Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!
Persha Gildiya
Persha Gildiya

Gastronomy and Wine Portal

Чемпіон серед грузинських вин «Тбілвіно» підкорює журі винних конкурсів у Лондоні

У 2021 році зміцнилося міжнародне реноме вин компанії. «Тбілвіно» підбиває підсумки 2021 року, за який компанія зібрала рекордний урожай високих нагород – 47 медалей різних міжнародних конкурсів.


Золото та Трофі

Серед них – найбільший та найвпливовіший Decanter World Wine Awards (DWWA). Протягом 19 років цей формат відбирає найкращі вина світу. Конкурс Decanter провідні винні експерти світового рівня поважають за сувору процедуру відбору переможців. У «Тбілвіно» пишаються, що в рамках чергового змагання у Лондоні компанія виборола 18 нагород. У скарбничці грузинського бренду також нагороди престижних конкурсів – International Wine Challenge (IWC) та International Wine and Spirit Competition. Як коментують у самій компанії, 47 нагород, одержаних у 2021 році, – рекорд не лише для «Тбілвіно», а й для всієї Грузії. Таку високу якість компанія підтримує інтенсивною роботою. «Тбілвіно» продовжує експериментувати та вдосконалюватися спільними зусиллями грузинських та італійських виноробів.

Справді, компанії «Тбілвіно» є чим пишатися. У 2020 році на тому ж IWC Сапераві від «Тбілвіно» було визнано найкращим червоним вином. Вперше в історії грузинського виноробства вино з цього сорту досягло такої високої оцінки. Коли одне з найкомпетентніших журі у світі виділяє грузинське сапераві серед найкращих червоних вин Франції, Іспанії, Нової Зеландії, Австралії, Італії та багатьох інших провідних винних країн – це дійсно привід пишатися досягнутим і прагнути ще більшого успіху в майбутньому.

Тбілвіно


Там, де зародилося виноробство

У центрі грузинського виноробства, біля підніжжя Кавказьких гір, ви зможете відкрити для себе сучасне підприємство «Тбілвіно», оточене власними виноградниками. Його відзначені нагородами вина народжуються на цій гарній родючій землі. В унікальних мікрозонах Мукузані та Кіндзмараулі виноградарі компанії вирощують рідкісні грузинські сорти: Кісі, Хіхві, Олександроулі, Муджуретулі, Мцвівані, а також популярні Ркацителі, Мцвані та Сапераві. «Тбілвіно» володіє двома виноробнями та 355 гектарами виноградників. У компанії несуть відповідальність за кожну лозу, яку дбайливо доглядають виноградарі. У 2022 році «Тбілвіно» планує розширювати виноградники: 50 гектарів землі в мікрозоні Цинандалі будуть засаджені сортами Ркацителі та Мцване.


Купаж традицій та сучасності

Але в чому все ж таки унікальність вин «Тбілвіно»? Можливо, секрет у веденні винного бізнесу. У підході, який вибрали засновники компанії, брати Зураб та Георгій Маргвелашвілі: контроль найменших деталей усього виробничого ланцюжка, від вибору ділянок та ґрунтів для виноградників до постачання вина на прилавки 30 країн світу. Спадкоємці традицій грузинського виноробства, у «Тбілвіно» прагнуть різноманітності. Поєднання досвіду предків та сучасних практик дає найкращий результат. В асортименті «Тбілвіно» – понад 40 найменувань чудових грузинських вин та преміальної чачі.

Успішний шлях виноробства не завадив компанії прийняти новий виклик. «Тбілвіно» рухається вперед і планує зайняти частку ринку в категорії бренді. 3-річний та 5-річний бренді – це нові продукти в портфелі компанії, які вже доступні поціновувачам. Виноградне бренді 3 YO є володарем бронзової медалі на Міжнародному конкурсі вин та спиртних напоїв (IWSC) у Лондоні.

Найближчим часом «Тбілвіно» обіцяє розвивати представленість грузинського вина в Україні. Керівники компанії так прокоментували плани: «У наших вин справді великі успіхи на міжнародній арені, і ми радіємо, що можемо поділитися ними з українськими друзями. У 2022 році плануємо через школи вин, асоціації сомельє активніше представляти на ринку України наші продукти. Ми впевнені, що навіть на досвідчених любителів вина та профі вони справлять блискуче враження!»

