Після двох років проведення у віртуальному форматі фестиваль односолодового віскі на острові Айла, який є центром віскі-туризму, анонсує «живе свято віскі».
Кожного року в останній тиждень травня острів Айла приймає гостей з усього світу, щоб уславити культурну спадщину острова – всесвітньо відомий односолодовий віскі Айла, який виготовляється на острові.
Два останніх роки Fèis Ìle проводили в режимі онлайн, цього ж року організатори вирішили, що «живому святу віскі» бути! Протягом десяти днів гості Fèis Ìle братимуть участь у дегустаціях, риболовлі, уроках гальської мови. На фестивалі односолодового віскі Айла буде багато музики, танців та смачної місцевої їжі.
Віскі острова Айла є одним з п’яти видів віскі регіонів Шотландії. Місцевий віскі має свій характерний смак, іноді його описують як «лікарський» аромат. Крім того, він має нотки йоду, водоростей і солі. Але здебільшого це властиво винокурням Laphroaig, Lagavulin і Ardbeg, що розташовані уздовж південно-східного узбережжя острова. Решта винокурень Айла виготовляють віскі найрізноманітніших стилів, наприклад, Bowmore виробляє віскі з дозріванням в діжках з-під хересу.
Взяти участь у відомому на весь світ фестивалі односолодового віскі бажає Олексій Островський, керівник напряму віскі в Whisky Corner. Олексій вже розповів про свою участь на The Whisky Fair – одному з найбільших фестивалів віскі у світі, що проходив 23-24 квітня у німецькому Лімбурзі, на якому український віскі був представлений двома спеціальними релізами – GunpowderUA та ResistanceUA. Що саме Олексій Островський презентує на Fèis Ìle – поки що інтрига, але не маємо сумніву, що український продукт зможе підкорити серця шотландців та гостей фестивалю.
Фото: lovefromscotland.co.uk, dlmag.com
Після двох років проведення у віртуальному форматі фестиваль односолодового віскі на острові Айла, який є центром віскі-туризму, анонсує «живе свято віскі». Кожного року в останній тиждень травня острів Айла приймає гостей з усього світу, щоб уславити культурну спадщину острова – всесвітньо відомий односолодовий віскі Айла, який виготовляється на острові. Два останніх роки Fèis Ìle проводили […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Fèis Ìle повертається! Захід пройде з 27 травня по 4 червня
28 квітня сучасний абонементний клуб віскі проведе віртуальну дегустацію ірландського купажу JJ Corry’s The Hanson та Coachbuilt, шотландського купажу від чемпіона Формули-1 Дженсона Баттона та експерта з віскі Джорджа Куцакіса.
«У повітрі пахне весною, а це означає, що настав час нових вражень, час для дегустації віскі, – кажуть творці віскі-клубу OurWhisky. – Незалежно від того, чи є ви новачком у віскі або продовжуєте свій шлях відкриттів, приготуйтеся відкрити новий світ смаку».
28 квітняOurWhisky проведе віртуальну дегустацію двох сортів віскі: ірландського купажу JJ Corry’s The Hanson та Coachbuilt, шотландського купажу від чемпіона Формули-1 Дженсона Баттона (Jenson Button) та експерта з віскі Джорджа Коута (George Kout).
Дженсон Баттон і Джордж Коут
Всі, хто зареєструвалися раніше, вже отримали зразки OurWhisky і готові відкрити для себе два перші сорти віскі. «Ну а хто не встиг стати членом Клубу – ласкаво просимо! Це можна зробити прямо зараз». Щомісяця передплатники OurWhisky отримують до себе додому два зразки віскі преміум-класу по 50 мл + та мають змогу відвідати інтерактивну дегустацію у прямому ефірі, яку проводять самі виробники віскі, що дегустується. Крім того, учасники можуть отримати пільговий доступ до ексклюзивних заходів: як віртуальних, так і особистих, а також турів від партнерів OurWhisky по всьому світу.
Луїза МакГуейн
У дегустації 28 квітня участь візьмуть: засновник OurWhisky Беккі Паскін (Becky Paskin), Луїза МакГуейн (Louise McGuane), засновник JJ Corry, а також обидва засновники Coachbuilt – Дженсон Баттон та Джордж Коут.
Під час дегустації учасники зможуть ставити запитання експертам та обмінюватися враженнями щодо зразків.
28 квітня сучасний абонементний клуб віскі проведе віртуальну дегустацію ірландського купажу JJ Corry’s The Hanson та Coachbuilt, шотландського купажу від чемпіона Формули-1 Дженсона Баттона та експерта з віскі Джорджа Куцакіса. «У повітрі пахне весною, а це означає, що настав час нових вражень, час для дегустації віскі, – кажуть творці віскі-клубу OurWhisky. – Незалежно від того, […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Віртуальна дегустація віскі від OurWhisky
Gin Secco – це абсолютно нова категорія, інновація на ринку – мікс джину та просеко. Джіджі Ланггут (Gigi Langguth), дипломований дизайнер, креативний розробник продуктів й космополіт, створила елегантну версію знаменитого longdrink.
