
  • 2022 Yerevan Red Dry
  • 2021 Tariri Karasum Red Dry
  • 2021 Tariri Karasum White Dry
  • 2021 Takar Red Dry
  • 2020 Takar Reserve Red Dry

«Нагороди, які ми вручаємо виноробним компаніям, є ознакою переваги та якості. Ці нагороди, насамперед, допомагають споживачеві зробити правильний вибір і знайти найкращі аромати у світі вина», – коментують конкурс організатори Mundus Vini.

Минулого року в рамках презентації WTA на London Wine Fair вина Armenia Wine були представлені учасникам та гостям виставки. Це лише один з невеличких кроків, які наша команда зробила разом з цим потужним підприємством. І ми пишаємося сьогодні кожною перемогою нашого номінанта та певні в подальшому тріумфі Armenia Wine на світовій арені.

_______________

Досьє D+

На сьогоднішній день виробнича потужність компанії складає до 14 млн пляшок на рік. Armenia Wine експортує вина більш ніж в 50 країн.

Фото: armeniawine.am/photos-and-videos, facebook.com/ArmeniaWineCompany

Наразі спільнота Wine Travel Awards рада вітати нового члена: найбільша виноробна компанія Вірменії – Armenia Wine Winery and Vineyards стала номінантом WTA 2023-2024 рр. в категорії «Бренд – візитна картка країни». Це рішення керівництва компанії буквально співпало з черговим досягненням на міжнародній арені – на одному з найпрестижніших конкурсів світу, на MUNDUS VINI Summer Tasting […]

Благодійний збір з розіграшем на ремонт медеваку

Майя Степова, співвласниця ресторану «Глек» та члени Асоціації Сомельє України Юрій Глушко та Олексій Дуров оголошують благодійний збір з розіграшем на ремонт медеваку, для волонтерів-парамедиків, що рятують наших захисників на гарячих напрямках.


Медеваки є незамінними на передовій. Вони мають необхідне медичне обладнання для надання допомоги під час евакуації поранених бійців ЗСУ. Майя Степова, співвласниця ресторану «Глек» та члени Асоціації Сомельє України Юрій Глушко та Олексій Дуров оголосили збір на ремонт такої важливої для наших волонтерів-парамедиків та поранених бійців річ.

Під час благодійного збору буде проведено розіграш 15 лотів – вина з різних куточків України та з регіону Бордо, а також бальзам. Лоти буде розігнано серед учасників збору, які задонатять від 300 гривень.

Благодійний збір

Умови участі:

  • задонатити від 300 гривень (вказуйте ім’я, нікнейм, або коментар при відправленні, щоб бути внесеним до списку учасників розіграшу);
  • поставити + під постом;
  • чим більше донатів тим більше шансів виграти.

Банка для збору: https://send.monobank.ua/jar/4jC5WDMzzG

Благодійний збір

Лоти:

  1. Grand Admiral Brut Nature Rose 2019, 46 Parallel Wine
  2. Pet Nat 2021, AXIS Wine
  3. Naddniprianske 2016, Prince Trubetskoi Winery
  4. Сухолиманський 2021, Biologist Wine Company
  5. Grande Reserve Chardonnay 2017, SHABO
  6. «Рожевий квадрат» 2022, Father’s Wine
  7. PINOT NOIR 2020, Vinoman Winery
  8. Merlo Reserve 2019, Stakhovsky Wines
  9. Одеський Чорний 2020, BIG WINES, виготовлено у співпраці з виноробнею Wineidea
  10. Cabernet Sauvignon2019, Cassia wine
  11. Колеційне марочне десертне вино Ай-Серез, з сортів Каберне Совіньйон та Бастардо Магарачський, легендарної Масандри, 1991 року
  12. Колекційне десертне вино Карадаг 1998 року, виноробні Коктебель. Унікальне десертне вино зі східного Криму
  13. Рослинний бальзам RutaBalm
  14. Vieux Chateau Certan, Pomerol 1988. Колекційне вино з правого берега Бордо
  15. Chateau Pedesclaux, Paulliac 1999. Колекційне вино з півічного Медоку, що на лівому березі Бордо.

Благодійний збір

Переможців розіграшу буде обрано за допомогою рандомайзера 14.01.2023 року.

