Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

4-й Worldwide œufs en meurette Championship запалює нові зірки

У сонячні осінні вихідні, 8 та 9 жовтня, у Château du Clos de Vougeot пройшов 4-й чемпіонат світу з œufs en meurette.


Цього року на Worldwide œufs en meurette Championship тринадцять кухарів змагалися за звання чемпіона світу. Перемогу здобула Джой-Астрід Бланшар-Пуансо (Joy-Astrid Blanchard-Poinsot), шеф-кухар ресторану Chez Camille в Арне-ле-Дюк та Фредерік Вардон (Frédéric Vardon), чемпіон світу 2019 року. Жан-Бруно Госсе (Jean-Bruno Gosse), шеф-кухар ресторану Loiseau des Ducs, отримав приз за креативність інтерпретації легендарного бургундського рецепту.

Нагадуємо, у сезоні WTA 2021-2022 захід Worldwide œufs en meurette Championship був номінантом та переможцем громадського голосування.

Worldwide œufs en meurette Championship

4-й випуск цього оригінального кулінарного конкурсу, організованого Château du Clos de Vougeot, став ще більш міжнародним. Минулого року серед учасників були два іноземні кухарі, цього року участь взяли чотири міжнародні шефи: Паскаль Оссіньяк (Pascal Aussignac), ресторан le Club Gascon, Лондон, Реньє Нг (Rainier Ng), ресторан Gaston, Сінгапур, Ерік Старкман (Eric Starkman) , ресторан Le Gratin, Нью-Йорк, Річард Ван Остбрюгге (Richard Van Oostbrugge), ресторан DeJuvelier, Амстердам.

Worldwide œufs en meurette Championship

У рамках глобального конкурсу, другий рік поспіль, відбувся конкурс кухарів-аматорів, захоплених бургундськими рецептами. Журі одноголосно визнало переможцем Тьєррі Андре (Thierry Andre) з Бона, бухгалтера за професією. В минулому році переможцем став Мікаель Туро (Mickaël Thureau) з Бордо.

Новація цьогорічного Worldwide œufs en meurette Championship – конкурс учнів, що дозволив виявити таланти та наголосити, наскільки технічність виконаного ними oeuf en meurette зуміла виявити майбутніх лідерів. Переможцем конкурсу учнів став двадцяти двох літній Валентин Лавісс (Valentin Lavisse), учень École des métiers Dijon Métropole, Валентин працює в Hostellerie de Levernois разом із шеф-кухарем Філіпом Оже (Philippe Augé).

Фото: Benedicte Maniere

У сонячні осінні вихідні, 8 та 9 жовтня, у Château du Clos de Vougeot пройшов 4-й чемпіонат світу з œufs en meurette. Цього року на Worldwide œufs en meurette Championship тринадцять кухарів змагалися за звання чемпіона світу. Перемогу здобула Джой-Астрід Бланшар-Пуансо (Joy-Astrid Blanchard-Poinsot), шеф-кухар ресторану Chez Camille в Арне-ле-Дюк та Фредерік Вардон (Frédéric Vardon), чемпіон […]

Результати Concours Mondial de Bruxelles. Сесія солодкого та кріпленого вина

Вперше у своїй історії Concours Mondial de Bruxelles провів спеціальну сесію для солодкого та кріпленого вина, що проходила на Сицилії.


Concours Mondial de Bruxelles оголосив результати четвертої та останньої дегустації цього року. Сесія була присвячена солодким та кріпленим винам. 50 високопрофесійних суддів присудили срібні, золоті та Grand gold медалі винам з 20 різних країн.

Найбільше нагород отримали такі знакові регіони-виробники кріплених та солодких вин як Порто, Мадейра, Марсала, Шаранта та Андалусія.

На думку суддів, відмінну якість продемонстрували вина з грецьких острів, Тоскани, Луари та Моравії. Також судді відзначили тенденцію кріплених і солодких вин покращуватися з віком. З 174 вин, що завоювали медалі – 100 було витримано понад 7 років.

Revelations сесії, що отримали Grand Gold Medal стали:

• Porto Vista Alegre 2017 (Португалія)

• Vinci Vini Passito 2021 (Італія)

• Jerez Noé (Іспанія)

• Domaine des Forges Quarts de Chaume Grand Cru 2018 (Франція)

• Spinefrasse 8 2021 (Італія)

Повний список відзначених нагородами вин можна побачити тут.