У 2021 році зміцнилося міжнародне реноме вин компанії. «Тбілвіно» підбиває підсумки 2021 року, за який компанія зібрала рекордний урожай високих нагород – 47 медалей різних міжнародних конкурсів. Золото та Трофі Серед них – найбільший та найвпливовіший Decanter World Wine Awards (DWWA). Протягом 19 років цей формат відбирає найкращі вина світу. Конкурс Decanter провідні винні експерти […]

Wine & Spirits Ukraine: три дні, «Три келихи» та рекорд нагород

У Києві 2-4 листопада відбулася масштабна подія для виробників вина та алкогольної продукції – Wine & Spirits Ukraine, інформаційним спонсором якої виступила Комунікативна медіагрупа Drinks+. Цього року, коли по всьому світу багато івентів такого рівня було скасовано через пандемію, міжнародні виробники та імпортери виявили великий інтерес до українського офлайн-заходу. Wine & Spirits Ukraine – це місце живих зустрічей та налагодження ділових контактів виробників із сомельє, імпортерами, дистриб’юторами, представниками роздрібного та ресторанного бізнесу з України та зарубіжжя.


В програмі…

На Wine & Spirits Ukraine свою продукцію представили виробники з України – Шато Чизай, Бейкуш, Prince Trubetskoi Winery, Odessos Winery, Азнаурі, Престиж Груп, Хані Баджер, Галіція Дистилері та інші. Вперше про себе заявила на форумі новостворена Асоціація крафтових виноробів України, представивши на своєму стенді виноробні Бейкуш, My Wine by Eduard Gorodetsky та Chateau Kurin. Серед іноземних учасників – виробники з Аргентини, Вірменії, Болгарії, Великої Британії, Грузії, Данії, Іспанії, Італії, Литви, Молдови, Португалії, США та Франції. Аншлаги збирали майстер-класи та дегустації від визнаних у всьому світі виробників: Villa Sandi, Vinos de La Luz, Colledi Maggio Wine Farm, Тираспільський винно-коньячний завод KVINT, Odessa City Winery, Prince Trubetskoi Winery. Найкращі вина Італії, як і минулого року, представив медіа-холдинг Gambero Rosso у великій круговій дегустації Tre Bicchieri World Tour.

Wine & Spirits Ukraine

Вперше в Україні масштабно виступили винороби Болгарії – п’ять із них провели дегустації на національному стенді, а також навчальний семінар «Вина Болгарії – тисячолітня історія» за участю Дмитра Сидоренка.

Крім того, програма виставки включала професійні форуми, престижний міжнародний дегустаційний конкурс вин та алкогольної продукції Ukraine Wine & Spirits Awards, а також презентацію перших номінатів Wine Travel Awards – нової премії з винного туризму, співзасновником якої виступила медіагрупа Drinks+. А тепер щодо подробиць найяскравіших подій Wine & Spirits Ukraine.


Tre Bicchieri World Tour

Легендарний Видавничий дім Gambero Rosso прибув на Wine & Spirits Ukraine в рамках світового туру найкращих вин Італії Tre Bicchieri World Tour у повному керівному складі на чолі з Луїджі Салерно (Luigi Salerno) – генеральним директором Gambero Rosso, Тііною Ерікссон (Tiina Eriksson) (директором з міжнародного бізнесу) та головним редактором гіда Vini d’Italia Марко Сабелліко (Marco Sabellico).

Wine & Spirits Ukraine

У великій круговій дегустації для фахівців винної промисловості було представлено 30 виноробень з провідних регіонів Італії – Венето, Апулія, Лігурія, Тоскана, Трентіно Альто Адідже, Лаціо, П’ємонт, Абруццо, Сицилія, Марке, Емілія-Романья. Учасники дегустації мали можливість познайомитися з найкращими винами цих регіонів, у тому числі, які були відзначені «Трьма келихами» – Tre Bicchieri – нагородою від винного гіда Gambero Rosso, Vini d’Italia 2022, а також з виноробами та представниками виноробних компаній.

Wine & Spirits Ukraine

Програма, підготовлена ​​Gambero Rosso для Wine & Spirits Ukraine 2021, не обмежувалася дегустацією. В рамках виставки Марко Сабелліко та Віталій Ковач, відомий український сомельє, засновник Школи сомельє та член Асоціації сомельє Італії, провели три ексклюзивні майстер-класи, на яких представили топові новинки найкращих італійських виноробень: вина Villa Sandi, «Італія у двох словах» (кращі вина року з кількох регіонів країни), а також вина, які отримали нагороду Vini d’Italia 2022 Special Awards.

Wine & Spirits Ukraine

2 листопада Gambero Rosso знову нагородили найкращі українські ресторани, які представляють італійську кухню та вина. Нагороди Top Italian Restaurants від Gambero Rosso отримали: Fenix ​​Italia та Vino e Cucina. Ristorante/Enoteсa за найкращу італійську кухню, Positano – найкраща піцерія, Osteria Pantagruel – найкраща остерія, «Італійська Редакція» – найкраща винна карта та спеціальна нагорода від виноробної компанії Villa Sandi.


Презентація світових зірок

Vinos de La Luz – компанія, яка об’єднує найкращі виноробні регіони світу. Бренд-амбасадор Vinos de La Luz у Східній Європі, директор компанії Big Wines, колумніст журналу Drinks+, творець блогу про вино nataliiawines.com.ua Наталія Бурлаченко провела дегустацію вин з Італії, Іспанії та Аргентини, що здобули оцінки понад 95 балів на авторитетних міжнародних конкурсах цих країн.