Фото: vafk.com.ua, facebook.com/aleksey.durov

Майя Степова, співвласниця ресторану «Глек» та члени Асоціації Сомельє України Юрій Глушко та Олексій Дуров оголошують благодійний збір з розіграшем на ремонт медеваку, для волонтерів-парамедиків, що рятують наших захисників на гарячих напрямках. Медеваки є незамінними на передовій. Вони мають необхідне медичне обладнання для надання допомоги під час евакуації поранених бійців ЗСУ. Майя Степова, співвласниця ресторану […]

Подолання бар’єрів: WineFuture 2023 – об’єднання світових виноробів та відзначення ролі Португалії

Подія WineFuture об’єднала відомих професіоналів, чий досвід охоплював революційні технологічні виноробні компанії Новій Зеландії та відомі виноробні заводи Аргентини. 


Drinks+ і Wine Travel Awards були представлені як офіційні партнери WineFuture, а один із номінантів WTA посів особливе місце на цьому заході.

Протягом трьох днів цей захід перетворив Португалію на центр дискусій про вино, підкреслюючи її роль на світовій винній арені. WineFuture, вже відомий своїм значним впливом, мав свою першу зустріч у Барселоні в 2006 році, зосередившись на зміні клімату та вині.

Wine Future

Зустріч у Коімбрі у 2023 році стала четвертою пам’ятною подією під гаслом «Подолання бар’єрів». Подія під далекоглядним керівництвом Панчо Кампо (Pancho Campo), засновника самітів Wine Future та Green Wine Future, здобула додатковий престиж завдяки співорганізатору Wines of Portugal. Подальший розвиток та глобальне визнання WineFuture отримав завдяки шановному та вмілому керівництву його президента Фредеріко Фалькао (Frederico Falcao).

Подія WineFuture об’єднала відомих професіоналів, чий досвід охоплював революційні технологічні виноробні компанії Новій Зеландії та відомі виноробні заводи Аргентини.  Drinks+ і Wine Travel Awards були представлені як офіційні партнери WineFuture, а один із номінантів WTA посів особливе місце на цьому заході. Протягом трьох днів цей захід перетворив Португалію на центр дискусій про вино, підкреслюючи її […]

ProWein 2024: ренесанс бренді

Актуальні тенденції на найбільшій виставці вин та алкогольних напоїв.


Великий огляд світу бренді буде представлено на майданчику Trend Show «same but different» у Hall 7, а також у новій зоні – ProSpirits Hall 5.

У сегменті коньяків виробники продемонструють витримані зразки у різних типах бочок, наприклад, дуб Мізунара (Cognac Park, зал 5, B16), токайські бочки (Cognac Ferrand, зал 5, B17), бочки з американського дуба (Cognac Bache-Gabrielsen, Hall 5 , K18).

Коментуючи ProWein Dusseldorf, що відбудеться 10-12 березня 2024 року, Юрген Дайбель (Jürgen Deibel), керуючий директор Deibel Consultants GmbH, фахівець із міцних спиртних напоїв, автор книги Sherry – Kultur und Genuss («Херес – культура і задоволення») пише: «Бренді, напій з багатими традиціями, який наразі переживає справжній ренесанс, його історія налічує близько 1000 років. Європейська сім’я бренді велика і включає основні виноробні країни цього континенту, а імена членів родини звучать чудово кожне по своєму: Коньяк, Арманіяк, Бренді, Граппа, Вайнбранд».

ProWein 2024

Дайбель акцентує, що арманьяк, давно забута категорія, нині переживає нове відродження. «З’явилися невитримані дистиляти, які можна використовувати як основу для коктейлів. Вони втілюють чистий та свіжий смак винограду. Арманіяки категорій VS, VSOP та XO однаково можуть бути використані в міксології та в чистому вигляді. Це означає, що арманіяк виходить за звичні рамки. Цікавими виробниками представленими на ProWein 2024 стануть SAS Holding Tariquet Domaine Tariquet (Hall 9, E66) та Armagnac Castarède SAS (Hall 5, M34)».

На ProWein 2024 широко представлять іспанський бренді де Херес (Hall 5, D02).

«Граппа – ще один дистилят, що повертається у свідомість споживачів та поціновувачів», – говорить у своєму огляді трендів ProWein Dusseldorf 2024 Юрген Дайбель.

Граппу називають «бренді з італійським характером». Marzadro (Hall 15, E57) покаже, на що здатна граппа, витримана в бочках з-під портвейну, а Distilleria Bocchino (Hall 5, B35) продемонструє граппу, витриману в бочках з-під сотерну. Інших виробників граппи зі Швейцарії та Італії можна буде знайти в Hall 5 та 7, а також у Hall 15 та 16.