Бармени в Шанхаї, Лос-Анджелесі та Нью-Йорку вже в захваті від творіння Джіджі та з великим успіхом подають його своїм клієнтам.
Елегантний дизайн срібної пляшки Gin Secco створив Патрік Ланггут (Patrik Langguth) – чоловік Джіджі. «Це зовсім нова категорія продукту», – кажуть виробники.
Gin Secco від компанії Langguth – це чудова ідея подарунку тому, хто поважає джин і цінує красу. Напій смакує із соком лайма та лимона, а також з тоніком.
Новинка від компанії F.W. Langguth Erben. Gin Secco – це абсолютно нова категорія, інновація на ринку – мікс джину та просеко. Джіджі Ланггут (Gigi Langguth), дипломований дизайнер, креативний розробник продуктів й космополіт, створила елегантну версію знаменитого longdrink. Бармени в Шанхаї, Лос-Анджелесі та Нью-Йорку вже в захваті від творіння Джіджі та з великим успіхом подають його […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Gin Secco – елегантна альтернатива джину з тоніком від компанії Langguth
Хав’єр де лас Муелас (Javier de las Muelas), власник популярної міжнародної мережі коктейль-барів Dry Martini та автор справжніх світових хітів та витворів мистецтва серед коктейлів, поділився з D+ своїми шедеврами коктейльного фудпейрингу.
У пошуку нових смаків
«Я завжди знаходжуся в пошуку, намагаюся бути в курсі трендів та рекомендацій з усього світу, працюю зі своєю командою над новими ідеями в Академії Dry Martini. Мені подобається постійно творити, досліджувати й наново винаходити нові рецепти. Через це ідея влаштувати «шлюби» зі страв та коктейлів вперше виникла у мене багато років тому. Для мене фудпейринг – це винятковий досвід, те, чого я навчився й засвоїв протягом свого життя», – коментує сеньйор Хав’єр.
За останні кілька років команда Хав’єра де лас Муеласа поставила собі за мету представити свої коктейлі у розкішних готелях по всьому світу. «Якщо бари – ідеальні місця для зустрічей, то готелі – абсолютна парадигма цього стану, – продовжує Хав’єр. – Я хочу створювати умови, в яких люди можуть знімати незабутні коктейльні фільми свого життя. Представляю вам декілька з них».
Без перебільшення, коли читаєш перелік інгредієнтів, що входять до складу коктейлів Хав’єра, та бачиш ефектний візуальний контент, хочеться обов’язково скуштувати, проекспериментувати та поділитися з читачами.
Ceviche & Carnyvore Ceviche
Ceviche
Інгредієнти: 400 г морського окуня, 80 г червоної цибулі, 40 г зеленого перцю, 80 г соку лайма та лимона, 40 г манго, 40 г авокадо, 12 г пасти перуанського, жовтого перцю амарілло, (Aji Amarillo), сіль, перець, масло, 8 листочків кінзи.
Спосіб приготування
Окуня очистити від кісток та шкіри, нарізати невеликими шматочками та замаринувати з соком лимона та лайма, сіллю, перцем, олією та пастою Aji Amarillo. Для гарніра нарізати авокадо та манго тонкими смужками, зелений перець та червону цибулю, додати зелень кінзи. Подавати на неглибокій суповій тарілці.
В електричному міксері без льоду (дуже важливо!) збиваємо сичуанські бутони, полуничне пюре, сік лайма, маракуї та папаї, горілку Grey Goose, перуанський pisco. Змішуємо всі інгредієнти близько хвилини, заливаємо у пляшку і ставимо в морозильну камеру, доки суміш не досягне температури 1 °С або 2 °С. Перед подачею добре струшуємо пляшку і акуратно вливаємо напій у Venus pitcher plant – чудову квітку-хижака, попередньо помістивши в келих для мартіні з коричневим цукром, що допомагає їй триматися вертикально.
Steak Tartare & Madras Martini Frappe
Steak Tartare
Інгредієнти: 500 г яловичого філе, 10 тонких тостів, 3,5 г соусу Табаско, 16 г соусу Lea & Perrins, 6,5 г джину, 22 г каперсів, ½ цибулі шалот, 150 мл оливкової, олії extra virgin, 16 г гірчиці, 1 яєчний жовток, 1 анчоус, ксантанова камедь, сіль, перець.
Спосіб приготування
Змішати блендером каперси з джином, анчоусами та гірчицею. Додати оливкову олію та ксантанову камедь, суміш добре перемішати. Дрібно нарізати яловичину, додати сіль, перець, соуси Tabasco, Lea & Perrins, нарізаний шалот, сирий яєчний жовток і попередньо приготовлений соус. Використовуючи дві столові ложки, сформуйте кнелі і викладіть на тости з невеликою кількістю олії та солі.