Наталія Бурлаченко

А власник компанії Vinos de La Luz доктор Рікардо Ф. Нуньєс анонсував публіці свій романтичний проект «Планетарне вино», ідея якого – створити вино, що включає найяскравіші сорти винограду із найкращих виноробних регіонів світу з різних континентів. Чекаємо на перший реліз!

Рікардо Ф. Нуньєс


Wine Travel Awards – ульотний проект

З великою цікавістю учасники виставки зустріли офіційну презентацію міжнародної премії у галузі винного туризму Wine Travel Awards (WTA), де були представлені спонсори, партнери та номінанти. Це перший захід премії, заснованої Communication Media Group Drinks+ з метою перезавантаження молодої галузі винного туризму та об’єднання всього зацікавленого винного ком’юніті у складній ситуації перманентних локдаунів. Засновники WTA поставили перед собою високу мету – створення платформи (як онлайн, так і у форматі івентів у різних країнах) для спілкування між винними професіоналами та ентузіастами з усього світу.

Wine & Spirits Ukraine

Зараз йде реєстрація номінантів (до 1 лютого 2022 року діє earlier registration), крім виробників з Португалії та Молдови, Грузії та України, Аргентини та Італії, Франції та Іспанії, до спільноти WTA приєднуються винні блогери, амбасадори, гіди, засновники музеїв вина, фестивалів та профільних організацій еногастрономічного туризму тощо. Вели презентацію Вероніка Бусел, керуючий партнер премії (ISVV, Université de Bordeaux, WSET Level 3, диплом Consejo Regulador de La Rioja), а також Ольга Піневич-Тодорюк, головний редактор журналу Drinks+, суддя низки міжнародних конкурсів, зокрема Mundus Vini та Concours Mondial de Bruxelles.

Wine & Spirits Ukraine

Гості заходу змогли продегустувати вина та спиртні напої від перших номінантів премії, серед яких були представники Молдови, Аргентини, Іспанії, Італії, Німеччини, України, Франції.


Wine & Spirits Congress: експертний погляд на проблеми

Профільні форуми, конференції та семінари є важливою частиною програми Wine & Spirits Ukraine, у якій взяли участь експерти, представники бізнесу та уряду, які обговорили актуальні проблеми, що стоять перед ринком. Цього року четвертий Wine & Spirits Congress пройшов у новому форматі, об’єднавши 4 форуми – виноробів, рітейлерів, експортерів та рестораторів.

Wine & Spirits Ukraine

На першому Форумі винно-алкогольних рітейлерів України Wine & Spirits Retail Forum досвідом ведення бізнесу поділилися Сергій Мазур – засновник та СЕО виноторгової компанії VITIS Group та мережі магазинів VINO.UA, Антон Дирул – директор мережі магазинів Wine Gallery, та Олексій Гіжко – шеф-сомельє METRO Україна, обговорили динаміку продажів в умовах пандемії та загальні тенденції розвитку виноторгівлі, а Анна-Євгенія Янченко – Wine & Spirits Brand Ambassador «Сільпо», засновник винного блогу «Сомельє в зелених штанях», розповіла про ефективність маркетингу у винно-алкогольному рітейлі.

Wine & Spirits Ukraine

На Форумі виноробів, співорганізатором якого виступив ГС «Укрсадвинпром», було анонсовано проект закону про внесення змін до Закону України «Про виноград та виноградне вино», а також відбулася презентація Дорожньої карти розвитку виноградно-виноробної галузі України, яку представив Марко Тіггельман (Marco Tiggelman), міжнародний консультант ITC. Він брав активну участь у розробці стратегії та просуванні вин Молдови, Грузії, Австралії, Македонії.

Wine & Spirits Ukraine

На Експортному форумі представники МЗС України розповіли про просування українських вин на світовій арені у рамках гастродипломатії міністерства. Андрій Литвин, директор офісу розвитку підприємництва та експорту України, представив аналіз перспектив на експортному ринку, аналітичні дані щодо експорту українських вин та їхнього потенціалу. Досвідом експортного просування вин Вірменії поділилася Ліанна Абелян, заступник директора Фонду виноградарства та виноробства Вірменії, а про специфіку експорту до Канади розповіла Емма Турос, виконавчий директор Канадсько-Української торгової палати в Україні.


Переможці Ukraine Wine & Spirits Awards

Дегустаційний конкурс вин та алкогольної продукції Ukraine Wine & Spirits Awards показав, що Україна впевнено рухається до своєї мети – посісти гідне місце серед винних країн світу. Цього року у конкурсі взяли участь 110 виробників, а їхні продукти здобули 67 медалей. Вікторія Агромакова, засновник Wine&Spirits Ukraine, зазначила, що це рекорд за всі роки проведення конкурсу.

