Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

J.P. CHENET. Популярно про найпопулярніший бренд світу з Франції

Бренд J.P. CHENET, який компанія Les Grands Chais de France заявила світові у 1984 році, має історію, яка сягає в глиб віків аж до Короля-Сонця, і сучасне реноме, яке очолює вищі п’єдестали попиту. Зараз J.P. CHENET є найпродаванішим французьким вином. Його вподобали більш ніж у 160 країнах на п’яти континентах, де кожну секунду продають дві пляшки J.P. CHENET. Дистрибуція легендарного бренду в Україні – в портфелі однієї з найавторитетніших компаній ТД «Укрімпорт».


Історія Жозефіни

Легенда щодо пляшки J.P. CHENET відома багатьом. І все ж вона така яскрава, що пригадати її – окреме задоволення. Якось до столу Людовика XIV поставили пляшки з вином, шийки яких трохи похилилися під час видуву скла. Король-Сонце, який знався на тонкощах мистецтва, обурився такою недбалістю. Коли до розгніваного монарха притягли винороба, той не визнав своєї провини і винахідливо пояснив, що пляшки схилилися в поклоні, як квіти перед сонцем.

J.P. CHENET

І хоча скептики стверджують, що насправді за основу дизайну було взято пляшку арманьяку, а ідея розлити вино в такі пляшки належала власнику бренду Жозефу Хелфришу, ця мила сторіз про короля та оригінальний дизайн закарбувалися в століттях. Так чи інакше, але пляшку назвали «Жозефіна» (Joséphine), адже вона схожа на даму в пишній спідниці, що схилилася в реверансі. Вигнутa шийка пляшки не лише впізнавана, а й зручна деталь дизайну – так легше наливати вино в келих. Тож сьогодні перед чарівною силою бренду J.P. CHENET схиляють голови (та ще й знімають шляпи!) найскептичніші маркетологи сучасного світу.

Крокуючи в ногу з часом, у 1994 році J.P. CHENET запустив лінійку вин об’ємом 250 мл – і той самий уклін у реверансі лишився непохитним! Згодом формати змінилися, у 2000-му з’явилися у продажу 3-х та 5-літрові пакети Bag-in-Box. А пластикова пляшка з ПЕТ, що не б‘ється, стала дуже популярною серед авіакомпаній.


Карнавал смаків

Розлиті в оригінальні пляшки вина J.P. CHENET спочатку були доступні лише у двох версіях: Blanc de Blancs Vin de Pays des Côtes de Gascogne та Cabernet Sauvignon Vin de Pays d‘Oc. Наразі компанія має декілька лінійок продуктів з найрізноманітніших французьких сортів винограду та їхніх блендів. Ціла команда высококласних энологів займається відбором винограду, виніфікацією та купажуванням цих вин.

J.P. CHENET

Original – це найперша колекція у пляшках із вигнутою шийкою. Вина мають виражену фруктовість у смаку та шовковисту структуру.

Delicious – назва лінійки, що говорить сама за себе. Після дозрівання у сталевих ємностях виходять чудові cuvée із округлим, гармонійним смаком.

Reserve – це особливі напої із яскраво вираженим букетом. Молоді вина протягом півроку проходять витримку в дубі, після чого найкращі зразки поєднуються у вишукані асамбляжі. Щоб підкреслити особливість цих вин, для лінійки навіть була розроблена дерев’яна етикетка.

Sparkling – свіжі ігристі вина, що виробляють за методом Шарма. Лінійка складається з чотирьох витончених напоїв: трьох білих (солодкого, брют та напівсухого) та сухого рожевого.

Ice edition – пропонує новий досвід пиття: бульбашки та лід! Ці ігристі вина відрізняються тим, що максимально розкривають свій букет після додавання льоду.

J.P. CHENET

Fashion – у цій яскравій колекції будь-яка модниця чи чутливий до трендів бартендер може знайти фаворита на свій смак! Лінійка складається з напівсолодких версій напоїв із білих та червоних сортів винограду. Ігристі вина виготовлені за італійською технологією frizzante з натуральними екстрактами ягід та фруктів. Strawberry-Raspberry наповнений інтенсивним звучанням полуниці та малини. Насичений персиковий смак і аромат Peach дарує пряну літню насолоду. У букеті Cassis переважає аромат чорної смородини, а посмак відрізняється приємною фруктовою свіжістю. Litchi має екзотичний букет з ароматом та смаком лічі, що пожвавлюється тонкими нотками лимона.

Brandy в колекції J.P. CHENET представлений двома видами: XO 5-річної витримки та Reserve Imperiale 10-річної витримки. Міцність – 38%.

Найсвіжіші новинки: FIZZY – винні напої з фруктовими смаками в алюмінієвих бляшанках, а також So Free – безалкогольні тихі та игристі вина.


Європейська якість

Продукція J.P. CHENET не раз завойовувала найвищу відзнаку на провідних міжнародних конкурсах. Аналітик ринку Wine Intelligence у звіті за 2020 рік назвав J.P. CHENET у десятці найвпливовіших винних брендів у світі.

J.P. CHENET

2021 рік приніс бренду J.P. CHENET безліч перемог. Міжнародний конкурс Gaillard International Challenge 2021 відзначив 24 вина J.P. CHENET золотими медалями та сім – срібними.

На конкурсі Vin de France Best Value Selection 2021 золоті медалі отримали вина з лінійки Original Sauvignon Blanc, Colombard-Chardonnay, Chardonnay та Pinot Noir Reserve.

J.P. CHENET – бренд, що пропонує вина з французьких сортів винограду з кращих теруарів півдня Франції, ексклюзивний дизайн пляшок та випуск обмежених серій. J.P. CHENET постійно адаптується до специфічних вимог ринку і в той же час уособлює незмінність стилю та гарантує європейську якість.

Бренд J.P. CHENET, який компанія Les Grands Chais de France заявила світові у 1984 році, має історію, яка сягає в глиб віків аж до Короля-Сонця, і сучасне реноме, яке очолює вищі п’єдестали попиту. Зараз J.P. CHENET є найпродаванішим французьким вином. Його вподобали більш ніж у 160 країнах на п’яти континентах, де кожну секунду продають дві […]

Стійкий винний туризм: актуальність, заходи, стимули, бар’єри

Результати опитування «Стійкий винний туризм – результати глобального дослідження», проведеного Університетом Гейзенхайма та WineTourism.com, були представлені онлайн 25 січня 2022 року. Трансляція відбулася на Facebook, LinkedIn та YouTube о 16:00 (CET).


Разом зі своїм колегою зі Швеції Нікласом Рідоффом (Niklas Ridoff), генеральним директором WineTourism.com, Гергелій Сольноки (Gergely Szolnoki), професор маркетингових досліджень Університету Гайзенхайма (Німеччина) та суддя премії Wine Travel Awards, представив дослідження під назвою «Стійкий винний туризм – результати глобального дослідження». Мета дослідження полягала в тому, щоб краще зрозуміти важливість стійкого розвитку у глобальному винному туризмі.

«Співпраця з WineTourism.com – найкраще, що могло статися. Це був момент, коли туристична сфера зустрілася з науковцями у рамках співпраці», – зазначив Гергелій Сільноки на початку онлайн-конференції.