Madras Martini Frappe
Інгредієнти: 10 мл вермуту Martini Extra Dry, 20 г суміші перців: чорного, рожевого, духмяного та сичуанського, 35 мл джину Bombay Sapphire.
Спосіб приготування
Приготувати коктейль, не додаючи перцю. Перелити коктейль в скляну тару зі щільною кришкою, додати суміш перців і залишити маринуватися протягом 5 днів. Після процідити коктейль і залишити в морозильній камері при -20 ºС протягом двох діб. Далі струсити коктейль у пляшці. Подавати, коли напій досягне текстури фраппе.
З фініків видалити кісточки, тонко розкатати, поклавши їх між папером для запікання. Злити масло з анчоусів. Подавати тост з анчоусом на тарілці, покритій фініками; гарнір – фінікова гілка, розміром з тост.
Dry Martini Frappe
Інгредієнти: 10 мл вермуту Martini Extra Dry, 35 мл джину Bombay Sapphire.
Спосіб приготування
Змішати вермут і джин у скляній тарі зі щільною кришкою. Залишити в морозилці при -20 ºС протягом двох діб. Після струсити коктейль у пляшці. Подавати, коли напій досягне текстури фраппе.
Хав’єр де лас Муелас (Javier de las Muelas), власник популярної міжнародної мережі коктейль-барів Dry Martini та автор справжніх світових хітів та витворів мистецтва серед коктейлів, поділився з D+ своїми шедеврами коктейльного фудпейрингу. У пошуку нових смаків «Я завжди знаходжуся в пошуку, намагаюся бути в курсі трендів та рекомендацій з усього світу, працюю зі своєю командою […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Шедеври коктейльного фудпейрингу
Шотландська мережа броварень BrewDog оголосила про запуск нового пива, 100% прибутку від продажу якого буде передано на гуманітарні цілі до України.
Новий продукт має назву «United For Ukraine» («Об’єднані заради України»), це індійський пейл-ель міцністю 5,2%. Виробник описує його смак як «поєднання м’якості з цитрусовими нотками та екзотичними тонами». Пиво випускається у пакунках по 12 бляшанок вартістю 16,95 фунтів стерлінгів.
Керівництво прокоментувало появу нового сорту в своєму портфелі таким чином: «Останнє, що ми можемо зробити – це сидіти, склавши руки, тому ми підтримали ініціативу 15 провідних благодійних організацій Великої Британії».
Крім того, компанія долучилась до санкцій проти країни-агресора: генеральний директор BrewDog Джеймс Уотт (James Watt) заявив у Twitter: «Ми разом з народом України. Ми призупинили поставки в Росію на невизначений термін».
BrewDog – багатонаціональна мережа пивоварень та пабів зі штаб-квартирою в Еллоне, Шотландія, яка була заснована в 2007 році Джеймсом Уоттом і Мартіном Діки, яким разом належить 46% акцій компанії. Компанія володіє більш ніж 100 барами по всьому світу.
Шотландська мережа броварень BrewDog оголосила про запуск нового пива, 100% прибутку від продажу якого буде передано на гуманітарні цілі до України. Новий продукт має назву «United For Ukraine» («Об’єднані заради України»), це індійський пейл-ель міцністю 5,2%. Виробник описує його смак як «поєднання м’якості з цитрусовими нотками та екзотичними тонами». Пиво випускається у пакунках по 12 […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до BrewDog випускає пиво в підтримку України
Заклад Ye Olde Fighting Cocks, якому більше 1200 років, не пережив труднощі пандемії.
Питний заклад, який, за твердженнями місцевих істориків, було закладено ще в 793 році поряд з руїнами древньоримського міста задовго до утворення Об’єднаного Королівства, бачив за цей довгий час багато чого. Йому довелося пережити велику кількість війн та завоювань, голод та епідемії, але пандемія ковіду виявилася для пабу смертним вироком.
Минулої п’ятниці власники Ye Olde Fighting Cocks оголосили про його банкрутство: паб додався до низки історичних закладів, що не пережили «тривалий період надзвичайно складних умов торгівлі» та зачинилися під час пандемії.
Керуючий пабом Христо Тофаллі (Christo Tofalli) з сумом оголосив: «Разом зі своєю командою я намагався зробити все, щоб заклад продовжував працювати. Проте останні два роки були безпрецедентними для індустрії гостинності, і, хоча всі ми докладали великих зусиль, щоб забезпечити роботу пабу, нажаль, ми програли».
Бізнес-група Mitchells and Butlers, якій належить нерухомість Ye Olde Fighting Cocks і яка також володіє низкою пабів у Великій Британії, вже зробила заяву, що в майбутньому планує поновити роботу закладу, однак не поточнила, коли точно це станеться.
Заклад Ye Olde Fighting Cocks, якому більше 1200 років, не пережив труднощі пандемії.
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до В Британії зачиняється найстаріший паб
У 2022 році сомельє та менеджери ресторанів мають намір проявляти творчий підхід у веденні бізнесу.