Ukraine Wine & Spirits Awards проходив за підтримки та участі Асоціації сомельє України та Міжнародної Асоціації сомельє відповідно до міжнародних стандартів OIV. Усі зразки конкурсу оцінювалися за 100-бальною системою OIV: 92-100 балів – платинова медаль, 85-91,99 балів – золота медаль, 82-84,99 балів – срібна медаль, 80-81,99 балів – бронзова медаль.

Wine & Spirits Ukraine

До складу журі конкурсу входили представники Асоціації сомельє України, авторитетні вітчизняні та міжнародні експерти з вин та міцних напоїв, які мають досвід роботи у дегустаційних комісіях світових конкурсів.

Wine & Spirits Ukraine

Найвищу нагороду – «Платина», у категорії «Вина», отримала українська виноробня Beykush Winery за вино «Рислінг Резерв» 2019. У категорії «Міцні напої» «Платиною» було відзначено двох учасників: ДМК «Таврія» – коньяк України «Херсон» (15 років) та KVINT – Divin Tiraspol XO (15 років).

Wine & Spirits Ukraine

Золотими медалями відзначені ігристі та тихі вина ТОВ «Вінхол Бархатне», KVINT, Prince Trubetskoi Winery, Beykush Winery, ДМК «Таврія», 46 Parallel, АТ «Коблево», «Винокурня Аккермана», Castel Mimi, Bononia Estate, «Вина Запоріжжя», NAROVYLO, Odessos Winery, Vinos de La Luz, ННЦ ІВіВ ім. Таїрова, Biologist Craft Winery, Фрукус ТІМ, Prince Trubeckoi Winery, Colledi Maggio Wine Farm Srl, Bononia Estate.

Серед міцних спиртних напоїв «Золото» отримали продукти KVINT, ДМК «Таврія», Honey Badger, ТД «Поляков», ТОВ «Картвелі», «Винокурня Аккермана». Також було вручено безліч срібних та бронзових медалей, що підтверджує високий рівень учасників.

Wine & Spirits Ukraine

Три дні Wine & Spirits Ukraine, насичені різноманітними подіями, діловими зустрічами та дружнім спілкуванням, яскравими дегустаціями та відкриттями, пролетіли, але всі учасники обіцяли через рік повернутися!

Фото: Арсен Федосенко

У Києві 2-4 листопада відбулася масштабна подія для виробників вина та алкогольної продукції – Wine & Spirits Ukraine, інформаційним спонсором якої виступила Комунікативна медіагрупа Drinks+. Цього року, коли по всьому світу багато івентів такого рівня було скасовано через пандемію, міжнародні виробники та імпортери виявили великий інтерес до українського офлайн-заходу. Wine & Spirits Ukraine – це […]

Забронюйте Молдову на свята

Національна асоціація в’їзного та внутрішнього туризму Молдови (ANTRIM) разом із стратегічним партнером USAID «Проєкт економічного розвитку, управління та зростання підприємств» (EDGE) організували B2B захід у форматі онлайн з представниками сектору, метою якого є презентація Молдови як привабливого туристичного напряму для українського ринку.


Ця діяльність реалізується ANTRIM за підтримки Проєкту «Діяльність з конкурентоспроможності легкої промисловості та туризму» у партнерстві з Міністерством культури, Асоціацією індустрії гостинності України (AIGU) та Міжнародних авіаліній України (МАУ).

Під час заходу відбулася презентація чудових виноробень та гостьових будинків.

 

Kara Gani Winery

Kara Gani Winery

Виноробня Kara Gani Winery – сімейний бізнес, який базується на традиціях і сучасних технологіях. Історія Kara Gani Winery – це розповідь про те, як родина  молдовських виноробів переросла в дрібних виробників. Ім’я Гані носив прадід нинішніх власників, який виробляв найкраще вино в селі.

Компанія наразі має власні виноградники площею 10 га, які розташовані в історичному місці, поруч з Траяновим валом. Виноробний завод виробляє 10 000 пляшок на рік, а всі процеси вирощування та збирання винограду виконуються вручну.

МолдовуВиноробня приймає туристів, організовує дегустації, паралельно знайомлячи гостів з національним фольклором та гагаузькою кухнею, а також екскурсії до сімейного музею.

Традиція продовжилася в п’ятому поколінні і перетворилася на невелику сучасну виноробню.

 

Gagauz Sofrasi

Етно-туристичний комплекс Gagauz Sofrasi познайомить вас із традиціями, культурою та гагаузькою кухнею. Визначним місцем тут є винний льох Gagauz  Maazasi, в якому знаходиться унікальний диспенсер для вина. Тут можна продегустувати 8 різних вин.

Gagauz Sofrasi Крім того, гості також можуть  познайомитись з національними традиціями, взявши участь у майстер-класах, під час яких вони мають нагоду приготувати різноманітні страви за старовинними та гагаузськими рецептами, торкаючись національних традицій.