Niklas Ridoff and Gergely Szolnoki

Стійкий розвиток набув важливого значення за останні 15 років. Зараз усі говорять про стійкий туризм та стійкість у винному туризмі. Але що означає стійкість? Які заходи ми можемо вжити для стійкого розвитку? Саме ці питання дослідники піднімали під час свого опитування, аби поділитися результатами та деякими рекомендаціями з представниками галузі.

Дані почали збирати у листопаді 2021 року. В опитуванні взяли участь 1579 виноробень із 42 країн світу. Найбільше відгукнулися Італія та Іспанія. Повний порівняльний міжкраїнний аналіз ви можете знайти у підсумковому звіті.

У ході дослідження було вивчено різні аспекти, які складаються з п’яти основних напрямів:

• Актуальність стійкого розвитку у винному туризмі;
• Трикомпонентна модель стійкого винного туризму;
• Заходи, що сприяють стійкому винному туризму;
• Стимули та бар’єри стійкого винного туризму;
• Комунікація з відвідувачами та їх ставлення.

Sustainable Wine Tourism

Дані показують, що виноробні Чілі, а також органічні виноробні загалом (в основному Італії та Іспанії) сприймають стійкість дуже важливою. Але факт того, що виноробні не бачать прямого зв’язку між стійким виробництвом та винним туризмом, слугує перепоную на шляху їх подальшого розвитку у цій сфері.

Модель стійкості включає екологічні, економічні та соціальні компоненти. Культурний аспект інтегрований у соціальний. Виноробні різного масштабу та з різних країн більш-менш однаково оцінювали важливість цих критеріїв.

Sustainable Wine Tourism

Дослідження, що проводилось у Німеччині, торкалося питання: «чи ви могли б визначити, що таке стійкий винний туризм та які його чинники?» Менеджери виноробень не були готові відповісти відразу. Отже, дослідники отримали список критеріїв та обрали способи для виміру кожного з них.

Переходячи до стимулів та бар’єрів стійкого винного туризму, Гергелій Сольноки зазначив: «На щастя, економія грошей не є метою. Тому що стійкість – це не економія грошей. Хоча це може бути побічним ефектом стійкості». Більшість провідних гравців ринку, на думку фахівця, орієнтовані на споживача.

Sustainable Wine Tourism

Коли ви починаєте практикувати стійкість, це потребує інвестицій, інфраструктури, яку потрібно побудувати в першу чергу, людських ресурсів (мати достатньо ноу-хау та бути достатньо мотивованим). Це активний безперервний процес, для якого виноробням потрібна інформація, державні субсидії та рекомендації.

Наскільки важлива стійкість у винній комунікації? Чи це буде важливо для відвідувачів віноробень? Відповіді на ці та інші питання ви можете знайти у підсумковому звіті тут.

Результати опитування «Стійкий винний туризм – результати глобального дослідження», проведеного Університетом Гейзенхайма та WineTourism.com, були представлені онлайн 25 січня 2022 року.

Franz Wilhelm Langguth Erben на прем’єрі Bocuse d’Or в Україні

Класика та нові зірки асортименту – Drinks+ представляє.


Наприкінці 2021 року Комунікативна медіагрупа Drinks+ представила на тейстингу Editor’s Сhoice добірку зразків з асортименту міжнародної компанії Franz Wilhelm Langguth Erben – найбільшого виробника.

Heaven’s Droplet Rosé Reserve – арія на три голоси

Примою цього гарного виступу на Bocuse d’Or стало неймовірно вишукане Heaven´s Droplet Rosé Reserve з винограду сорту Піно Нуар, який було зібрано вручну на ділянках Гран Крю та Прем’єр Крю вздовж річки Рейн.

Heaven's Droplet Rosé Reserve

Вино створене у тандемі Джіджі та Патріком Ланггут (Gigi & Pat Langguth) – власниками німецької компанії у 7-му поколінні. Патрік Ланггут зі своїм давнім другом – німецьким виноробом, новою зіркою Рейнгау та володарем безлічі нагород Ахімом фон Отінгером (Achim von Oetinger) працювали над характеристиками вина, а Джіджі створювала дизайн та упаковку. Шеф-кухарі з усієї України та інших країн, сомельє, ресторатори та інші представники HoReCа, експерти кулінарного спрямування продегустували ексклюзивний екземпляр – вино для особливих моментів.

Heaven's Droplet Rosé Reserve

Heaven’s Droplet Rosé Reserve, незважаючи на гастрономічний аспект заходу та суворі обмежувальні заходи, зібрало, образно висловлюючись, овації у професійної аудиторії заходу – стильна кольорова гама, ефектне оформлення пляшки миттєво привертали увагу публіки, що часто викликала винну приму на біс.

Franz Wilhelm Langguth Erben

Елегантне, делікатне Heaven’s Droplet Rosé Reserve виявило найкращі риси рейнського Піно Нуара – із спокусливими, але тактовними полуничними тонами, ароматами малини, фіалки, відтінками цитрусових. Розе провокувало як маститих кухарів, так і шефів-початківців, що взяли участь у дегустації, жваво обговорювати можливий пейринг і видатні характеристики вина. Тільне та гармонійне, з приємною освіжаючою кислотністю, тонами червоних ягід у смаку, створене з винограду з найкращих виноградників Рейнгау, Heaven’s Droplet Rosé Reserve стало очевидним фаворитом дегустації Editor’s Сhoice. І оглядачі Drinks+ цього разу із гостями тейстингу повністю солідарні.

El Cortez XO

Ще одна новинка портфоліо Franz Wilhelm Langguth Erben виявилася для самих винних журналістів D+ справжнім відкриттям. Нове преміальне червоне вино від партнера німецької компанії, іспанської Bodegas Torre Oria – El Cortez XO – іспанська відповідь Прімітиво.

El Cortez XO

Майстер-винороб створив це вино з найкращих вінтажів сорту Монастрель, витримка яких проходила понад 12 місяців у бочці. Вино м’яке, повнотіле, з насиченим характером, а також унікальною глибиною смаку. Оригінальна, приваблива етикетка – високоякісний бархатистий папір з благородним мідним тисненням та амбітною оригінальною назвою – став гідним обрамленням благородному вмісту. Вино користувалося популярністю у любителів потужних червоних вин та, за результатами опитування, має найвищий потенціал в Україні.

Erben

На дегустації були представлені вина провідного бренду компанії – Erben. Вони чудово показали себе на тейстингу, отримали позитивні відгуки від учасників івента, вкотре підтвердили високий рівень німецьких вин та зацікавленість у них українського ринку.

Franz Wilhelm Langguth Erben

 

Erben Grauburgunder – сухе вино із сорту Піно Грі з приємною тонкою кислотністю. Має легкий аромат зелених волоських горіхів, мигдалю та екзотичних фруктів. У смаку живі фруктові ноти дині, домінують папайя, персик, абрикос, груша та айва.

Erben Riesling Halbtrocken – це нова інтерпретація популярної класики. В ароматі переважає зелене яблуко, у смаку персик, абрикоси і стиглі яблука в ідеальній гармонії зі свіжою, елегантною, добре інтегрованою кислотністю.

Erben Spätburgunder Rosé – майстер-винар створив це вино на честь 55-річчя бренду Erben. В ароматі стигла полуниця, яку доповнюють яскраві фруктові нотки.