Фото: esultats.concoursmondial.com/en/results

Вперше у своїй історії Concours Mondial de Bruxelles провів спеціальну сесію для солодкого та кріпленого вина, що проходила на Сицилії. Concours Mondial de Bruxelles оголосив результати четвертої та останньої дегустації цього року. Сесія була присвячена солодким та кріпленим винам. 50 високопрофесійних суддів присудили срібні, золоті та Grand gold медалі винам з 20 різних країн. Найбільше […]

Дегустація вин від Олександра Ковача

Сьогодні о 19.00 у Wine Club by Biologist відбудеться дегустація вин закарпатської сімейної крафтової виноробні «Вина Ковача».


Олександр Ковач займається виноробством вже 25 років. Винна карта виноробні налічує 33 позиції вина – від білого до червоного, від сухого до десертного. Перше ігристе Закарпаття виготовлено саме цією виноробнею, деякий час тому винороб налагодив виробництво петнатів.

Виноробня виробляє вина як з традиційних європейських сортів, таких як Шардонне чи Мерло, так і з екзотичніших – Іршаї Олівер, Мюлер Тургау тощо.

Вина Ковача є призерами українських та міжнародних дегустаційних конкурсів.

Пан Олександр очолює Асоціацію приватних виноградарів та виноробів Закарпаття, є засновником двох винних фестивалів в Ужгороді: «Сонячний напій» та «Закарпатське Божоле».

Дегустація вин закарпатської сімейної крафтової виноробні «Вина Ковача» відбудеться 7 жовтня 2022 року о 19.00 у Wine Club by Biologist. У вартість квитка (300 гривень) входить дегустація вин та закуски від шеф-кухаря Wine Club by Biologist.

Фото: facebook.com

Сьогодні о 19.00 у Wine Club by Biologist відбудеться дегустація вин закарпатської сімейної крафтової виноробні «Вина Ковача». Олександр Ковач займається виноробством вже 25 років. Винна карта виноробні налічує 33 позиції вина – від білого до червоного, від сухого до десертного. Перше ігристе Закарпаття виготовлено саме цією виноробнею, деякий час тому винороб налагодив виробництво петнатів. Виноробня […]

Champagne Salon випускає перший вінтаж за чотири роки

Крістіан Рімольді представив на дегустації Salon Cuvee ‘S’ Le Mesnil Blanc de Blancs Brut 2012 року.


Крістіан Рімольді (Cristian Rimoldi), директор з експорту Champagne Delamotte & Champagne Salon, провів дегустацію, на якій представив останній вінтаж Champagne Salon – перший за чотири роки – Salon Cuvee ‘S’ Le Mesnil Blanc de Blancs Brut 2012.

«2012 рік був нетиповим для культового бренду, який виробляє крихітну кількість Blanc de Blancs з Гран Крю Ле Меніль-сюр-Огер і лише у найкращі роки», – наголосив Крістіан Рімольді.

Champagne Salon

З моменту заснування Salon в 1905 році в його історії було всього 43 релізи, з них – 37 у XX столітті і лише п’ять починаючи з 2000 року. Salon став першим Домом шампанських вин, що виробляв шампанське Blanc de Blancs.

«Незважаючи на складний початок (заморозки та град пошкодив лози на початку літа), 2012 рік, з його неймовірними серпневими погодами – теплими днями та прохолодними ночами та стабільним вереснем, забезпечив ідеальні умови для дозрівання високоякісного винограду, – каже Рімольді. – З урожаю 2012 року вироблялися глибокі вина зі збалансованою кислотністю, вони мають чітку мінеральність та глибину смаку, якими славиться Дім. 2012 рік став одним з найвидатніших за останні десятиліття».

Усього випустили близько 60 000 пляшок та 2 500 магнумів 2012 року, це перевищує крихітний урожай 2008 року, тоді було випущено 8000 магнумів.

Champagne Salon

За словами Крістіана Рімольді, експорт відіграє ключову роль у продажах. «На Францію припадає 25% усіх продажів Delamotte та 5% Salon, тому експортна частина нашого бізнесу є дуже важливою для нас, — коментує він. – Нашим першим ринком є Японія, потім США та Великобританія – з погляду вартості та обсягу, за ними йде Європа – Італія та Німеччина є основними ринками».