Зупинитися можна в ексклюзивному невеликому готелі на 10 номерів, 4 з яких – традиційні гостьові будинки з елементами гагаузького декору, побудовані за старовинними технологіями.

Gagauz Sofrasi hotel

 

Mileștii Mici

У винному комплексі Mileștii Mici розташована найбільша у світі колекція вин.

Mileștii MiciТут зберігаються вина, створені відомими молдавськими виноробами протягом півстоліття, їхня кількість перевищує 2 мільйони пляшок. Це найбільша колекція світових вин, яка потрапила в Книгу рекордів Гіннеса в 2005 році.

Mileștii Mici cellarЯкщо ви  хочете поринути в гастрономічну пригоду місцевої молдовської кухні, то Mileștii Mici – ідеальний вибір. Після знайомства з підземними сховищами гостей запрошують до розкішних дегустаційних залів: на глибині 60 метрів відвідувачі можуть насолодитися затишною атмосферою, приємною кухнею та гарною музикою.

Mileștii Mici tastingДегустуючи вина Mileștii Mici, які ідеально поєднуються з вишуканими стравами, можна досягти вершини гастрономічного задоволення.

Національна асоціація в’їзного та внутрішнього туризму Молдови (ANTRIM) разом із стратегічним партнером USAID «Проєкт економічного розвитку, управління та зростання підприємств» (EDGE) організували B2B захід у форматі онлайн з представниками сектору, метою якого є презентація Молдови як привабливого туристичного напряму для українського ринку. Ця діяльність реалізується ANTRIM за підтримки Проєкту «Діяльність з конкурентоспроможності легкої промисловості та туризму» у […]

Marqués de Murrieta. Колиска вин Ріохи

Репутація виноробні Marqués de Murrieta і маєтка Ygay настільки ж стара, як і славна. Її вина поставляють до двору короля Іспанії, Castillo Ygay входить до числа «10 Великих Іспанських Вин» і в топ-100 найкращих у світі, а сам маєток – у список «12 Великих Іспанських Винних Погребів».


Півцарства на додачу!

Виноробня Marqués de Murrieta названа на честь свого засновника Лучіано Мурр’єта, якого по праву вважають «батьком» сучасного виноробства Ріохи. За військові заслуги король подарував йому титул маркіза, маєток та землі на південному сході Логранго, де Лучіано у 1872 році довкола замку Ygay і посадив свій знаменитий виноградник. Як виявилося, сеньйор Мурр’єта прагнув бути першим на всіх фронтах: за обов’язком служби він провів три роки в Бордо і багато дізнався про французькі технології виноробства. Маркіз багато експериментував із витримкою вина в дубових бочках, і перші створені ним червоні вина одразу були експортовані на Кубу, де мали величезний успіх. А у 1878 та 1879 роках вони вже завоювали одну золоту та дві срібні медалі на виставці в Парижі, здивувавши тим самим уславлених французьких виноробів. У 1911 році Лучіано Мурр’єта помер, і маєток дістався його племіннику. Вина все ще користувалися великою повагою, але після Другої світової війни виноробня Murrieta набула періоду відносного занепаду.

Marqués de Murrieta

Повернути колишню славу

Справи виноробні пішли в гору в 1983 році, коли маєток придбав динамічний та ексцентричний Вісенте Себріан-Сагарріга, відомий як граф Крейшель. Новий господар одразу ж приступив до відновлення блискучої слави виноробні: оновив льохи, бочки та обладнання та, що найважливіше, посадив нові виноградники. Але через три роки Себріан раптово помер від серцевого нападу, і підприємство очолив його син Вінсенте. У свої 25 років він впевнено взявся за роботу, набрав нову команду і почав створювати сучасні елегантні вина з власним неповторним стилем. Так почалася «нова ера» в історії бренду Marqués de Murrieta, основною філософією якого є прагнення якості та досконалості через традиції та інновації.

Marqués de Murrieta

Нова ера – нові бленди

Головним виноробом Marqués de Murrieta стала Марія Варгас – одна з найвідоміших жінок-виноробів у Ріосі. Вона блискучий майстер блендінгу, а також винороб, що тонко відчуває, вміло комбінує виноматеріали з різних ділянок загальною площею 300 гектарів, які належать виноробні. Вісімдесят відсотків площі виноградника засаджено сортами Темпранільо, Гарнача, Грасіано, Масуело та Віура, а також у невеликій кількості лозами Каберне Совіньйон. Власний виноградник гарантує виноробні повний контроль над якістю та є ключем до неповторного стилю вин. У старому льоху виноробні, що датується 1872 роком, у 225-літрових дубових бочках під суворим контролем Марії Варгас витримуються найкращі вина Marqués de Murrieta.