Erben Spätlese – зірка лінійки вин Erben. Аромат демонструє тропічні фрукти, що доповнюються делікатною нотою мускатного горіха. Це вино чудово збалансоване, поєднуючи елегантну фруктовість, солодощі та делікатну кислотність.

Erben Dornfelder Halbtrocken – напівсухе червоне вино, виготовлене з високоякісного сорту винограду Дорнфельдер. В ароматі чорна смородина, у смаку ожина, вишня, ніжні тони ванілі. Це фруктове червоне вино, м’яке, бархатисте і ніжне, з чудовим післясмаком.

FW. Langguth Erben також відома на світовому ринку як авторитетний виробник органічних і біологічних вин, при створенні яких застосовуються найсуворіші стандарти. Протягом майже 70 років компанією управляв один з патріархів німецького виноробства – Вольфганг Ланггут.

FRANZ WILHELM LANGGUTH ERBEN

 

З 2015 компанією керує Patrick F. W. Langguth. Чудова якість вин є і залишається основним принципом та челенджем для всієї команди компанії F.W. Langguth Erben. І це принцип явно грає вирішальну роль тріумфального розвитку брендів F.W. Langguth Erben на міжнародній сцені.


Досьє D+

На сьогоднішній день компанія F.W. Langguth Erben є найстарішою в Німеччині та однією з найвпливовіших серед міжнародних операторів виноробної галузі за межами Європи. Про популярність бренду свідчать цифри: за останні 50 років було продано понад 330 млн. пляшок Erben.

Класика та нові зірки асортименту – Drinks+ представляє. Наприкінці 2021 року Комунікативна медіагрупа Drinks+ представила на тейстингу Editor’s Сhoice добірку зразків з асортименту міжнародної компанії Franz Wilhelm Langguth Erben – найбільшого виробника. Heaven’s Droplet Rosé Reserve – арія на три голоси Примою цього гарного виступу на Bocuse d’Or стало неймовірно вишукане Heaven´s Droplet Rosé Reserve […]

Назва мого сайту говорить сама за себе

Наталія Бурлаченко, бренд-амбасадор Vinos de La Luz, сомельє, колумніст Drinks+, представила на наших сторінках свій новий онлайн-проект.


Карантин, ізоляція – це погано чи добре? Напевно, якщо ти хворієш, то це дуже погано, а якщо це вимушений карантин, згідно з вказівками державних органів, а ти здоровий, але обмежений у пересуванні, то, мабуть, це сигнал, що саме час діяти. Я маю на увазі творчість :).

Так вийшло у моїй ситуації. Коли в березні 2020 року, перед тотальним локдауном, я буквально встигла в останній літак з Іспанії додому в Україну, то не мала уявлення, що цей карантин започаткує кілька несподіваних проектів. Не маючи можливості вільно пересуватися, я почала аналізувати свої попередні подорожі, і в мене виникло величезне бажання структурувати спогади та поділитися всім, що я побачила, дізналася та спробувала/продегустувала.

Спочатку я не думала, що мій блог буде повноцінним сайтом про вино та подорожі. Я планувала робити невеликі нотатки на своїй сторінці у Facebook, але потім зрозуміла, що там мені мало місця і я не шукаю лайків, дискусій та коментарів, а хочу бути корисною людям, які хочуть дізнатися більше про певну сферу діяльності.

Маючи диплом сомельє та місію бренд-посольства Vinos de La Luz, мені довелося поїздити країною з дегустаціями та послухати різні думки та питання про винну сферу. Я зробила невтішний висновок, що культуру споживання вина потрібно піднімати різними засобами і що я повинна приєднатися до компанії ентузіастів, які навчають, пояснюють, пишуть, проводять, організовують, знімають – і все це про вино!

Особливо звертала увагу на те, які уважні в цьому питанні, які вишукані манери демонструють мої сучасниці. І я остаточно вирішила, що мій сайт буде значною мірою адресований прекрасній половині людства. Я знайшла натхнення у розмовах з нашим енологом в Іспанії Ноелією Меною, далі я познайомилася з іншими легендарними особистостями у сфері вина та поділилася цими інтерв’ю у себе на сайті. Після багатьох позитивних відгуків я зрозуміла, що йду правильним шляхом, тим більше що назва мого сайту nataliiawines.com.ua говорить сама за себе 🙂 .

Коли робота команди зі створення сайту була завершена і я розпочала справу, то зрозуміла, що вести свій блог це важка праця. Насамперед, потрібні ідеї, далі їх виконання, далі підготовка матеріалу та фото супроводу. Цим усім я зайнялася під час моєї подорожі до Англії. Матеріалу виявилося дуже багато, і видавати його я почала поступово. Але на мій подив через кілька місяців після виходу моєї статті про Лондон – Google проіндексував мій сайт, позначив його як незалежний ресурс і почав рекомендувати у своїй стрічці!

Для мене це було перше вагоме досягнення, після якого посипалися різні пропозиції. Наступною важливою подією стала номінація у Wine Travel Awards, за яку мені ще доведеться боротися зі світовими блогерами. Але найголовніше для мене це оцінка моїх читачів. Щодня я отримую вдячні відгуки, ідеї та пропозиції писати ще більше. Багато моїх друзів залишають запити на дегустації і запитують про майбутні поїздки винними маршрутами. Декілька тижнів тому я скористалася можливістю поїхати на виноробню Cricova, Молдова, і запросила кількох друзів, після цієї поїздки у мене утворився новий список бажаючих приєднатися до турів.

Але скажу чесно, турагентом себе не відчуваю. Я знаю багатьох професіоналів своєї справи, з якими їздила сама та яких дуже рекомендую. Найголовніше для мене – те, що мій проект зайняв свою нішу, він затребуваний і хочеться розвивати його далі.

У своєму блозі nataliiawines.com.ua я ділюся з поціновувачами вина не тільки дегустаційними нотатками та найкращими маршрутами для подорожей, хочу розповісти про виняткові екземпляри вин, які мені вдалося відшукати. Про виноробні, які створюють унікальний продукт і про всі тонкощі виробництва, споживання та колекціонування вин. Тут ви знайдете лише обрані бренди та об’єктивні оцінки.

До речі, про оцінки. У моєму блозі є рубрика «Вино дня», «Вино місяця» – і там лише ті вина, які я обрала, продегустувала і які впевнено особисто можу рекомендувати. Надалі я планую створити шкалу оцінки, завдяки якій читачі зможуть визначити для себе серед багатьох «вин дня» те одне, яке вони захочуть спробувати.

У рубриці про подорожі я ділюся враженнями про ті місця, виноробні, регіони, де вже побувала, а також публікую wish-list місць, куди я вирушу перш за все. Список цей нескінченний, але, на моє задоволення, поступово перекладаю його з wish-list в done-list, а це означає, що nataliiawines.com.ua буде наповнюватися новими цікавими історіями, перевіреними фактами та чудовими винами!

Заходьте на мій сайт, підписуйтесь в Instagram, і ми разом йтимемо цікавим, пізнавальним та яскравим шляхом!