Поступово сфера гостинності приходить у норму після локдаунів, люди знову їдять поза домом, але багато ресторанів все ще відчувають нестачу відвідувачів та готові креативити. Отже!
• Послуга Wine-to-Go стає дедалі популярнішою. Згідно з аналітичними даними за час пандемії 30-40% доходів ресторанів надходило від продажу вина, це стало важливим джерелом прибутку. Вина у бляшанкахстали зручним варіантом для ресторанів, таку тару можна використовувати разом із меню на винос.
У США сегмент вин у бляшанках різко виріс: за даними міжнародної маркетингової компанії Nielsen, яка представлена у понад 100 країнах світу, зараз у Сполучених Штатах доступно 386 варіантів такого продукту. Він залишається ідеальним вибором для замовлень to go, а завдяки міленіалам обсяг продажів буде тільки збільшуватися.
• Оптимальна вартість вина. Збиратися за столом у ресторані з друзями та сім’єю в минулі роки було нормальною практикою і навіть традицією, але відтепер відвідувачі та ресторани по-новому дивляться один на одного. Відвідувачі стають більш свідомими щодо витрат і будуть шукати вигідні пропозиції, доступні та якісні вина.
Під час пандемії став помітним різкий контраст між роздрібними та ресторанними цінами на вино, і це змусило відвідувачів засумніватися в доцільності ціни, яку вони платять за вино в ресторані. Оптимізація винної карти та ретельне поєднання з меню означатиме переосмислення того, які вина пропонувати відвідувачу.
• Невеликі винні карти. Деякі ресторани світу з великими винними льохами під час пандемії розпродали значну кількість обладнання задля того, щоб сплатити оренду та зарплатню співробітникам. Створення величезних винних карт забирає час та гроші. В 2022 році спостерігатиметься тенденція на невеликі винні карти. Такі карти дозволяють персоналу надавати відвідувачам більш широку інформацію про вина та виноробні.
• Кращі для здоров’я. Категорія вин Better for You, як, наприклад, вина з низьким вмістом калорій, точно не зникнуть з винних карт. Пандемія змусила ретельно ставитися до власного здоров’я та самопочуття, і, зокрема, покоління Z і Millenials цьому явний приклад – їм важливо, що вони споживають і що п’ють. Прогнозується, що продажі слабоалкогольного вина продовжать зростати. Очікується, що тенденція до виробництва органічних, біодинамічних та екологічно чистих вин також посилиться.
• Акцент на локальних винах. COVID вплинув на виробництво та канали дистрибуції вина: ресторани, які працюють у виноробних регіонах або поблизу них, будуть активно продавати місцеві напої. Через збільшення податків та витрат на імпорт, з якими стикаються багато виробників вина, у ресторанів з’являється можливість представити місцеві вина відвідувачам. Розвиток внутрішнього винного туризму, бажання споживачів підтримати місцеві виноробні – це тенденції, які й надалі будуть домінувати.
За матеріалами sommelierschoiceawards.com підготувала О. Піневич-Тодорюк Фото: sommelierschoiceawards.com
У 2022 році сомельє та менеджери ресторанів мають намір проявляти творчий підхід у веденні бізнесу. Поступово сфера гостинності приходить у норму після локдаунів, люди знову їдять поза домом, але багато ресторанів все ще відчувають нестачу відвідувачів та готові креативити. Отже! • Послуга Wine-to-Go стає дедалі популярнішою. Згідно з аналітичними даними за час пандемії 30-40% доходів ресторанів надходило від […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до 5 винних трендів ресторанного бізнесу 2022
Щорічний міжнародний рейтинг визначив 50 найкращих барів світу-2021. Рейтинг склали на підставі голосування 600 експертів.
Лідерами по кількості переможців стали Китай та Сингапур, від них у рейтинг потрапило по шість барів. Китай: Epic (Шанхай), Union Trading Company (Шанхай), Sober Company (Шанхай), Darkside (Гонконг), Quinary (Гонконг), Coa (Гонконг). Шістьма найкращими барами Сингапуру стали: Tippling Club (Сингапур), Mo Bar (Сингапур), Jigger & Pony (Сингапур), No Sleep Club (Сингапур), Manhattan (Сингапур), Atlas (Сингапур).
По чотири заклади було обрано від Мексики, Іспанії, Австралії та США. У четвірку найкращих мексиканських барів увійшли: Licorería Limantour (Мехіко), Hanky Panky (Мехіко), Baltra Bar (Мехіко), Handshake Speakeasy (Мехіко). Кращими «іспанцями» стали Paradiso (Барселона), Two Schmucks (Барселона), Sips (Барселона), Salmon Guru (Мадрид). Переможцями від Австралії назвали Maybe Sammy (Сідней), Cantina OK! (Сідней), Re (Сідней), Above Board (Мельбурн). Кращими барами США оголосили Katana Kitten (Нью Йорк), Attaboy (Нью Йорк), Dante (Нью Йорк), Cafe La Trova (Майамі).