Рімольді також повідомив, хоча це ще й не офіційно, що Salon випустить вінтаж 2013 наступного року.

Джерело: thedrinksbusiness.com
Фото: facebook.com

Крістіан Рімольді представив на дегустації Salon Cuvee ‘S’ Le Mesnil Blanc de Blancs Brut 2012 року. Крістіан Рімольді (Cristian Rimoldi), директор з експорту Champagne Delamotte & Champagne Salon, провів дегустацію, на якій представив останній вінтаж Champagne Salon – перший за чотири роки – Salon Cuvee ‘S’ Le Mesnil Blanc de Blancs Brut 2012. «2012 рік […]

Популярні коктейлі з бурбону у 2022 році

Улюблений багатьма бурбон, насичений складними нотами солодкої ванілі, кісточкових фруктів, пряної кориці та дуба, приємно пити як у чистому вигляді, так і змішувати у коктейлях. З найбільш популярними коктейлями 2022 пропонують ознайомитися бармени США.


Mint Julep

Цей коктейль завжди був офіційним напоєм Kentucky Derby і продуктом південної коктейльної культури. Мікс бурбона, цукру, льоду та м’яти вперше було представлено наприкінці 1700-х років, коктейль подавався у срібних горнятках, які залишаються традицією й донині.

Mint Julep

Old Fashioned

Один із найстаріших коктейлів в історії бурбона – Old Fashioned – є міксом власне бурбона і бітера Angostura, прикрашається напій цитрусовим твістом.

Old Fashioned

Whiskey Smash

Коктейль готується з бурбону, кількох крапель цукрового сиропу, соку лимона та кількох листків м’яти для прикраси. Напій розкриває солодкі ноти бурбона, які добре поєднуються з терпким цитрусовим соком і прохолодою м’яти. На деякий час Whiskey Smash виходив із моди, але нещодавно повернувся і став вельми популярним у культовому нью-йоркському барі Rainbow Room.

Whiskey Smash

Boulevardier

Напій був створений у 1920-х роках Ерскіном Гвінном (Erskine Gwynne), американцем, який на той час жив у Парижі. Тонкий баланс бурбона, кампарі та солодкого вермуту припаде до смаку любителям Negroni.

Boulevardier

Ray of Sunshine

Цей напій, винайдений на початку нульових у знаменитому нью-йоркському барі Milk&Honey, є алюзією на відомий коктейль Penicillin. Однак, на відміну від свого попередника, в цьому коктейлі замість віскі використовується бурбон і рівна йому частина витриманого рому в поєднанні з цитрусовими, медом, імбиром та газованою водою. Бармени вважають за краще використовувати ром Барбадосу або Ямайки, оскільки вони забезпечують приємні аромати тропічних фруктів, які добре поєднуються з бурбоном.

Ray of Sunshine

Southern Jam

Класичний літній коктейль. Рецепт поєднує бурбон, лимонний сік та малиновий джем для отримання текстурного напою з солодким фруктовим смаком.

Southern Jam

Blackberry Bourbon Sour

Суміш бурбону, лимонного соку, цукрового сиропу та ожини – дає ідеальний баланс солодкого та кислого.

Blackberry Bourbon Sour

Strawberry and Maple Brown Derby

Для приготування необхідно змішати в шейкері з льодом бурбон, грейпфрутовий сік, кленовий сироп і трохи полуниці, потім двічі процідити та подавати у келихи-купе. Незважаючи на солодку основу, гіркота грейпфрутового соку надає напою певного балансу, його ще називають «весна у склянці».

Strawberry and Maple Brown Derby

Paper Plane

Походження коктейлю пов’язане з поп-культурою, його винайшов міксолог з Нью-Йорка Сем Росс (Sam Ross) та назвав на честь треку британської співачки і автора пісень M.I.A – «Паперові літачки». Коктейль, що складається з італійського аперитиву Aperol, бурбону, Amaro Nonino і лимонного соку –  є тонким балансом гіркоти, солодких нот цукатів та ароматних трав’яних есенцій. Наразі його можна побачити в коктейльних картах по всьому світу.