Фото: Mykola Voloshyn

Наталія Бурлаченко, бренд-амбасадор Vinos de La Luz, сомельє, колумніст Drinks+, представила на наших сторінках свій новий онлайн-проект. Карантин, ізоляція – це погано чи добре? Напевно, якщо ти хворієш, то це дуже погано, а якщо це вимушений карантин, згідно з вказівками державних органів, а ти здоровий, але обмежений у пересуванні, то, мабуть, це сигнал, що саме […]

Чемпіон серед грузинських вин «Тбілвіно» підкорює журі винних конкурсів у Лондоні

У 2021 році зміцнилося міжнародне реноме вин компанії. «Тбілвіно» підбиває підсумки 2021 року, за який компанія зібрала рекордний урожай високих нагород – 47 медалей різних міжнародних конкурсів.


Золото та Трофі

Серед них – найбільший та найвпливовіший Decanter World Wine Awards (DWWA). Протягом 19 років цей формат відбирає найкращі вина світу. Конкурс Decanter провідні винні експерти світового рівня поважають за сувору процедуру відбору переможців. У «Тбілвіно» пишаються, що в рамках чергового змагання у Лондоні компанія виборола 18 нагород. У скарбничці грузинського бренду також нагороди престижних конкурсів – International Wine Challenge (IWC) та International Wine and Spirit Competition. Як коментують у самій компанії, 47 нагород, одержаних у 2021 році, – рекорд не лише для «Тбілвіно», а й для всієї Грузії. Таку високу якість компанія підтримує інтенсивною роботою. «Тбілвіно» продовжує експериментувати та вдосконалюватися спільними зусиллями грузинських та італійських виноробів.

Справді, компанії «Тбілвіно» є чим пишатися. У 2020 році на тому ж IWC Сапераві від «Тбілвіно» було визнано найкращим червоним вином. Вперше в історії грузинського виноробства вино з цього сорту досягло такої високої оцінки. Коли одне з найкомпетентніших журі у світі виділяє грузинське сапераві серед найкращих червоних вин Франції, Іспанії, Нової Зеландії, Австралії, Італії та багатьох інших провідних винних країн – це дійсно привід пишатися досягнутим і прагнути ще більшого успіху в майбутньому.

Тбілвіно


Там, де зародилося виноробство

У центрі грузинського виноробства, біля підніжжя Кавказьких гір, ви зможете відкрити для себе сучасне підприємство «Тбілвіно», оточене власними виноградниками. Його відзначені нагородами вина народжуються на цій гарній родючій землі. В унікальних мікрозонах Мукузані та Кіндзмараулі виноградарі компанії вирощують рідкісні грузинські сорти: Кісі, Хіхві, Олександроулі, Муджуретулі, Мцвівані, а також популярні Ркацителі, Мцвані та Сапераві. «Тбілвіно» володіє двома виноробнями та 355 гектарами виноградників. У компанії несуть відповідальність за кожну лозу, яку дбайливо доглядають виноградарі. У 2022 році «Тбілвіно» планує розширювати виноградники: 50 гектарів землі в мікрозоні Цинандалі будуть засаджені сортами Ркацителі та Мцване.


Купаж традицій та сучасності

Але в чому все ж таки унікальність вин «Тбілвіно»? Можливо, секрет у веденні винного бізнесу. У підході, який вибрали засновники компанії, брати Зураб та Георгій Маргвелашвілі: контроль найменших деталей усього виробничого ланцюжка, від вибору ділянок та ґрунтів для виноградників до постачання вина на прилавки 30 країн світу. Спадкоємці традицій грузинського виноробства, у «Тбілвіно» прагнуть різноманітності. Поєднання досвіду предків та сучасних практик дає найкращий результат. В асортименті «Тбілвіно» – понад 40 найменувань чудових грузинських вин та преміальної чачі.

Успішний шлях виноробства не завадив компанії прийняти новий виклик. «Тбілвіно» рухається вперед і планує зайняти частку ринку в категорії бренді. 3-річний та 5-річний бренді – це нові продукти в портфелі компанії, які вже доступні поціновувачам. Виноградне бренді 3 YO є володарем бронзової медалі на Міжнародному конкурсі вин та спиртних напоїв (IWSC) у Лондоні.

Найближчим часом «Тбілвіно» обіцяє розвивати представленість грузинського вина в Україні. Керівники компанії так прокоментували плани: «У наших вин справді великі успіхи на міжнародній арені, і ми радіємо, що можемо поділитися ними з українськими друзями. У 2022 році плануємо через школи вин, асоціації сомельє активніше представляти на ринку України наші продукти. Ми впевнені, що навіть на досвідчених любителів вина та профі вони справлять блискуче враження!»

У 2021 році зміцнилося міжнародне реноме вин компанії. «Тбілвіно» підбиває підсумки 2021 року, за який компанія зібрала рекордний урожай високих нагород – 47 медалей різних міжнародних конкурсів. Золото та Трофі Серед них – найбільший та найвпливовіший Decanter World Wine Awards (DWWA). Протягом 19 років цей формат відбирає найкращі вина світу. Конкурс Decanter провідні винні експерти […]

Wine & Spirits Ukraine: три дні, «Три келихи» та рекорд нагород

У Києві 2-4 листопада відбулася масштабна подія для виробників вина та алкогольної продукції – Wine & Spirits Ukraine, інформаційним спонсором якої виступила Комунікативна медіагрупа Drinks+. Цього року, коли по всьому світу багато івентів такого рівня було скасовано через пандемію, міжнародні виробники та імпортери виявили великий інтерес до українського офлайн-заходу. Wine & Spirits Ukraine – це місце живих зустрічей та налагодження ділових контактів виробників із сомельє, імпортерами, дистриб’юторами, представниками роздрібного та ресторанного бізнесу з України та зарубіжжя.


В програмі…

На Wine & Spirits Ukraine свою продукцію представили виробники з України – Шато Чизай, Бейкуш, Prince Trubetskoi Winery, Odessos Winery, Азнаурі, Престиж Груп, Хані Баджер, Галіція Дистилері та інші. Вперше про себе заявила на форумі новостворена Асоціація крафтових виноробів України, представивши на своєму стенді виноробні Бейкуш, My Wine by Eduard Gorodetsky та Chateau Kurin. Серед іноземних учасників – виробники з Аргентини, Вірменії, Болгарії, Великої Британії, Грузії, Данії, Іспанії, Італії, Литви, Молдови, Португалії, США та Франції. Аншлаги збирали майстер-класи та дегустації від визнаних у всьому світі виробників: Villa Sandi, Vinos de La Luz, Colledi Maggio Wine Farm, Тираспільський винно-коньячний завод KVINT, Odessa City Winery, Prince Trubetskoi Winery. Найкращі вина Італії, як і минулого року, представив медіа-холдинг Gambero Rosso у великій круговій дегустації Tre Bicchieri World Tour.

Wine & Spirits Ukraine

Вперше в Україні масштабно виступили винороби Болгарії – п’ять із них провели дегустації на національному стенді, а також навчальний семінар «Вина Болгарії – тисячолітня історія» за участю Дмитра Сидоренка.

Крім того, програма виставки включала професійні форуми, престижний міжнародний дегустаційний конкурс вин та алкогольної продукції Ukraine Wine & Spirits Awards, а також презентацію перших номінатів Wine Travel Awards – нової премії з винного туризму, співзасновником якої виступила медіагрупа Drinks+. А тепер щодо подробиць найяскравіших подій Wine & Spirits Ukraine.