Процес деалкоголізації вина дає цікавий базовий продукт для виробництва бренді: дистилят, що залишається в процесі виробництва безалкогольних вин. Дистиляти, що виробляються під вакуумом, виразні та дуже ароматні, «ідеальна сировина для виробництва бренді». Витримка в бочці перетворює його на чудовий напій, такий бренді від Kammer-Kirsch можна буде спробувати Hall 5, M45.

Джерело: prowein.com/en/Media_News/Magazine/Trend_topics/ProWein_2024_Brandy
Фото: facebook.com/ProWein.tradefair/photos

Актуальні тенденції на найбільшій виставці вин та алкогольних напоїв. Великий огляд світу бренді буде представлено на майданчику Trend Show «same but different» у Hall 7, а також у новій зоні – ProSpirits Hall 5. У сегменті коньяків виробники продемонструють витримані зразки у різних типах бочок, наприклад, дуб Мізунара (Cognac Park, зал 5, B16), токайські бочки […]

Щасливого Різдва й переможного Нового року, Україно!

Добігає свого завершення цей непростий рік…


Час плине з такою шаленою швидкістю і кожен рік вміщає в себе таку кількість подій, що вистачило б на цілих десять. Для нас, українців, це був рік очікувань, сподівань і розчарувань, і, попри все — рік надії й віри у нашу Перемогу. Наполегливо працювати, підтримувати економіку держави, донатити на ЗСУ — все це ми можемо і робимо.

Ми пишаємось українськими виноробами й виробниками міцних напоїв, котрі, попри виклики війни, вчергове продемонстрували значний розвиток галузі, представили на українському та міжнародному ринках безліч нових релізів, що вражають своєю якістю, і здобули величезну кількість медалей від національних та міжнародних конкурсів. Ми раді бути разом із вами у цій справі й будемо й надалі підтримувати галузь словом і ділом. Вітаємо з усіма нагородами що одержали і з нагородами, що чекають вас попереду. А ще в цьому році відбулися значні зміни в законодавстві, які буде остаточно затверджено і розвинене в наступному.

Тож у Новий рік ми йдемо з новими надіями і новими сподіваннями. Напередодні Різдва хочемо побажати всім нашим читачам, колегам і партнерам світла, тепла, затишку, любові й мира. Це прості речі, що роблять нас щасливими і є особливо цінними зараз. 

Щасливого Різдва й переможного Нового року, Україно!

З повагою й найкращими побажаннями, редакція Drinks+.

Добігає свого завершення цей непростий рік… Час плине з такою шаленою швидкістю і кожен рік вміщає в себе таку кількість подій, що вистачило б на цілих десять. Для нас, українців, це був рік очікувань, сподівань і розчарувань, і, попри все — рік надії й віри у нашу Перемогу. Наполегливо працювати, підтримувати економіку держави, донатити на […]

Grés de Montpellier з Лангедоку отримав статус власного найменування

Grés de Montpellier став найновішим найменуванням Лангедоку після 20 років у якості додаткової географічної назви в Languedoc AC. 30 листопада 2023 року Французький національний інститут походження та якості (INAO) схвалив присвоєння Grés de Montpellier статусу власного спеціального найменування.


Після того, як указ буде офіційно оформлений, що відбудеться протягом наступних кількох тижнів, він дозволить виробникам маркувати свої вина як Grés de Montpellier урожаю 2024 року, відмовившись від попередньої номенклатури «Languedoc».

«Національна комісія виявила, що досьє, надане виноградарями, доводить, що Grés de Montpellier є окремим теруаром, – заявив Олів’є Дюран, президент апелласьону Grés de Montpellier. – Існує колективна гордість, тому що, окрім того, що йдеться про певний географічний і кліматичний терруар, це людська історія».

Нове найменування призначене лише для червоних вин, виготовлених із сортів Сіра, Гренаш і Мурведр як основних сортів і Сенсо, Кариньян і Моррастель як другорядних, які потребують мінімум одного року витримки.

Територія виноградників Grés de Montpellier, на яку впливає близькість до Середземного моря, охоплює 4600 га навколо міста Монпельє, простягаючись на 60 км. Виноградники, з яких лише 420 га зараз займаються виробництвом вин Grés de Montpellier, розташовані на пологих пагорбах на висоті від 30 до 300 метрів з кам’янистим ґрунтом.