Номер один у топ-100

Особливу увагу в Murrieta приділяють лінійці вин Reserva, на яку припадає 85% виробництва. Останніми роками цей стиль став яскравішим і вишуканим, рухаючись до сучасного виразу Ріохи. Особливо гарна Reserva пізнього збирання врожаю.

Вершиною майстерності виноробів є Castillo Ygay Gran Reserva Especial, бленд вин темпранільо, отриманих з трьох ділянок, засаджених у 1960-х роках. Вино виробляється лише у найкращі роки врожаю. Castillo Ygay Gran Reserva Especial 2010 стало «Найкращим вином світу» в рейтингу 2020 року за версією Wine Spectator.

Вино, яке зайняло вищий рядок у топ-100 Wine Spectator, – найкращий і дійсний топовий прояв світової класики. Якщо вдивитися в корінь, це бленд червоних сортів з домінантою Темпранільо, витриманого в бочках з американського дуба, і малою часткою Масуело, що подорослішав у бариках французького дуба. Цей традиційний стиль – той самий ідеал, здатний перемагати час.

«Самобутність наших вин, як і раніше, зберігається. Коли я говорю про зміни, дотримуюсь головного правила: змінити все так, щоб воно залишилося незмінним!» – заявляє Вінсенте Себріан-Сагарріга. Лучіано де Муррьєта випив би за це!



Дегустаційні нотатки

Marqués de Murrieta Reserva 2016

Кондиція: червоне сухе

Регіон: Ріоха, Іспанія

Класифікація: D.O.C.

Сорт винограду: 87% Темпранільо, 6% Грасіано, 5% Масуело, 2% Гарнача

Вміст алкоголю: 14,0%

Особливості виробництва: витримка у 225-літрових бочках з американського дуба протягом 18 місяців

Аромат: лісові ягоди, вишневий джем, тютюнова скринька, ірис, ваніль, чорнослив, лісовий горіх

Смак: насичений, збалансований з приємним фруктовим післясмаком і м’якими танінами

Пейринг: порося на грилі, баранина, дичина

Температура сервірування: 16-18 °С


Castillo Ygay Gran Reserva Especial 2010

Кондиція: червоне сухе

Регіон: Ріоха, Іспанія

Класифікація: D.O.C.

Сорт винограду: 85% Темпранільйо, 15% Масуело

Особливості виробництва: витримка у 225-літрових бочках з американського та французького дуба протягом 28 місяців, після чого вино витримується у бетонних ємностях протягом 6 місяців, мінімальна передпродажна витримка у пляшках – 36 місяців.

Аромат: лісові ягоди, смородина, апельсинова цедра, ваніль, чорнослив, фіалка, лісовий горіх, тютюновий лист

Смак: насичений, збалансований з м’якими танінами, вираженою кислотністю та приємним фруктовим післясмаком, переважає сушена вишня з нотами підліску та чорного чаю. Вино ніжне та елегантне.

Пейринг: стейк, трюфель, велика дичина, м’ясо на вугіллі

Температура сервірування: 16-18 °С

Репутація виноробні Marqués de Murrieta і маєтка Ygay настільки ж стара, як і славна. Її вина поставляють до двору короля Іспанії, Castillo Ygay входить до числа «10 Великих Іспанських Вин» і в топ-100 найкращих у світі, а сам маєток – у список «12 Великих Іспанських Винних Погребів». Півцарства на додачу! Виноробня Marqués de Murrieta названа […]

Новий 2022 рік – з ігристим BLUE NUN

BLUE NUN – винний бренд номер один із 1921 року! Літопис бренду у винному бізнесі Німеччини сягає корінням глибше, ніж історія самої компанії F.W. Langguth Erben, а вона – одна із найстаріших у країні.


Золото у пляшці

Черниці століттями славилися вмінням робити вишукані вина. Саме у цій стародавній традиції вино BLUE NUN, провідний експортний бренд преміум-класу від FW. Langguth Erben, бере свої витоки. Завдяки 100-річній історії, BLUE NUN – одна з найвідоміших торгових марок за межами Німеччини, це вино має підвищений попит у більш ніж 80 країнах. У 1996 році сімейна виноробня F. W. Langguth Erben взяла на себе управління винною компанією, включаючи марку BLUE NUN.

На рубежі тисячоліть BLUE NUN стає найбільш продаваним німецьким винним брендом у світі. А в 2014 році було випущено нову версію вишуканого ігристого BLUE NUN 22К Gold Edition, розроблену керівником виноробного підприємства F.W. Langguth Erben Патріком Ф.В. Ланггутом.

BLUE NUN

Ігристе BLUE NUN, кожна пляшка якого містить листочки 22-каратного сусального золота, апріорі асоціюється з торжеством і швидко стає неймовірно успішним. Подальший розвиток спричинив випуск 24К Gold Edition.

За останні кілька десятиліть бренд набув істинно культового статусу і став привабливим для успішного торговельного партнерства в багатьох країнах.