Paper Plane

Джерело: vinepair.com
Фото: vinepair.com, seekpng.com

Улюблений багатьма бурбон, насичений складними нотами солодкої ванілі, кісточкових фруктів, пряної кориці та дуба, приємно пити як у чистому вигляді, так і змішувати у коктейлях. З найбільш популярними коктейлями 2022 пропонують ознайомитися бармени США. Mint Julep Цей коктейль завжди був офіційним напоєм Kentucky Derby і продуктом південної коктейльної культури. Мікс бурбона, цукру, льоду та м’яти […]

Кулінарний туризм у непевні часи

Ерік Вольф (Erik Wolf), засновник індустрії кулінарних подорожей і виконавчий директор World Food Travel Association, у своєму блозі дав цінні поради представникам туристичного бізнесу, щодо організації подорожей у кризовий період.  Він склав контрольний список із 10 пунктів, які допоможуть досягти успіху за будь-яких обставин. Пропонуємо коротко ознайомитися з цими порадами.


  1. Зустрічайте мандрівника нового типу

Поки світова транспортна інфраструктура не стабілізується, поїздки на далекі відстані обиратиме не кожен. Але це не означає, що ви не матимете клієнтів. Ми рекомендуємо туроператорам, готелям та іншим постачальникам туристичних послуг орієнтуватися на мандрівників, які  зможуть дістатися до них на автомобілі, поїзді, велосипеді менш ніж за 5 годин.

Відповідно, потрібно створити пакети та враження, які сподобаються місцевим і регіональним мандрівникам. Коли подорожі на далекі відстані наберуть обертів, можна скасувати свої місцеві/регіональні пакети, якщо бажаєте.

  1. Будьте готові до швидких змін

Якщо нова пандемія (мавпяча віспа, марбургський вірус тощо) закриє ваші національні кордони, що ви будете робити? Кому ви будете продавати? А якщо запровадять обов’язкові відключення електроенергії через брак палива для роботи електростанцій? Що робити, якщо зросте дефіцит продуктів? Це може тривожити, але запасний план дозволить вам швидко адаптуватися. Продумайте, які ще продукти чи послуги ви можете запропонувати, щоб зберегти свій бізнес? Ресторану може знадобитися пропонувати їжу на винос і доставку. Кав’ярням – почати продавати каву преміум-класу в продуктових магазинах. Подібно до власників бізнесу на початку пандемії COVID, вам, можливо, доведеться взятися за роботу, яка безпосередньо не пов’язана з кулінарним туризмом. І це нормально. Адже доцільно мати план Б (і план С).

  1. Будьте найкращими у тому, що робите

Люди завжди прагнуть найкращого, а ви можете отримати зиск від якісних послуг. Зараз чудовий час покращити свої навички та знання. Розгляньте онлайн-навчання в нашій World Food Travel Academy. Дивіться навчальні відео на YouTube. Відвідайте вебінари онлайн. Будь-то готель, ресторан, блогер чи фотограф – стосується всіх: посередність рідко виграє. Навіть якщо ви вже найкращі в тому, що робите, зараз не час зупинятися або скорочувати свій професійний розвиток. Навіть навпаки.

  1. Взаємодійте з місцевою ситемою харчування

Це може здатися вам не очевидним, але, працюючи в сфері кулінарного туризму, ви зацікавлені в успіху вашої місцевої сільськогосподарської галузі. Познайомтеся з місцевими фермерами, купуйте продукцію безпосередньо у них. Зосередьтеся на просуванні місцевої сільськогосподарської продукції, що може призвести до скорочення імпорту деяких харчових продуктів і напоїв. Оскільки зараз так багато проблем з ланцюгом поставок, це розумний, навіть необхідний крок до вашого успіху. 

  1. Цінуйте місцеву кулінарну культуру

Замість того, ніж просто пропонувати екскурсії з дегустацією їжі чи кулінарні курси, дізнайтеся про історію кулінарії та антропологію свого регіону. Чи можете ви пояснити, як розвивалася страва протягом століть? Чи можете ви пояснити історичне значення страви чи інгредієнта? Якщо ви станете справжнім експертом у всіх аспектах кулінарної культури свого регіону, ваш досвід буде набагато цікавішим, ніж поверхневі дегустаційні тури чи заняття. Пам’ятайте, що вашою кінцевою метою має бути збереження та просування вашої кулінарної культури. 