За словами Дюрана, рішення INAO не тільки закріпити це найменування як «флагман Монпельє», але й дозволяє виробникам «комерційно виправдати певну ціну на свої вина».

«Мета полягає в тому, щоб ці вина були визнані чудовими винами Лангедоку» , — сказав Дюран.

У 2011 році апелласьон створив спеціальну пляшку з гравіюванням, унікальну для вин Grés de Montpellier, таких як вина Châteauneuf-du-Pape і Picpoul de Pinet .

Grés de Montpellier є першим, хто отримав статус найменування в Лангедоці після Pic St Loup у 2017 році, підкреслюючи, скільки часу може зайняти процес подання заявки.

Успіх заявки Grés de Montpellier в INAO відкриває двері для інших додаткових географічних назв Лангедоку, таких як Languedoc Montpeyroux, Languedoc Saint-Drézéryта Languedoc Saint-Georges d’Orques, щоб отримати власний особливий статус найменування.

Grés de Montpellier став найновішим найменуванням Лангедоку після 20 років у якості додаткової географічної назви в Languedoc AC. 30 листопада 2023 року Французький національний інститут походження та якості (INAO) схвалив присвоєння Grés de Montpellier статусу власного спеціального найменування. Після того, як указ буде офіційно оформлений, що відбудеться протягом наступних кількох тижнів, він дозволить виробникам маркувати […]

OIV повідомляє: на біле та рожеве вино припадає більше половини світового споживання

OIV випустила звіт про еволюцію світового виробництва та споживання вина за кольорами у 2000-2021 роках. За даними Міжнародної організації виноградарства та вина, любителі вина все частіше віддають перевагу білим і рожевим винам. 


Споживання білого вина зростає «відносно швидкими темпами» з 2010 року через попит на ігристе вино, повідомляє OIV у звіті про тенденції кольору. Ринок рожевого вина відновив зростання повільнішими темпами після того, як зазнав удару світової фінансової кризи 2008 року. За даними міжурядової організації, споживання червоного вина не показало подібного відновлення, знизившись з піку, якого досягло у 2007 році.

Зростаюча популярність білого вина за останні 20 років здебільшого зумовлена ​​ринками ігристих вин у США, Німеччині та Великобританії, що компенсує зниження споживання у Франції та Іспанії. Інша ситуація спостерігається з червоними винами, де жодна країна не змогла компенсувати падіння споживання у великих європейських виноробних країнах.

«Протягом останніх десятиліть у світовому винному секторі спостерігалася загальна позитивна тенденція виробництва та споживання білих і рожевих вин, тоді як червоних вин скоротилося, – йдеться в повідомленні OIV. – Цей структурний зсув можна в основному пояснити загальними змінами в уподобаннях споживачів».

За даними OIV, світове споживання білого та рожевого вина зросло на 10% та 17% відповідно з 2000 року. Червоне вино впало на 15% порівняно з піком 2007 року.

«Бум рожевих, а потім ігристих вин, разом із кризою червоних вин, в основному викликані зміною складу споживачів, – повідомив Джорджіо Дельгроссо, керівник статистики OIV. – Крім того, еволюція споживчих звичок, безсумнівно, зіграла на користь більш легких і свіжих напоїв».

США є найбільшим споживачем білого вина, споживання зросло на 65% у період 2000-2021 років. Далі йдуть Австралія та Велика Британія, а споживання  в Італії, було стабільним.

Франція є найбільшою країною для рожевого вина, на цю країну припадає більше третини ринку. Однак у Великій Британії споживання розе зростало найшвидше за останні два десятиліття.

США, Китай і Німеччина є найбільшими споживачами червоного вина, за ними йдуть Франція та Італія. І Китай, і США зафіксували зростання споживання протягом останніх двох десятиліть, хоча дані OIV показують, що споживання цього вина в Китаї повільно сходить з піку 2017 року. У Франції, яка колись була найбільшим споживачем червоного вина в світі, його популярність з початку століття впала майже вдвічі. 

Відповідно до цих моделей споживання за останні 20 років відбулося значне зменшення глобальної пропозиції червоного вина, констатує OIV.