Великобританія, Аргентина та Італія мають по три «най-най» по версії The World’s 50 Best Bars. Від Великобританії обрали Connaught Bar (Лондон), Tayēr + Elementary (Лондон), Kwant (Лондон). Кращими закладами Аргентини назвали Florería Atlántico (Буенос Айрес), Tres Monos (Буенос Айрес), Presidente (Буенос Айрес). Переможцями від Італії стали Drink Kong (Рим), 1930 (Мілан), Camparino in Galleria (Мілан).
П’ять країн потрапили в міжнародний рейтинг з двоми найкращими барами: це Греція,Японія, Швеція, Арабські Емірати та Росія. Від Греції відзначені The Clumsies (Афіни) та Baba au Rum (Афіни). Від Японії – The SG Club (Токіо) та Bar Benfiddich (Токіо). Кращими закладами Швеції стали Lucy’s Flower Shop (Стокгольм) та Tjoget (Стокгольм); Арабських Еміратів – Galaxy Bar (Дубай) та Zuma (Дубай); Росії – El Copitas (Санкт-Петербург) та Insider Bar (Москва).
По одному бару обрали у Франції – Little Red Door (Париж), Південній Кореї – Charles H (Сеул), Індії – Sidecar (Нью-Делі).
Перше місце в рейтингу The World’s 50 Best Bars належить лондонському Connaught Bar. Цей готельний бар посідає першу сходинку другий рік поспіль. Власниками бару є три вихідці з Італії: Агостіно Перроне (Agostino Perrone), Джорджіо Барджіані (Giorgio Bargiani) та Маура Міліа (Maura Milia). Бар славиться своїми коктейлями та оригінальним блискучим дизайном у стилі Девіда Коллінза (David Collins), відомого ірландського архітектора, який спеціалізувався на дизайні інтер’єрів барів та ресторанів Лондона.
Друге місце у рейтингу також посідає «лондонець», це бар Tayēr + Elementary. Його власники Алекс Кратена (Alex Kratena) та Моніка Берг (Monica Berg) кажуть, що Tayēr + Elementary – це вершина їхньої роботи, «вінець праці бартендерів». Бар складається з двох частин, розділених перегородкою. Бармени часто експериментують з інгредієнтами коктейлів, але подають їх завжди без гарніру. «Тут розмовляє смак рідини», – кажуть Алекс і Моніка.
На третьому місці – бар Paradiso, розташований у Барселоні. У закладі подають незвичайні фірмові коктейлі, наприклад, Supercool Martini, для якого використовують «переохолоджену» воду для створення айсберга в склянці, або Space Colada та Volcano Negroni, які подають поруч із міні-вулканом із сухим льодом, що вивергається над склянкою.
На четвертій сходинці престижного світового рейтингу розташувався афінський бар The Clumsies. Це місце люблять за те, що воно зручне як для ранкової кави та сніданку, так і для того, щоб випити одні з найнеймовірніших коктейлів в Афінах, а також потанцювати о другій годині ночі, якщо у когось є таке бажання 🙂 . І все це завдяки безмежній гостинності та винахідливості Василіса Киріціса (Vasilis Kyritsis) та Нікоса Вакулиса (Nikos Bakoulis). Після карантину власники оновили меню і на противагу гнітючій пандемії, що дарувала аж ніяк не позитивні емоції, розділили напої по категоріях – «щастя», «збудження», «ніжність». Особливе місце займає The Caregiver – оригінальний коктейль на основі горілки та фісташкового молока з гарніром з маринованої моркви.
Замикає п’ятірку лідерів Florería Atlántico – бар з Аргентини (Буенос Айрес). У цій підвальній таверні, прикрашеній морськими чудовиськами, що розписані вручну Тато Джованноні (Tato Giovannoni), зародилися тисячі аргентинських коктейльних історій. Спочатку заклад зосереджував увагу на напоях мігрантів Старого Світу, від голландського Genever до італійського Аmаrо, сьогоднішня коктейльна карта віддає данину корінним громадам Аргентини, і з огляду на це власники тісно співпрацюють з регіональними фермерами, щоб купувати у них крафтові місцеві напої.
Щорічний міжнародний рейтинг визначив 50 найкращих барів світу-2021. Рейтинг склали на підставі голосування 600 експертів. Лідерами по кількості переможців стали Китай та Сингапур, від них у рейтинг потрапило по шість барів. Китай: Epic (Шанхай), Union Trading Company (Шанхай), Sober Company (Шанхай), Darkside (Гонконг), Quinary (Гонконг), Coa (Гонконг). Шістьма найкращими барами Сингапуру стали: Tippling Club (Сингапур), Mo […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Найкращі бари світу за версією The World’s 50 Best Bars
Этот хересный бренди предпочитает королевская семья Испании, британские лорды, сливки европейского общества и даже Ватикан, а его история насчитывает более ста лет. Большая часть бренди Cardenal Mendoza Solera идет на экспорт – компания присутствует на пяти континентах. Сегодня мы также можем присоединиться к высшему свету любителей этого напитка, благодаря корпорации Henkell Freixenet, которая представляет Cardenal Mendoza Solera в Украине.