  1. Потурбуйтеся про здоров’я та безпеку

Пандемія COVID ще раз підкреслила важливість охорони здоров’я та безпеки під час вживання їжі та напоїв у будь-якому місці – ресторанах, кафе, барах, дегустаційних залах, на екскурсіях тощо. Зараз і споживачі, і власники бізнесу приділяють набагато більше уваги здоров’ю та техніці безпеки, навіть харчовій алергії та дієтичним уподобанням. Безпека – важлива складова успіху туристичного бізнесу.  

  1. Потурбуйтеся про навколишнє середовище

Однією з шокуючих подій під час пандемії COVID стало значне збільшення кількості пластикових відходів (столових приборів, чашок тощо) через санітарні міркування. Але столові прибори, тарілки, чашки можна мити в гарячій посудомийній машині з милом, вбиваючи всі віруси та бактерії. Навіть вимитий вручну посуд достатньо безпечний, якщо мити його належним чином. Тож не було і не залишається жодної причини купувати пластиковий одноразовий посуд і столові прибори. Якщо для вашої бізнес-моделі це абсолютно необхідно, шукайте продукти, які повністю компостуються, наприклад виготовлені з кукурудзяного «пластику», бамбукового та бананового листя.

  1. Оновлення, оновлення, оновлення

Це правило може здатися очевидним, оскільки воно вже має стати стандартною практикою. Але не зайвим буде переконатися, що вся інформація про вас є точною та актуальною. Обов’язково оновлюйте свій сайт! Уявіть собі, ви показуєте поради, які застаріли на 18 місяців і вимагають від ваших клієнтів носити маски або показувати «паспорти вакцинації», коли вони більше не потрібні! Інформуйте своїх клієнтів за допомогою інформаційних бюлетенів і соціальних мереж. Використовуйте автоматизацію маркетингу. 

  1. Пам’ятайте, що все нормалізується

Може пройти десятиліття чи більше, перш ніж знову з’явиться подоба нормальної індустрії кулінарного туризму. Пам’ятайте, що ми всі змінюємося. Постійно спілкуйтеся зі своїми клієнтами, співробітниками та спільнотою. Це покаже, що ви дбаєте про них. Зверніться до місцевого уряду або до місцевого туристичного офісу. Вони зможуть порадити вам, як ви можете посприяти розвитку свого бізнесу.

  1. Не здавайтеся

Може статися, що ви вимушені закрити свій ресторан через високі витрати на оплату праці та харчування, нові закони про охорону здоров’я та інші вимоги, які роблять роботу збитковою. Тоді чому б не взяти свій найпопулярніший продукт, наприклад соус, розлити в пляшки й продати його? Продавайте обмежену кількість в межах громади. Ви також можете продавати свою продукцію безпосередньо на власному веб-сайті за допомогою хорошої системи електронної комерції.

Президент Джон Ф. Кеннеді якось сказав, що в китайській мові слово «криза» складається з двох ієрогліфів, один з яких означає небезпеку, а інший – можливість. Думайте критично та міркуйте, яка ваша наступна можливість?

Більш докладно з антикризовими порадами Еріка Вольфа для представників гастрономічного туризму можна ознайомитися на сайті erikwolf.medium.com

 

Фото: https://worldfoodtravel.org/, https://erikwolf.medium.com/

Ерік Вольф (Erik Wolf), засновник індустрії кулінарних подорожей і виконавчий директор World Food Travel Association, у своєму блозі дав цінні поради представникам туристичного бізнесу, щодо організації подорожей у кризовий період.  Він склав контрольний список із 10 пунктів, які допоможуть досягти успіху за будь-яких обставин. Пропонуємо коротко ознайомитися з цими порадами. Зустрічайте мандрівника нового типу Поки […]

Зміна клімату може перетворити у майбутньому Норвегію на виноробну країну

Виноробна галузь Норвегії знаходиться на початковій стадії, проте сьогодні все більше людей у цій північній країні починають вирощувати виноград, в порівнянні з тим, як це було ще кілька років тому. Чи може зміна клімату перетворити Норвегію на виноробну країну?


Клімат є найбільшою перешкодою для вирощування винограду та виробництва вина у Норвегії. Норвезький клімат з тривалою зимою означає, що тут можна вирощувати лише спеціальні сорти винограду, адаптовані до холоду.