OIV випустила звіт про еволюцію світового виробництва та споживання вина за кольорами у 2000-2021 роках. За даними Міжнародної організації виноградарства та вина, любителі вина все частіше віддають перевагу білим і рожевим винам.  Споживання білого вина зростає «відносно швидкими темпами» з 2010 року через попит на ігристе вино, повідомляє OIV у звіті про тенденції кольору. Ринок […]

MUNDUS VINI SPRING TASTING 2024. Реєстрацію відкрито!

34-й випуск Grand International Wine Award відбудеться 20-25 лютого 2024 року. За багаторічною традицією серед членів журі будуть і судді від ресурсів медіа-групи Drinks+.


Час летить, і зовсім скоро відбудеться наймасштабніша сесія MUNDUS VINI наступного року. Весняна дегустація MUNDUS VINI 2024 пройде в Нойштадті, Німеччина, в самому серці Винного шляху Пфальцу, одного з найвідоміших винних регіонів Німеччини.  Бажаючі взяти участь у цій видатній події ще мають час зареєструвати свої вина на www.mundusvini.com!

Grand International Wine Award від компанії MUNDUS VINI GmbH є престижним дегустаційним конкурсом, участь у котрому беруть винороби з усіх регіонів світу, включаючи ті, що розвиваються. Метою конкурсу є сприяння якості й різноманітності вина, а також збільшення продажів тихих та ігристих вин у всьому світі. MUNDUS VINI є одним із найавторитетніших міжнародних винних конкурсів, на який щорічно подається понад 12 000 вин. Експертне журі складається з понад 300 визнаних міжнародних професіоналів, які займаються виноторгівлею, винним маркетингом, гастрономією, виноробством, винним бізнесом та винними ЗМІ.

Учасники MUNDUS VINI мають наступні переваги:

  • оцінка та нагорода від журі найвищого класу, що складається з більш ніж 300 міжнародних визнаних винних експертів з понад 40 країн;
  • детальний відгук та технічні характеристики вина;
  • презентація вин-переможців на провідних винних виставках;
  • Експертні комісії оцінюють подані учасниками вина за 20 критеріями, а також надають детальний відгук про кожне вино (технічні характеристики та органолептика). За результатами оцінювання вина-переможці нагороджують трьома категоріями медалей: Silver (срібло), Gold (золото) або Grand Gold (гранд-золото).
  • Маркетингову цінність MUNDUS VINI неможливо переоцінити: презентація вин, які отримали нагороди, підтримується публікаціями на сайтах та у виданнях Meininger Verlag, лідера європейського ринку у видавничому секторі вина, включаючи ексклюзивний журнал MUNDUS VINI з накладом 100 тисяч примірників, а також на сторінках соціальних мереж видавництва. Результати конкурсу також широко висвітлюються в інших відомих міжнародних ЗМІ, в томі числі в журналі Drinks+. Крім того, вина-переможці будуть представлені на круговій дегустації MUNDUS VINI на виставці ProWein Expo, яка відбудеться в Дюссельдорфі, Німеччина, у березні 2024 року.Вже кілька років поспіль редакцію Drinks+ Media Group запрошують до складу журі MUNDUS VINI, і майбутня Spring Tasting 2024 не є винятком. Ми детально розповімо про процес дегустації, події та результати, і сподіваємося, що найкращі українські вина здобудуть нагороди цього відомого та престижного конкурсу у 2024 році!

    Реєстрацію на весняну сесію відкрито.

Кінцевий термін реєстрації вин – 26 січня 2024 року.

Кінцевий термін подачі вин – 2 лютого 2024 року.

! Дата змагань: 20-25 лютого 2024 року.

!!! Оголошення результатів: 27 лютого 2024 року.

  • За додатковою інформацією звертайтеся до організаторів:Тел.: +49 6321-8908-951

    Пошта: contact@tastingservice.com

34-й випуск Grand International Wine Award відбудеться 20-25 лютого 2024 року. За багаторічною традицією серед членів журі будуть і судді від ресурсів медіа-групи Drinks+. Час летить, і зовсім скоро відбудеться наймасштабніша сесія MUNDUS VINI наступного року. Весняна дегустація MUNDUS VINI 2024 пройде в Нойштадті, Німеччина, в самому серці Винного шляху Пфальцу, одного з найвідоміших винних […]

У вирі бульбашок Consorzio dell’Asti DOCG

Consorzio dell’Asti DOCG – партнери і члени комьюніті Wine Travel Awards, з яким ми надзвичайно раді співпрацювати вже третій рік поспіль, поділилися з Drinks+ своїми новинами і подіями, в яких брали участь в останні місяці.