BLUE NUN в Україні

BLUE NUN є на українському ринку вже 9 років і позиції бренду зміцнюються з кожним роком. Пов’язано це, безумовно, з незмінно високою якістю вина, відмінним смаком, а також прихильністю покупців до продукту загалом. Адже сьогодні BLUE NUN – не просто вино, а символ сучасності, втілення особливого способу життя.

До речі, Юлія Вертгейм, директор з експорту FW. Langguth Erben, родом із України, що дозволяє всебічно оцінювати ситуацію. У розмові з оглядачем D+ Юлія висловила впевненість у високому потенціалі бренду на її батьківщині та поділилася планами щодо посилення присутності марки на українському ринку.

BLUE NUN – гра смаку та незабутні враження!

  • Найпопулярніший німецький винний бренд усіх часів.
  • Їм насолоджуються у 80 країнах світу.
  • Бренд зі 100-річною історією.
  • Тихі вина – елегантні, фруктові у солодкому стилі.
  • Безалкогольна версія для щоденного вживання.

Додаткова інформація: 

Julia Vertgeym International Sales Director julia.vertgeym@langguth.wine, www.langguth.de

BLUE NUN – винний бренд номер один із 1921 року! Літопис бренду у винному бізнесі Німеччини сягає корінням глибше, ніж історія самої компанії F.W. Langguth Erben, а вона – одна із найстаріших у країні. Золото у пляшці Черниці століттями славилися вмінням робити вишукані вина. Саме у цій стародавній традиції вино BLUE NUN, провідний експортний бренд […]

Asti Spumante та Moscato d’Asti – ідеальна компанія для різдвяних свят

Коли вітрини сяють новорічними вогнями, кожен ставить собі питання: яке ігристе стане на чолі святкового столу цього разу. І саме час згадати про Asti Spumante та Moscato d’Asti DOCG – освіжаючі, злегка солодкі ігристі білі вина, виготовлені з винограду сорту Мускат Білий на півдні П’ємонту в Італії.


Винна історія

Asti – італійське ігристе, яке виробляється з 1865 року і є символом традицій регіону П’ємонт. Asti у всьому світі асоціюється з Різдвом і святом, знаходячи відгук у поціновувачів ігристого з Муската Білого. Ці вина котируються у світі все вище, а з 2014 року виробничі площі Asti, а також виноробні райони Ланге-Роеро та Монферрато увійшли до списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.

Сьогодні ігристе Asti та Moscato d’Asti – це якість та екологія. Винороби Asti завжди йдуть у ногу з часом та вчасно реагують на зміни ринку. Це простежується в інноваціях на виноградниках та виробництві, в оформленні пляшок та келихів. Але ніколи модні віяння не змінюють смакові якості ігристого Asti! П’ємонтці вірні собі та традиціям.

Asti

Справжність та унікальність Asti Spumante та Moscato d’Asti гарантується державним знаком якості DOCG (Найменування контрольованого та гарантованого походження), яке можна знайти на шийці кожної пляшки. Державний знак якості, засвідчений абревіатурою, дозволяє простежити весь виробничий ряд та запобігти фальсифікації.

Динаміка у цифрах та фактах

З минулого року консорціум Asti очолює новий президент – Лоренцо Барберо. 2020 рік для Moscato d’Asti та Asti Spumante було відзначено ще однією подією: зростанням виробництва на 8,4% порівняно з 2019 роком. Загалом господарствами консорціуму було вироблено 91,6 млн. пляшок: 53,4 млн. пляшок Asti і 38,2 млн. – Moscato d’Asti. Виріс також експорт. Лідируючими ринками стали США, Великобританія, Росія. На частку Asti Spumante припадає 55,3% експорту до Європи, за нею слідом Росія (21,9%), Північна та Південна Америка (16,5%) та Азія (8,8%), а у Moscato d’Asti – 72,4% експорту на американський континент, 18,3% – Європа та 8,6% – Азія.

Символ свята – Asti

В Італії споживання Asti Spumante та Moscato d’Asti асоціюється з аперитивами та, звичайно, зі святами у колі сім’ї та друзів. Так, Asti Spumante завдяки своїм характеристикам історично є вином для урочистостей, а легкий перляж Asti – ідеальний акцент будь-якого святкового столу. Тут буде до слова цитата, що належить Віталію Ковачу – амбасадору італійських вин та голові «Школи сомельє Віталія Ковача» (Україна): «Хочеш бути щасливим – пий Asti!» Точніше і не скажеш.

Asti

Традиційно в Італії Asti Spumante часто поєднують із місцевою випічкою, зокрема різдвяним кексом панетоне. Легка збалансована солодкість вина та бісквітні тони в ароматі ідеально відтіняють смак та аромат святкової випічки. Напередодні новорічних та різдвяних свят редактори Drinks+ підготували рекомендації щодо поєднання італійського ігристого з новорічними стравами.