«Сьогодні до нашого клімату адаптовані деякі гібридні сорти винограду, вони витримують морози до мінус 16 градусів, – говорить Штеффен Рііс Крістіансен (Steffen Riis Christiansen), менеджер компанії Vinmonopet. – Більш відомі сорти винограду, такі як Riesling та Pinot Noir, погано почуваються у норвезькому кліматі. Хоча ми й робили деякі спроби». За даними Асоціації постачальників вина та спиртних напоїв Норвегії (VBF), сьогодні в країні налічується близько 40 виноградників. Деякі з них є просто хобі для тих, хто їх обробляє.

Виноробна галузь Норвегії

«Виноробство у Норвегії знаходиться у початковій фазі. Є кілька людей, які зацікавлені у вирощуванні винограду та виробництві вина, але через наш клімат традиції вирощування винограду в країні відсутні, – розповідає Інгунн Йордхейм (Ingunn Jordheim), генеральний секретар VBF.

Водночас Йордхейм каже, що все ж таки в Норвегії є хороша база для вирощування винограду, оскільки фермери в Согні, Хардангері та Телемарку досягали великих успіхів у вирощуванні яблук та ягід, з яких роблять сидр та фруктово-ягідне вино. «Ці фермери добре розуміються як на сільському господарстві, так і на технічних аспектах, що полегшує їм процес переходу до вирощування винограду, якщо вони того забажають, – коментує Йордхейм.

Рііс Крістіансен вважає, що кліматичні зміни, а саме потепління, дасть можливість вирощувати в Норвегії виноград і виробляти вина.

«Норвегія має хороші можливості стати в майбутньому виноробною країною і все це може бути ближчим, ніж здається, адже в Північній Європі ми бачимо непогані показники продажу як шведського, так і датського вина. Водночас відкриття виробника в Норвегії потребує великого власного капіталу. Таким чином, ті, хто намагається, повинні ставитися до цього відповідально, якщо вони хочуть досягти успіху», – резюмує Крістіансен.

На сьогодні головними виробниками виноградного вина в Норвегії є Lerkekåsa, компанія, що була заснована в 2007 році, Norsk Vin, яка має виноградники в декількох місцях країни, а також Egge Gård, до 2010 року компанія виробляла вина та інші спиртні напої з яблук та ягід (полуниця, малина ), у 2010 було посаджено перші 1000 лоз, у жовтні 2014 року Egge Gård зібрала перший урожай, 29 квітня 2015 року було випущено 500 пронумерованих пляшок ігристого білого вина Egge Gård ONE, виготовленого за методом шампанського.

Джерело: abcnyheter.no, lerkekasa.no, godt.no, lokalmat.no
Фото: godt.no

Виноробна галузь Норвегії знаходиться на початковій стадії, проте сьогодні все більше людей у цій північній країні починають вирощувати виноград, в порівнянні з тим, як це було ще кілька років тому. Чи може зміна клімату перетворити Норвегію на виноробну країну? Клімат є найбільшою перешкодою для вирощування винограду та виробництва вина у Норвегії. Норвезький клімат з тривалою […]

Prosecco VS Champagne

На весільних церемоніях у Великій Британії все частіше віддають перевагу італійському ігристому.


Hitched (британський електронний ресурс з планування весіль), в ході опитування 2780 своїх передплатників з’ясував, що дві третини британців планують подавати на свою урочисту подію просекко, шампанським збираються пригощати гостей на весіллі лише 17%.

Згідно з тим же опитуванням, найбільш вагомою причиною вибору напою стала його вартість: 42% сказали, що вибір упав на просекко через його нижчу ціну в порівнянні з шампанським, разом з тим, майже третина (32%) заявили, що віддають перевагу італійському ігристому, на противагу шампанському, через смак. Тому, навіть якби вартість не була проблемою, третина віддали перевагу «фруктовому та свіжому смаку просекко, а не багатому і ароматному шампанському».

З тих, хто має намір подавати шампанське у свій важливий день – 30% планують зробити це тільки для традиційних тостів під час весільних промов.

Джерело і фото: harpers.co.uk

На весільних церемоніях у Великій Британії все частіше віддають перевагу італійському ігристому. Hitched (британський електронний ресурс з планування весіль), в ході опитування 2780 своїх передплатників з’ясував, що дві третини британців планують подавати на свою урочисту подію просекко, шампанським збираються пригощати гостей на весіллі лише 17%. Згідно з тим же опитуванням, найбільш вагомою причиною вибору напою […]

Елітний дует. «Шампанське та ікра» від Emirates Airline

Нова послуга обійшлася дубайської авіакомпанії в 2 мільярди доларів.