Осінь 2023 року для Consorzio dell’Asti DOCG  була дуже насиченою. Asti Spumante та Moscato d’Astiі сяяли на Міланському тижні вина (7-15 жовтня). Консорціум протягом усього періоду MWW представляв свої продукти в Enoteca пропонуючи ігристі для дегустації.

Вина П’ємонту також були головними героями подорожі на винному автобусі, який курсував вулицями центру Мілана. А  бармен-амбасадор бренду Консорціуму Джорджіо Факкінетті –  номінант премії Wine Travel Awards у категорії «Амбасадор року» – демонстрував універсальність Asti Spumante та Moscato d’Asti у коктейлях.

Consorzio dell’Asti DOCG  представляв майстерство міксології на прикладі ігристих також у Берліні на Bar Convent – найважливішому міжнародному ярмарку, присвяченому барам і індустрії напоїв, який залучає сомельє, барменів, дистриб’юторів і виробників з приблизно 90 країн світу.

У листопаді очільники Consorzio dell’Asti DOCG заявили про поновлення партнерства до 2025 року з великим тенісом і його головним турніром на закритому корті Nitto ATP в Турині. Asti був призначений офіційним ігристим і срібним партнером Туринського фіналу та ще трьох найважливіших міжнародних турнірів.

Consorzio dell’Asti DOCG

Moscato d’Asti та Asti Spumante подавали протягом усього турніру – вітальний коктейль, частування директорів Nitto ATP і бокали на честь переможців були наповнені ігристими Asti. Consorzio dell’Asti DOCG був присутній і на саміті інновацій Nitto ATP, ініціативи, яка залучає компанії, що працюють у світі сталого розвитку та інновацій над скороченням викидів C02. Також Consorzio dell’Asti DOCG виставив на аукціоні, що проводився в межах благодійного заходу під час турніру, ракетку Лоренцо Сонего, а також спортивну форму гравців Тревізана, Штруффа і Давидовича Фокіної. Усі виручені кошти були передані Інституту Кандіоло, центру, що спеціалізується на лікуванні онкологічних патологій,у П’ємонті.

«Завдяки партнерству з Nitto ATP під час чотирьох турнірів минулого року – в Турині, Master 1000 у Римі, Hall of Fame Open у Ньюпорті (Сполучені Штати) та турнірі 500 Гамбург (Німеччина) – ми охопили 442 тисячі глядачів і медіа-аудиторію в 362 мільйони користувачів за 90 годин прямого перегляду, що еквівалентно 3,7 мільйонам євро рекламної вартості», – зазначив директор Консорціуму Джакомо Пондіні

Ще одна подія, в якій приймав участь Consorzio dell’Asti DOCG  відбулася наприкінці листопада в Неаполі. Консорціум є єдиним винним партнером 50 Top Pizza 2023 – першого онлайн-довідника, присвяченого найкращим піцеріям світу.

Foto © Alessandra Farinelli

Консорціум започаткував власну нагороду Asti DOCG за найкращу винну карту. Цього року її отримала мережа піцерій Doppio Zero. Американська франшиза, яка займає 18 місце у світовому рейтингу, отримала визнання консорціуму з П’ємонту завдяки винній карті, яка підкреслює поєднання піци для гурманів та ігристого.

______________________________

Досьє D+

Кількість пляшок, що виробляються щороку Consorzio dell’Asti DOCG, перевищує 100 мільйонів. 90% продукції призначено для іноземних ринків збуту, таких як Сполучені Штати, Німеччина, Велика Британія, Мексика, Китай, Південна Корея, Східна Європа. Consorzio dell’Asti DOCG включає понад 1000 компаній з площею виноградників у 10 тисяч гектарів уздовж виноробних ландшафтів Ланге-Роеро та Монферрато, внесених до списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.

Consorzio dell’Asti DOCG – партнери і члени комьюніті Wine Travel Awards, з яким ми надзвичайно раді співпрацювати вже третій рік поспіль, поділилися з Drinks+ своїми новинами і подіями, в яких брали участь в останні місяці. Осінь 2023 року для Consorzio dell’Asti DOCG  була дуже насиченою. Asti Spumante та Moscato d’Astiі сяяли на Міланському тижні вина […]

X
Украина