Tre Bicchieri World Tour

Легендарний Видавничий дім Gambero Rosso прибув на Wine & Spirits Ukraine в рамках світового туру найкращих вин Італії Tre Bicchieri World Tour у повному керівному складі на чолі з Луїджі Салерно (Luigi Salerno) – генеральним директором Gambero Rosso, Тііною Ерікссон (Tiina Eriksson) (директором з міжнародного бізнесу) та головним редактором гіда Vini d’Italia Марко Сабелліко (Marco Sabellico).

Wine & Spirits Ukraine

У великій круговій дегустації для фахівців винної промисловості було представлено 30 виноробень з провідних регіонів Італії – Венето, Апулія, Лігурія, Тоскана, Трентіно Альто Адідже, Лаціо, П’ємонт, Абруццо, Сицилія, Марке, Емілія-Романья. Учасники дегустації мали можливість познайомитися з найкращими винами цих регіонів, у тому числі, які були відзначені «Трьма келихами» – Tre Bicchieri – нагородою від винного гіда Gambero Rosso, Vini d’Italia 2022, а також з виноробами та представниками виноробних компаній.

Wine & Spirits Ukraine

Програма, підготовлена ​​Gambero Rosso для Wine & Spirits Ukraine 2021, не обмежувалася дегустацією. В рамках виставки Марко Сабелліко та Віталій Ковач, відомий український сомельє, засновник Школи сомельє та член Асоціації сомельє Італії, провели три ексклюзивні майстер-класи, на яких представили топові новинки найкращих італійських виноробень: вина Villa Sandi, «Італія у двох словах» (кращі вина року з кількох регіонів країни), а також вина, які отримали нагороду Vini d’Italia 2022 Special Awards.

Wine & Spirits Ukraine

2 листопада Gambero Rosso знову нагородили найкращі українські ресторани, які представляють італійську кухню та вина. Нагороди Top Italian Restaurants від Gambero Rosso отримали: Fenix ​​Italia та Vino e Cucina. Ristorante/Enoteсa за найкращу італійську кухню, Positano – найкраща піцерія, Osteria Pantagruel – найкраща остерія, «Італійська Редакція» – найкраща винна карта та спеціальна нагорода від виноробної компанії Villa Sandi.


Презентація світових зірок

Vinos de La Luz – компанія, яка об’єднує найкращі виноробні регіони світу. Бренд-амбасадор Vinos de La Luz у Східній Європі, директор компанії Big Wines, колумніст журналу Drinks+, творець блогу про вино nataliiawines.com.ua Наталія Бурлаченко провела дегустацію вин з Італії, Іспанії та Аргентини, що здобули оцінки понад 95 балів на авторитетних міжнародних конкурсах цих країн.

Наталія Бурлаченко

А власник компанії Vinos de La Luz доктор Рікардо Ф. Нуньєс анонсував публіці свій романтичний проект «Планетарне вино», ідея якого – створити вино, що включає найяскравіші сорти винограду із найкращих виноробних регіонів світу з різних континентів. Чекаємо на перший реліз!

Рікардо Ф. Нуньєс


Wine Travel Awards – ульотний проект

З великою цікавістю учасники виставки зустріли офіційну презентацію міжнародної премії у галузі винного туризму Wine Travel Awards (WTA), де були представлені спонсори, партнери та номінанти. Це перший захід премії, заснованої Communication Media Group Drinks+ з метою перезавантаження молодої галузі винного туризму та об’єднання всього зацікавленого винного ком’юніті у складній ситуації перманентних локдаунів. Засновники WTA поставили перед собою високу мету – створення платформи (як онлайн, так і у форматі івентів у різних країнах) для спілкування між винними професіоналами та ентузіастами з усього світу.

Wine & Spirits Ukraine

Зараз йде реєстрація номінантів (до 1 лютого 2022 року діє earlier registration), крім виробників з Португалії та Молдови, Грузії та України, Аргентини та Італії, Франції та Іспанії, до спільноти WTA приєднуються винні блогери, амбасадори, гіди, засновники музеїв вина, фестивалів та профільних організацій еногастрономічного туризму тощо. Вели презентацію Вероніка Бусел, керуючий партнер премії (ISVV, Université de Bordeaux, WSET Level 3, диплом Consejo Regulador de La Rioja), а також Ольга Піневич-Тодорюк, головний редактор журналу Drinks+, суддя низки міжнародних конкурсів, зокрема Mundus Vini та Concours Mondial de Bruxelles.

Wine & Spirits Ukraine

Гості заходу змогли продегустувати вина та спиртні напої від перших номінантів премії, серед яких були представники Молдови, Аргентини, Іспанії, Італії, Німеччини, України, Франції.


Wine & Spirits Congress: експертний погляд на проблеми

Профільні форуми, конференції та семінари є важливою частиною програми Wine & Spirits Ukraine, у якій взяли участь експерти, представники бізнесу та уряду, які обговорили актуальні проблеми, що стоять перед ринком. Цього року четвертий Wine & Spirits Congress пройшов у новому форматі, об’єднавши 4 форуми – виноробів, рітейлерів, експортерів та рестораторів.

Wine & Spirits Ukraine

На першому Форумі винно-алкогольних рітейлерів України Wine & Spirits Retail Forum досвідом ведення бізнесу поділилися Сергій Мазур – засновник та СЕО виноторгової компанії VITIS Group та мережі магазинів VINO.UA, Антон Дирул – директор мережі магазинів Wine Gallery, та Олексій Гіжко – шеф-сомельє METRO Україна, обговорили динаміку продажів в умовах пандемії та загальні тенденції розвитку виноторгівлі, а Анна-Євгенія Янченко – Wine & Spirits Brand Ambassador «Сільпо», засновник винного блогу «Сомельє в зелених штанях», розповіла про ефективність маркетингу у винно-алкогольному рітейлі.

Wine & Spirits Ukraine

На Форумі виноробів, співорганізатором якого виступив ГС «Укрсадвинпром», було анонсовано проект закону про внесення змін до Закону України «Про виноград та виноградне вино», а також відбулася презентація Дорожньої карти розвитку виноградно-виноробної галузі України, яку представив Марко Тіггельман (Marco Tiggelman), міжнародний консультант ITC. Він брав активну участь у розробці стратегії та просуванні вин Молдови, Грузії, Австралії, Македонії.

Wine & Spirits Ukraine

На Експортному форумі представники МЗС України розповіли про просування українських вин на світовій арені у рамках гастродипломатії міністерства. Андрій Литвин, директор офісу розвитку підприємництва та експорту України, представив аналіз перспектив на експортному ринку, аналітичні дані щодо експорту українських вин та їхнього потенціалу. Досвідом експортного просування вин Вірменії поділилася Ліанна Абелян, заступник директора Фонду виноградарства та виноробства Вірменії, а про специфіку експорту до Канади розповіла Емма Турос, виконавчий директор Канадсько-Української торгової палати в Україні.


Переможці Ukraine Wine & Spirits Awards

Дегустаційний конкурс вин та алкогольної продукції Ukraine Wine & Spirits Awards показав, що Україна впевнено рухається до своєї мети – посісти гідне місце серед винних країн світу. Цього року у конкурсі взяли участь 110 виробників, а їхні продукти здобули 67 медалей. Вікторія Агромакова, засновник Wine&Spirits Ukraine, зазначила, що це рекорд за всі роки проведення конкурсу.