Sanchez Romate: во имя кардинала
Солнце и воздух Андалусии, плодородие ее земель и темперамент жителей – уникальные ингредиенты, которые входят в состав созданных здесь вин и бренди. Древний город Херес-де-ла-Фронтера, чье название носит известное во всем мире вино, также стал родиной лучших хересных бренди в мире, среди которых особое место занимает Cardenal Mendoza Solera.
Началось все в далеком 1781 году, когда винодел Хуан Санчес де ла Торре объединился с партнером из семьи Ромате и основал Bodegas Sаnchez Romate Hermanos. Более 100 лет эта винодельня производила херес, а в 1887 году представители четвертого поколения основателей решили создать эксклюзивный бренди для семьи и ближайшего круга друзей. Но бренди оказался настолько хорош, что слава о нем разлетелась по всей стране, и довольно быстро его начали разливать в бутылки и продавать. Это стало началом звездной карьеры Cardenal Mendoza Solera Gran Reserva, флагманского бренда компании и одного из самых продаваемых бренди в Испании и за рубежом.
Сохраняя свою независимость до сегодняшнего дня, винодельня за свою историю имеет много достижений. Например, в 1909 году Bodegas Sаnchez Romate Hermanos была назначена официальным поставщиком Палаты лордов Соединенного Королевства, а в 1917 – Священного Апостольского дворца Ватикана. Кстати, названием бренди его создатели отдали дань уважения кардиналу Педро Гонсалесу де Мендосе (1423–1495), выдающемуся историческому деятелю Испании XV века. К слову, как советник короля Фернандо II и королевы Изабеллы I, он сыграл решающую роль в поддержке первого путешествия Колумба в Америку и в объединении Испании.
Дон Педро был ценителем и покровителем культуры Ренессанса и, несмотря на свой сан, не отказывался от мирских удовольствий – у него даже было трое детей, которых королева Изабелла называла «восхитительными грехами кардинала». Кардиналу наверняка понравился бы и бренди, носящий его имя.
Педро Гонсалес де Мендоса был церковным, политическим, военным деятелем и покровителем, известным как Великий кардинал Испании. Он был одним из главных советников католических монархов, сыграв большую роль в двух фундаментальных изменениях в менталитете современников: наступлении эпохи Возрождения в Испании и открытии Америки.
В эпицентре хересного треугольника
Бренди Cardenal Mendoza, выдержанный в бочках из-под хереса, имеет средний возраст не менее 15 лет, что намного превышает требуемый минимум и относится к категории Solera Gran Reserva, высшей категории регулирующего совета Brandy de Jerez. Хересный бренди (Brandy de Jerez) – название, защищенное по происхождению. Традиционный метод производства контролируется Consejo Regulador del Brandy de Jerez (Регулирующий совет по хересному бренди). Чтобы принадлежать к этой категории, напиток должен соответствовать трем требованиям:
Производиться исключительно в пределах муниципальных границ Херес-де-ла-Фронтера, Эль-Пуэрто-де-Санта-Мария и Санлукар-де-Баррамеда – в так называемом хересном треугольнике.
Выдерживаться в бочках из американского дуба емкостью 500 литров, в которых раньше был херес. (Различные сорта хереса придают бренди немного разный вкус.)
Проходить выдержку по традиционной системе старения Solera & Criadera. Cardenal Mendoza – всемирно известный продукт, который производится в ограниченном количестве.
В Sаnchez Romate гордятся тем, что производят его по строгим правилам и канонам. На всех этапах производственного процесса Cardenal Mendoza соблюдаются традиционные методы: выдержка в бочках из американского дуба, дистилляция бренди в медных кубах и использование системы Solera & Criadera. Однако эти уникальные методы производства сочетаются с постоянной модернизацией. Чтобы гарантировать высокое качество вин и бренди, оборудование и производственные процессы Sаnchez Romate постоянно совершенствуются.
Тонкости производства
Для системы Solera & Criadera бочки из американского дуба выстраивают в пирамиду из восьми ярусов (семь сriadera и один solera). В нижнем ряду находятся solera (от испанского – «самая старая бочка»), здесь хранится самый зрелый бренди. Именно отсюда его и берут для розлива в бутылки. Со второго яруса начинаются сriadera («колыбель» по-испански), где содержится более молодой спирт, уровнями выше – еще моложе, и, наконец, в последнем ряду – напиток с минимальной выдержкой после перегонки. Каждый ярус насчитывает в среднем 400 бочек.
Такое расположение позволяет придерживаться традиционной технологии: из каждой бочки, образующей solera, извлекается не более одной трети содержимого, оставляя остальное на выдержку. Этот процесс известен как «сака». Бренди, взятый во время сака, пополняется таким же количеством более молодого бренди из первой сriadera, который, в свою очередь, пополняется таким же количеством более молодого бренди из второй, и так до верхнего яруса.