Одна з найпрестижніших авіакомпаній у світі, яка відома унікальним сервісом, наприклад, душові кабіни для пасажирів першого класу, користування телефоном, WIFI та елітне меню, продовжує покращувати свої послуги. «Шампанське та ікра» – таку назву має новий смачний привілей від Emirates. Щоб покращити враження від польоту, компанія витратила понад 2 мільярди доларів.

Emirates Airline

Проте до пакету оновлень входить не тільки ікра та шампанське, нещодавно компанія опублікувала список новинок: розширене меню, нове веганське меню, модернізація інтер’єру салону, інтрига під назвою «кіно в небі» та ін.

Щодо осетрової ікри, її пасажирам першого класу пропонуватимуть «необмеженими порціями». Яке саме шампанське? Dom Pérignon! Emirates хвалиться тим, що є «єдиною авіакомпанією, що має ексклюзивну угоду пропонувати люксовий бренд на борту».

Emirates Airline

«В той час, як інші реагують на галузеві проблеми скороченням витрат, Emirates йде проти течії та інвестує, щоб надати клієнтам незабутній досвід, – каже Тім Кларк (Tim Clark), президент Emirates Airline. – Під час пандемії ми продовжували запускати нові послуги та ініціативи, щоб наші клієнти могли подорожувати впевнено та легко, у тому числі – цифрові ініціативи для покращення обслуговування клієнтів на місцях. Наразі ми запускаємо серію програм, щоб вивести фірмові враження від Emirates на новий рівень».

Джерело: foodandwine.com
Фото: foodandwine.com, royaldesign.ua

Нова послуга обійшлася дубайської авіакомпанії в 2 мільярди доларів. Одна з найпрестижніших авіакомпаній у світі, яка відома унікальним сервісом, наприклад, душові кабіни для пасажирів першого класу, користування телефоном, WIFI та елітне меню, продовжує покращувати свої послуги. «Шампанське та ікра» – таку назву має новий смачний привілей від Emirates. Щоб покращити враження від польоту, компанія витратила […]

Вінсент Ван Гог на бляшанці з вином

Canned Wine Co. у співпраці з National Gallery випустила три нові вина у бляшанках.


Екологічно безпечний британський бренд Canned Wine Co. випустив три нові вина в бляшанках, на кожній з яких розміщено витвір мистецтва Вінсента Ван Гога, Паулюса Теодора ван Брюсселя та Поля Гогена. Частина прибутків від лінійки The National Gallery (Grüner Veltliner, Grenache Rosé та Old Vine Garnacha) піде на підтримку галереї.

«Ми з гордістю оголошуємо про нашу нову співпрацю з National Gallery у Лондоні, щоб продемонструвати деякі з великих шедеврів мистецтва на винних етикетках нової лінійки», – сказав Саймон Роллінгс (Simon Rollings), співзасновник Canned Wine Company Ltd.

Canned Wine Co.

Джудіт Мазер (Judith Mather), директор із закупівель та ліцензування брендів у лондонській галереї, додала: «Ми дуже раді працювати з Canned Wine Co., яка створила серію вин у бляшанках з гарним дизайном витворів мистецтва галереї».

«Наші вина постачаються одними з найкращих виноробів Європи, які приділяють особливу увагу якості, – підкреслює головний закупник вина Canned Wine Co. Бен Френкс (Ben Franks). – Ми працювали з нашими виноробами над підготовкою вин до формату консервування, щоб вони мали найкращий смак. Враховуючи велич художників, чиї твори ми залучили для нового проєкту, наша команда подбала про те, щоб вино всередині було найкращим».

Баночне вино обмеженого випуску можна купити у лондонській галереї або на сайті Canned Wine Co.

Джерело: https:// harpers.co.uk
Фото: https://cannedwine.co

Canned Wine Co. у співпраці з National Gallery випустила три нові вина у бляшанках. Екологічно безпечний британський бренд Canned Wine Co. випустив три нові вина в бляшанках, на кожній з яких розміщено витвір мистецтва Вінсента Ван Гога, Паулюса Теодора ван Брюсселя та Поля Гогена. Частина прибутків від лінійки The National Gallery (Grüner Veltliner, Grenache Rosé […]

X
Украина