Ukraine Wine & Spirits Awards проходив за підтримки та участі Асоціації сомельє України та Міжнародної Асоціації сомельє відповідно до міжнародних стандартів OIV. Усі зразки конкурсу оцінювалися за 100-бальною системою OIV: 92-100 балів – платинова медаль, 85-91,99 балів – золота медаль, 82-84,99 балів – срібна медаль, 80-81,99 балів – бронзова медаль.

Wine & Spirits Ukraine

До складу журі конкурсу входили представники Асоціації сомельє України, авторитетні вітчизняні та міжнародні експерти з вин та міцних напоїв, які мають досвід роботи у дегустаційних комісіях світових конкурсів.

Wine & Spirits Ukraine

Найвищу нагороду – «Платина», у категорії «Вина», отримала українська виноробня Beykush Winery за вино «Рислінг Резерв» 2019. У категорії «Міцні напої» «Платиною» було відзначено двох учасників: ДМК «Таврія» – коньяк України «Херсон» (15 років) та KVINT – Divin Tiraspol XO (15 років).

Wine & Spirits Ukraine

Золотими медалями відзначені ігристі та тихі вина ТОВ «Вінхол Бархатне», KVINT, Prince Trubetskoi Winery, Beykush Winery, ДМК «Таврія», 46 Parallel, АТ «Коблево», «Винокурня Аккермана», Castel Mimi, Bononia Estate, «Вина Запоріжжя», NAROVYLO, Odessos Winery, Vinos de La Luz, ННЦ ІВіВ ім. Таїрова, Biologist Craft Winery, Фрукус ТІМ, Prince Trubeckoi Winery, Colledi Maggio Wine Farm Srl, Bononia Estate.

Серед міцних спиртних напоїв «Золото» отримали продукти KVINT, ДМК «Таврія», Honey Badger, ТД «Поляков», ТОВ «Картвелі», «Винокурня Аккермана». Також було вручено безліч срібних та бронзових медалей, що підтверджує високий рівень учасників.

Wine & Spirits Ukraine

Три дні Wine & Spirits Ukraine, насичені різноманітними подіями, діловими зустрічами та дружнім спілкуванням, яскравими дегустаціями та відкриттями, пролетіли, але всі учасники обіцяли через рік повернутися!

Фото: Арсен Федосенко

У Києві 2-4 листопада відбулася масштабна подія для виробників вина та алкогольної продукції – Wine & Spirits Ukraine, інформаційним спонсором якої виступила Комунікативна медіагрупа Drinks+. Цього року, коли по всьому світу багато івентів такого рівня було скасовано через пандемію, міжнародні виробники та імпортери виявили великий інтерес до українського офлайн-заходу. Wine & Spirits Ukraine – це […]

Забронюйте Молдову на свята

Національна асоціація в’їзного та внутрішнього туризму Молдови (ANTRIM) разом із стратегічним партнером USAID «Проєкт економічного розвитку, управління та зростання підприємств» (EDGE) організували B2B захід у форматі онлайн з представниками сектору, метою якого є презентація Молдови як привабливого туристичного напряму для українського ринку.


Ця діяльність реалізується ANTRIM за підтримки Проєкту «Діяльність з конкурентоспроможності легкої промисловості та туризму» у партнерстві з Міністерством культури, Асоціацією індустрії гостинності України (AIGU) та Міжнародних авіаліній України (МАУ).

Під час заходу відбулася презентація чудових виноробень та гостьових будинків.

 

Kara Gani Winery

Kara Gani Winery

Виноробня Kara Gani Winery – сімейний бізнес, який базується на традиціях і сучасних технологіях. Історія Kara Gani Winery – це розповідь про те, як родина  молдовських виноробів переросла в дрібних виробників. Ім’я Гані носив прадід нинішніх власників, який виробляв найкраще вино в селі.

Компанія наразі має власні виноградники площею 10 га, які розташовані в історичному місці, поруч з Траяновим валом. Виноробний завод виробляє 10 000 пляшок на рік, а всі процеси вирощування та збирання винограду виконуються вручну.

МолдовуВиноробня приймає туристів, організовує дегустації, паралельно знайомлячи гостів з національним фольклором та гагаузькою кухнею, а також екскурсії до сімейного музею.

Традиція продовжилася в п’ятому поколінні і перетворилася на невелику сучасну виноробню.

 

Gagauz Sofrasi

Етно-туристичний комплекс Gagauz Sofrasi познайомить вас із традиціями, культурою та гагаузькою кухнею. Визначним місцем тут є винний льох Gagauz  Maazasi, в якому знаходиться унікальний диспенсер для вина. Тут можна продегустувати 8 різних вин.

Gagauz Sofrasi Крім того, гості також можуть  познайомитись з національними традиціями, взявши участь у майстер-класах, під час яких вони мають нагоду приготувати різноманітні страви за старовинними та гагаузськими рецептами, торкаючись національних традицій.

Зупинитися можна в ексклюзивному невеликому готелі на 10 номерів, 4 з яких – традиційні гостьові будинки з елементами гагаузького декору, побудовані за старовинними технологіями.

Gagauz Sofrasi hotel

 

Mileștii Mici

У винному комплексі Mileștii Mici розташована найбільша у світі колекція вин.

Mileștii MiciТут зберігаються вина, створені відомими молдавськими виноробами протягом півстоліття, їхня кількість перевищує 2 мільйони пляшок. Це найбільша колекція світових вин, яка потрапила в Книгу рекордів Гіннеса в 2005 році.

Mileștii Mici cellarЯкщо ви  хочете поринути в гастрономічну пригоду місцевої молдовської кухні, то Mileștii Mici – ідеальний вибір. Після знайомства з підземними сховищами гостей запрошують до розкішних дегустаційних залів: на глибині 60 метрів відвідувачі можуть насолодитися затишною атмосферою, приємною кухнею та гарною музикою.

Mileștii Mici tastingДегустуючи вина Mileștii Mici, які ідеально поєднуються з вишуканими стравами, можна досягти вершини гастрономічного задоволення.

Національна асоціація в’їзного та внутрішнього туризму Молдови (ANTRIM) разом із стратегічним партнером USAID «Проєкт економічного розвитку, управління та зростання підприємств» (EDGE) організували B2B захід у форматі онлайн з представниками сектору, метою якого є презентація Молдови як привабливого туристичного напряму для українського ринку. Ця діяльність реалізується ANTRIM за підтримки Проєкту «Діяльність з конкурентоспроможності легкої промисловості та туризму» у […]

Marqués de Murrieta. Колиска вин Ріохи

Репутація виноробні Marqués de Murrieta і маєтка Ygay настільки ж стара, як і славна. Її вина поставляють до двору короля Іспанії, Castillo Ygay входить до числа «10 Великих Іспанських Вин» і в топ-100 найкращих у світі, а сам маєток – у список «12 Великих Іспанських Винних Погребів».


Півцарства на додачу!