Процесс пополнения верхнего яруса называется «росио». Состав седьмой сriadera (уровень с самым молодым бренди) пополняется бренди, дистиллированным из вина из винограда сорта Айрен. Для перегонки используют медные аламбики, которые придумали еще мавры в Средневековье. В процессе получают ароматный спиртной напиток – оландас (holandas) крепостью 40-70 градусов. Это основная составляющая классического бренди Cardenal Mendoza. Таким образом, по системе Solera & Criadera, бренди разного возраста смешиваются друг с другом, а производитель добивается неизменности стиля и качества напитка. В бутылки разливается бренди крепостью 40%. Cardenal Mendoza Clásico Solera Gran Reserva созревает в бочках, где раньше хранился херес Олоросо и Педро Хименес (эти хересы являются одними из самых сладких), что придает бренди тонкий характерный вкус.
Изысканный и универсальный
В отличие от джина и водки, которые можно приготовить за 24 часа, хересный бренди, как мы уже выяснили, требует многих лет кропотливого труда. Это время наполняет Cardenal Mendoza Brandy de Jerez бесчисленным количеством тонких нюансов. В результате получается невероятно изысканный и универсальный напиток, идеальный как в чистом виде, так и в составе множества коктейлей.
Аромат бренди Cardenal Mendoza сладкий, сиропный, с нотками горькой апельсиновой корки и аниса. Вкус пышный и округлый, со сладкими стартовыми нотами изюма и чернослива, которые прерываются цедрой горького апельсина и анисовых пряностей, а к завершению сладость вновь проявляется в виде фиников и инжира, с богатым хересным послевкусием. Cardenal Mendoza предпочитают лучшие миксологи, этот бренди их неизменный фаворит. Он входит в состав коктейлей в барах по всему миру от Нью-Йорка до Лондона, от Мадрида и Рима до Пуэрто-Рико.
Cardenal в большой пятерке
Cardenal Mendoza – это результат 200 лет усилий, страсти, знаний и опыта. Этот хересный бренди признан одним из самых исключительных бренди в мире. В этом году Cardenal Mendoza еще раз подтвердил свою позицию ведущего бренди, получив награду на Drinks International Awards 2020 в категориях пяти самых популярных бренди и пяти самых продаваемых. За эти награды проголосовали бармены из 50 лучших баров мира, а также члены жюри Class Bar Awards, Tales of Cocktail Competition и Australian Bartender Awards.
От виноградной лозы до бутылки создатели Cardenal Mendoza стремятся к совершенству, гарантируя высоко ценимые органолептические качества и поддерживая тесные отношения с ценителями этого продукта.
Этот хересный бренди предпочитает королевская семья Испании, британские лорды, сливки европейского общества и даже Ватикан, а его история насчитывает более ста лет. Большая часть бренди Cardenal Mendoza Solera идет на экспорт – компания присутствует на пяти континентах. Сегодня мы также можем присоединиться к высшему свету любителей этого напитка, благодаря корпорации Henkell Freixenet, которая представляет Cardenal […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Испанское величие и изящество вкуса настоящего бренди
Barometer International Bar Show 2021 собрал сотни уважаемых и именитых экспертов, миксологов, барменов и тысячи поклонников их творчества. Концепция People, в рамках которой состоялся этот пятый юбилейный форум, была посвящена каждому, кто создает барную культуру в Украине и в мире по обе стороны барной стойки.
На сцене – мировые звезды!
Приглашенные для участия в образовательной части шоу спикеры осветили широкий спектр тем – от гостеприимства, как явления в нейрофизиологии и восприятия алкоголя нашим организмом, до роли личности в истории барного бизнеса и коктейля, как проявления творчества, а бара – как части городского комьюнити. На шоу выступили известные представители барной индустрии: популярные международные спикеры, новаторы, эксперты, бренд-амбассадоры – настоящие звезды!
Начнем с того, что ведущим Star Stage был Кенджи Джесси – глобальный on-trade консультант и владелец компании Nomu|Consult, которая консультирует и активизирует работу с брендами сегмента лакшери. В течение последних 20 лет он руководил программами поддержки и обучения барменов, такими как World Class и Diageo Bar Academy в более чем 70 странах.
Имеет два рекорда Гиннесса, один из которых – проведение крупнейшего в мире урока коктейлей (для 1774 человек). Со сцены Star Stage Кенджи размышлял на тему «Японская философия для барменов» – что же такое японский народ и его культура, которые вдохновляют барменов по всему миру в течение последних двадцати лет? И сделал интересный вывод: «Культура не делает людей. Люди делают культуру».
Симоне Бодини, трехкратный чемпион Италии и чемпион мира по флейрингу, лучший международный бренд-амбассадор 2017 и 2018 годов по версии Tales of the Cocktail, поделился знаниями об одном из древнейших спиртных напитков в рамках темы «Mezcal es Pueblo: Мескаль – это люди». Он рассказал, что каждый аспект производства этого напитка измеряется и контролируется чувствами мескалерос и вдохновляется яркими местными традициями. Симоне также поведал, как местная культура может диктовать ритуалы относительно потребления напитка – ведь мескаль, – как и культура, упомянутая выше)), – производится людьми и для людей!