Виноробня Marqués de Murrieta названа на честь свого засновника Лучіано Мурр’єта, якого по праву вважають «батьком» сучасного виноробства Ріохи. За військові заслуги король подарував йому титул маркіза, маєток та землі на південному сході Логранго, де Лучіано у 1872 році довкола замку Ygay і посадив свій знаменитий виноградник. Як виявилося, сеньйор Мурр’єта прагнув бути першим на всіх фронтах: за обов’язком служби він провів три роки в Бордо і багато дізнався про французькі технології виноробства. Маркіз багато експериментував із витримкою вина в дубових бочках, і перші створені ним червоні вина одразу були експортовані на Кубу, де мали величезний успіх. А у 1878 та 1879 роках вони вже завоювали одну золоту та дві срібні медалі на виставці в Парижі, здивувавши тим самим уславлених французьких виноробів. У 1911 році Лучіано Мурр’єта помер, і маєток дістався його племіннику. Вина все ще користувалися великою повагою, але після Другої світової війни виноробня Murrieta набула періоду відносного занепаду.

Marqués de Murrieta

Повернути колишню славу

Справи виноробні пішли в гору в 1983 році, коли маєток придбав динамічний та ексцентричний Вісенте Себріан-Сагарріга, відомий як граф Крейшель. Новий господар одразу ж приступив до відновлення блискучої слави виноробні: оновив льохи, бочки та обладнання та, що найважливіше, посадив нові виноградники. Але через три роки Себріан раптово помер від серцевого нападу, і підприємство очолив його син Вінсенте. У свої 25 років він впевнено взявся за роботу, набрав нову команду і почав створювати сучасні елегантні вина з власним неповторним стилем. Так почалася «нова ера» в історії бренду Marqués de Murrieta, основною філософією якого є прагнення якості та досконалості через традиції та інновації.

Marqués de Murrieta

Нова ера – нові бленди

Головним виноробом Marqués de Murrieta стала Марія Варгас – одна з найвідоміших жінок-виноробів у Ріосі. Вона блискучий майстер блендінгу, а також винороб, що тонко відчуває, вміло комбінує виноматеріали з різних ділянок загальною площею 300 гектарів, які належать виноробні. Вісімдесят відсотків площі виноградника засаджено сортами Темпранільо, Гарнача, Грасіано, Масуело та Віура, а також у невеликій кількості лозами Каберне Совіньйон. Власний виноградник гарантує виноробні повний контроль над якістю та є ключем до неповторного стилю вин. У старому льоху виноробні, що датується 1872 роком, у 225-літрових дубових бочках під суворим контролем Марії Варгас витримуються найкращі вина Marqués de Murrieta.

Номер один у топ-100

Особливу увагу в Murrieta приділяють лінійці вин Reserva, на яку припадає 85% виробництва. Останніми роками цей стиль став яскравішим і вишуканим, рухаючись до сучасного виразу Ріохи. Особливо гарна Reserva пізнього збирання врожаю.

Вершиною майстерності виноробів є Castillo Ygay Gran Reserva Especial, бленд вин темпранільо, отриманих з трьох ділянок, засаджених у 1960-х роках. Вино виробляється лише у найкращі роки врожаю. Castillo Ygay Gran Reserva Especial 2010 стало «Найкращим вином світу» в рейтингу 2020 року за версією Wine Spectator.

Вино, яке зайняло вищий рядок у топ-100 Wine Spectator, – найкращий і дійсний топовий прояв світової класики. Якщо вдивитися в корінь, це бленд червоних сортів з домінантою Темпранільо, витриманого в бочках з американського дуба, і малою часткою Масуело, що подорослішав у бариках французького дуба. Цей традиційний стиль – той самий ідеал, здатний перемагати час.

«Самобутність наших вин, як і раніше, зберігається. Коли я говорю про зміни, дотримуюсь головного правила: змінити все так, щоб воно залишилося незмінним!» – заявляє Вінсенте Себріан-Сагарріга. Лучіано де Муррьєта випив би за це!



Дегустаційні нотатки

Marqués de Murrieta Reserva 2016

Кондиція: червоне сухе

Регіон: Ріоха, Іспанія

Класифікація: D.O.C.

Сорт винограду: 87% Темпранільо, 6% Грасіано, 5% Масуело, 2% Гарнача

Вміст алкоголю: 14,0%

Особливості виробництва: витримка у 225-літрових бочках з американського дуба протягом 18 місяців

Аромат: лісові ягоди, вишневий джем, тютюнова скринька, ірис, ваніль, чорнослив, лісовий горіх

Смак: насичений, збалансований з приємним фруктовим післясмаком і м’якими танінами

Пейринг: порося на грилі, баранина, дичина

Температура сервірування: 16-18 °С


Castillo Ygay Gran Reserva Especial 2010

Кондиція: червоне сухе

Регіон: Ріоха, Іспанія

Класифікація: D.O.C.

Сорт винограду: 85% Темпранільйо, 15% Масуело

Особливості виробництва: витримка у 225-літрових бочках з американського та французького дуба протягом 28 місяців, після чого вино витримується у бетонних ємностях протягом 6 місяців, мінімальна передпродажна витримка у пляшках – 36 місяців.

Аромат: лісові ягоди, смородина, апельсинова цедра, ваніль, чорнослив, фіалка, лісовий горіх, тютюновий лист

Смак: насичений, збалансований з м’якими танінами, вираженою кислотністю та приємним фруктовим післясмаком, переважає сушена вишня з нотами підліску та чорного чаю. Вино ніжне та елегантне.

Пейринг: стейк, трюфель, велика дичина, м’ясо на вугіллі

Температура сервірування: 16-18 °С

Репутація виноробні Marqués de Murrieta і маєтка Ygay настільки ж стара, як і славна. Її вина поставляють до двору короля Іспанії, Castillo Ygay входить до числа «10 Великих Іспанських Вин» і в топ-100 найкращих у світі, а сам маєток – у список «12 Великих Іспанських Винних Погребів». Півцарства на додачу! Виноробня Marqués de Murrieta названа […]

Новий 2022 рік – з ігристим BLUE NUN

BLUE NUN – винний бренд номер один із 1921 року! Літопис бренду у винному бізнесі Німеччини сягає корінням глибше, ніж історія самої компанії F.W. Langguth Erben, а вона – одна із найстаріших у країні.


Золото у пляшці

Черниці століттями славилися вмінням робити вишукані вина. Саме у цій стародавній традиції вино BLUE NUN, провідний експортний бренд преміум-класу від FW. Langguth Erben, бере свої витоки. Завдяки 100-річній історії, BLUE NUN – одна з найвідоміших торгових марок за межами Німеччини, це вино має підвищений попит у більш ніж 80 країнах. У 1996 році сімейна виноробня F. W. Langguth Erben взяла на себе управління винною компанією, включаючи марку BLUE NUN.

На рубежі тисячоліть BLUE NUN стає найбільш продаваним німецьким винним брендом у світі. А в 2014 році було випущено нову версію вишуканого ігристого BLUE NUN 22К Gold Edition, розроблену керівником виноробного підприємства F.W. Langguth Erben Патріком Ф.В. Ланггутом.

BLUE NUN

Ігристе BLUE NUN, кожна пляшка якого містить листочки 22-каратного сусального золота, апріорі асоціюється з торжеством і швидко стає неймовірно успішним. Подальший розвиток спричинив випуск 24К Gold Edition.

За останні кілька десятиліть бренд набув істинно культового статусу і став привабливим для успішного торговельного партнерства в багатьох країнах.