С лекцией о развитии бартендера вне барной стойки – «Поговорим о вашей карьере» выступил вице-президент Международной ассоциации бартендеров Рамон Фреснеда. Владелец барселонского бара Paradiso, входящего в топ-50 баров мира, Джакомо Джанноти, поднял важную тему расширения границ креативности, выступив с докладом «Что такое креативность в баре?»
Даниил Невский, основатель и генеральный директор Indie Bartender, состоящий в списке ста самых влиятельных личностей в индустрии гостеприимства по версии Drinks International, знакомил гостей с многослойной системой барной индустрии в докладе «Люди управляют барным миром – а как влиять на этих людей?» Даниил рассказал о тех, кто работает за стойкой бара, и о том, как они достигают успеха в своем бизнесе. Кроме того, спикер решил показать свои знания на практике – он выбрал два бара в Украине и разработал для них трехлетний план «мирового освоения», который поможет им завоевать мировую барную индустрию и попасть в The World’s 50 Best Bars!
Украинский тренер-консультант в сфере HoReCa, совладелец True Burger Bar и Hendricks Вar Александр Мусатов во время своего доклада «Кто ты такой, бар-менеджер?» говорил о роли человека в организации и команде в целом. Всего в рамках Barometer International Bar Show 2021 было проведено 35 профессиональных дегустаций, 44 образовательные лекции, на которых выступили 87 международных спикеров.
У барной стойки
Конечно, гости Barometer могли не только услышать о мировых тенденциях барного искусства от самых крутых трендсеттеров, но и попробовать суперселективные напитки и миксы бартендеров топовых локальных баров и знаковых заведений мира. География шоу была представлена барами из Мадрида, Тель-Авива, Рима, Парижа, Стамбула, Еревана, Минска, Одессы, Харькова, Львова, Днепра, Тернополя, Ивано-Франковска и Киева.
Окунуться в средиземноморский беззаботный lifestyle приглашал Negroni Aperitivo Bar – итальянский casual aperitivo bar. Современный и самобытный белорусский бар «Башъ», название которого происходит от старинного выражения «баш на баш», что означает равноценный обмен, обменивал классические и оригинальные напитки с белорусским колоритом на положительные эмоции гостей.
Imperial Craft Cocktail Bar из Тель-Авива дарил тепло и гостеприимство своей страны, увлекая гостей элегантными коктейлями с тропическими фруктами. А харьковский бар Kinoshniki впечатлял коктейлем с… чесноком! В общем, здесь можно было найти стойку как почитателям классики, так и смелых экспериментов!
Душа, основа коктейля – это качественный алкоголь. На стендах титулованных производителей алкоголя Hennessy, Captain Morgan, Jаck Daniels, Gordon’s, Barceló, Nemiroff тепло встречали и ром-lovers, и обожателей миксологии. Достойное место среди этих громких имен занял и украинский бренд «Хани Баджер». Его основатели Юлия Каленская и Артем Скубенко в 2015 году начали производство традиционных украинских напитков по современным технологиям. Сегодня их настойки и наливки уже имеют награды международных конкурсов. А благодаря своей универсальной гастрономичности напитки «Хани Баджер» вызывают большой интерес у бартендеров, которые стремятся создавать модные коктейли на базе старинных рецептов.
Barometer International Bar Show – это масштабнейшее событие, которое каждый год переворачивает новую страницу барной индустрии и сближает мир создания коктейля и посетителей баров. В этом году в рамках концепции People каждый гость имел возможность прикоснуться к невероятному процессу создания коктейлей, а также получить новые знания об этой особой культуре. Каждый участник и гость унесли с собой немало: послевкусия новых коктейлей, багаж опыта и, конечно же, яркие эмоции.
Barometer International Bar Show 2021 собрал сотни уважаемых и именитых экспертов, миксологов, барменов и тысячи поклонников их творчества. Концепция People, в рамках которой состоялся этот пятый юбилейный форум, была посвящена каждому, кто создает барную культуру в Украине и в мире по обе стороны барной стойки. На сцене – мировые звезды! Приглашенные для участия в образовательной […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Barometer: люди для людей
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Digital magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020:
100 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
Print magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020: • 230 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
ПОДПИСКА на электронную версию журнала DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – это специализированное издание со стильным дизайном и уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год (5 в премиальном формате и 5 в деловом – на русском и английском языках).
Стоимость годовой подписки журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн,
EUR – 70 евро
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, 8-067-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net
DIGITAL ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки диджитал-версии журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03
E-mail: gabrelka@ukr.net
ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки на один экземпляр журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
1500 грн – при отправке по Украине
230 евро – при отправке за рубеж
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net