BLUE NUN в Україні

BLUE NUN є на українському ринку вже 9 років і позиції бренду зміцнюються з кожним роком. Пов’язано це, безумовно, з незмінно високою якістю вина, відмінним смаком, а також прихильністю покупців до продукту загалом. Адже сьогодні BLUE NUN – не просто вино, а символ сучасності, втілення особливого способу життя.

До речі, Юлія Вертгейм, директор з експорту FW. Langguth Erben, родом із України, що дозволяє всебічно оцінювати ситуацію. У розмові з оглядачем D+ Юлія висловила впевненість у високому потенціалі бренду на її батьківщині та поділилася планами щодо посилення присутності марки на українському ринку.

BLUE NUN – гра смаку та незабутні враження!

  • Найпопулярніший німецький винний бренд усіх часів.
  • Їм насолоджуються у 80 країнах світу.
  • Бренд зі 100-річною історією.
  • Тихі вина – елегантні, фруктові у солодкому стилі.
  • Безалкогольна версія для щоденного вживання.

Додаткова інформація: 

Julia Vertgeym International Sales Director julia.vertgeym@langguth.wine, www.langguth.de

BLUE NUN – винний бренд номер один із 1921 року! Літопис бренду у винному бізнесі Німеччини сягає корінням глибше, ніж історія самої компанії F.W. Langguth Erben, а вона – одна із найстаріших у країні. Золото у пляшці Черниці століттями славилися вмінням робити вишукані вина. Саме у цій стародавній традиції вино BLUE NUN, провідний експортний бренд […]

Asti Spumante та Moscato d’Asti – ідеальна компанія для різдвяних свят

Коли вітрини сяють новорічними вогнями, кожен ставить собі питання: яке ігристе стане на чолі святкового столу цього разу. І саме час згадати про Asti Spumante та Moscato d’Asti DOCG – освіжаючі, злегка солодкі ігристі білі вина, виготовлені з винограду сорту Мускат Білий на півдні П’ємонту в Італії.


Винна історія

Asti – італійське ігристе, яке виробляється з 1865 року і є символом традицій регіону П’ємонт. Asti у всьому світі асоціюється з Різдвом і святом, знаходячи відгук у поціновувачів ігристого з Муската Білого. Ці вина котируються у світі все вище, а з 2014 року виробничі площі Asti, а також виноробні райони Ланге-Роеро та Монферрато увійшли до списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.

Сьогодні ігристе Asti та Moscato d’Asti – це якість та екологія. Винороби Asti завжди йдуть у ногу з часом та вчасно реагують на зміни ринку. Це простежується в інноваціях на виноградниках та виробництві, в оформленні пляшок та келихів. Але ніколи модні віяння не змінюють смакові якості ігристого Asti! П’ємонтці вірні собі та традиціям.

Asti

Справжність та унікальність Asti Spumante та Moscato d’Asti гарантується державним знаком якості DOCG (Найменування контрольованого та гарантованого походження), яке можна знайти на шийці кожної пляшки. Державний знак якості, засвідчений абревіатурою, дозволяє простежити весь виробничий ряд та запобігти фальсифікації.

Динаміка у цифрах та фактах

З минулого року консорціум Asti очолює новий президент – Лоренцо Барберо. 2020 рік для Moscato d’Asti та Asti Spumante було відзначено ще однією подією: зростанням виробництва на 8,4% порівняно з 2019 роком. Загалом господарствами консорціуму було вироблено 91,6 млн. пляшок: 53,4 млн. пляшок Asti і 38,2 млн. – Moscato d’Asti. Виріс також експорт. Лідируючими ринками стали США, Великобританія, Росія. На частку Asti Spumante припадає 55,3% експорту до Європи, за нею слідом Росія (21,9%), Північна та Південна Америка (16,5%) та Азія (8,8%), а у Moscato d’Asti – 72,4% експорту на американський континент, 18,3% – Європа та 8,6% – Азія.

Символ свята – Asti

В Італії споживання Asti Spumante та Moscato d’Asti асоціюється з аперитивами та, звичайно, зі святами у колі сім’ї та друзів. Так, Asti Spumante завдяки своїм характеристикам історично є вином для урочистостей, а легкий перляж Asti – ідеальний акцент будь-якого святкового столу. Тут буде до слова цитата, що належить Віталію Ковачу – амбасадору італійських вин та голові «Школи сомельє Віталія Ковача» (Україна): «Хочеш бути щасливим – пий Asti!» Точніше і не скажеш.

Asti

Традиційно в Італії Asti Spumante часто поєднують із місцевою випічкою, зокрема різдвяним кексом панетоне. Легка збалансована солодкість вина та бісквітні тони в ароматі ідеально відтіняють смак та аромат святкової випічки. Напередодні новорічних та різдвяних свят редактори Drinks+ підготували рекомендації щодо поєднання італійського ігристого з новорічними стравами.

Asti ідеально пасує до святкових закусок: сирної тарілки, особливо вдало прозвучить із сиром з пліснявою або зі свіжою та ніжною страчателлою. Ігристе здатне підкреслити смак м’ясних та печінкових паштетів, у поєднанні з фруктовими желе чи джемами. Гармонічним тандемом з Asti виступить будь-яке м’ясо з ягідним соусом, чи то яловичина з малиновим соусом, курка-гриль з полуничною підливою або качка з яблуками.

Asti

Якщо ви віддаєте перевагу новорічному столу в азіатському стилі, то Asti стане ідеальним компаньйоном до легких кисло-солодких азіатських салатів і гарячих страв. І, безперечно, українські десерти в парі з Asti можуть стати фаворитом сімейного свята. Рекомендуємо foodpairing до Asti: вареники з вишнею або чорницею, млинці з сиром та родзинками, «Наполеон», медовик та «Київський» торт. Ну а старт для свята – це коктейлі. Сьогодні у тренді – на базі легендарних італійських ігристих. Зрозуміло, з елегантним Asti. Свято на порозі – міксують усі!

Рецепти:

ASTI HILLS

50 мл білого вермуту

25 мл лимонного соку

100-150 мл Asti DOCG

Змішати інгредієнти та обережно вилити в келих з льодом. Для дизайну створіть ошатну крусту – прикрасивши обідок келиха цукром, пудрою або кокосовою стружкою.

ASTI HILLS


«Аперитив Єви»

35 мл червоного біттера

25 мл сиропу Safran

25 мл соку рожевого грейпфрута

100-150 мл Asti DOCG

По черзі вилити інгредієнти в келих з льодом. Garnish – часточка червоного яблука.

Аперитив Єви


Досьє D+       

Новий президент консорціуму Asti Лоренцо Барберо (Lorenzo Barbero), 1961 народження, за освітою енолог. Попередня посада – директор заводу Campari у Canale d’Alba. За час існування Консорціуму було зібрано 89 урожаїв винограду. У 1963 році це об’єднання стало головною рушійною силою надання Asti статусу DOC, а потім і статусу DOCG.

Коли вітрини сяють новорічними вогнями, кожен ставить собі питання: яке ігристе стане на чолі святкового столу цього разу. І саме час згадати про Asti Spumante та Moscato d’Asti DOCG – освіжаючі, злегка солодкі ігристі білі вина, виготовлені з винограду сорту Мускат Білий на півдні П’ємонту в Італії. Винна історія Asti – італійське ігристе, яке виробляється […]

X
Украина