Asti ідеально пасує до святкових закусок: сирної тарілки, особливо вдало прозвучить із сиром з пліснявою або зі свіжою та ніжною страчателлою. Ігристе здатне підкреслити смак м’ясних та печінкових паштетів, у поєднанні з фруктовими желе чи джемами. Гармонічним тандемом з Asti виступить будь-яке м’ясо з ягідним соусом, чи то яловичина з малиновим соусом, курка-гриль з полуничною підливою або качка з яблуками.

Asti

Якщо ви віддаєте перевагу новорічному столу в азіатському стилі, то Asti стане ідеальним компаньйоном до легких кисло-солодких азіатських салатів і гарячих страв. І, безперечно, українські десерти в парі з Asti можуть стати фаворитом сімейного свята. Рекомендуємо foodpairing до Asti: вареники з вишнею або чорницею, млинці з сиром та родзинками, «Наполеон», медовик та «Київський» торт. Ну а старт для свята – це коктейлі. Сьогодні у тренді – на базі легендарних італійських ігристих. Зрозуміло, з елегантним Asti. Свято на порозі – міксують усі!

Рецепти:

ASTI HILLS

50 мл білого вермуту

25 мл лимонного соку

100-150 мл Asti DOCG

Змішати інгредієнти та обережно вилити в келих з льодом. Для дизайну створіть ошатну крусту – прикрасивши обідок келиха цукром, пудрою або кокосовою стружкою.

ASTI HILLS


«Аперитив Єви»

35 мл червоного біттера

25 мл сиропу Safran

25 мл соку рожевого грейпфрута

100-150 мл Asti DOCG

По черзі вилити інгредієнти в келих з льодом. Garnish – часточка червоного яблука.

Аперитив Єви


Досьє D+       

Новий президент консорціуму Asti Лоренцо Барберо (Lorenzo Barbero), 1961 народження, за освітою енолог. Попередня посада – директор заводу Campari у Canale d’Alba. За час існування Консорціуму було зібрано 89 урожаїв винограду. У 1963 році це об’єднання стало головною рушійною силою надання Asti статусу DOC, а потім і статусу DOCG.

Коли вітрини сяють новорічними вогнями, кожен ставить собі питання: яке ігристе стане на чолі святкового столу цього разу. І саме час згадати про Asti Spumante та Moscato d’Asti DOCG – освіжаючі, злегка солодкі ігристі білі вина, виготовлені з винограду сорту Мускат Білий на півдні П’ємонту в Італії. Винна історія Asti – італійське ігристе, яке виробляється […]

Henkell Freixenet: celebrate life!

Якщо розглядати світ алкоголю як космос, то компанія Henkell Freixenet буде виглядати як окремий Всесвіт.


Розвиваючись згідно з усіма законами еволюції, вона починалася з успішних сімейних компаній, які згодом злилися в єдину глобальну корпорацію у складі світового гіганта Geschwister Oetker Beteiligungen KG, історія якого налічує майже 200 років. А об’єднання Henkell Freixenet перетворилося на одного із найбільших виробників нашої планети. Бренди з об’ємного портфеля Henkell Freixenet вже стали традиційною частиною урочистих моментів та спогадів для багатьох поколінь поціновувачів висококласного алкоголю. Вина та спиртні напої, виготовлені під керівництвом Henkell Freixenet, перетворюють на свято будь-який будній день!

Henkell Freixenet

Витоки великої корпорації

У наші дні кожен десятий келих ігристого вина у світі виробляється одним із брендів міжнародної корпорації Henkell Freixenet, історія якої розпочалася з невеликої винної крамниці. В 1832 Адам Хенкель відкрив магазин у німецькому місті Майнц, де продавав вина, які виробляв на своїй невеликій виноробні. Вони мали відмінний смак, а справи йшли настільки добре, що через 25 років Адам створив велике виробництво ігристих вин. Він був одним із перших у Німеччині, хто освоїв цю технологію. Вихід ринку першого якісного ігристого вина компанії Henkell Trocken ознаменував собою прорив для марки. А завдяки геніальному лідерству Отто Хенкеля (онук Адама, який прийняв свого часу підприємство) компанія Henkell Sparkling Wines вийшла на міжнародний ринок і досить швидко підкорила його.

Henkell Trocken досі має величезний успіх по всьому світу. За результатами соціологічних опитувань з дослідження ринку GfK, Henkell – одна з трьох найвідоміших у світі німецьких марок ігристого. В Австрії, наприклад, щороку, починаючи з 2005-го, марка визнавалася журналом Reader’s Digest «брендом, якому найбільше довіряють споживачі». Вже кілька десятиліть Henkell лідирує і в Канаді. Незважаючи на пандемію, продажі цього ігристого в 2020-2021 роках зростали в Австралії, Канаді, а також на більш специфічних ринках, таких як Китай і Японія.

Henkell Freixenet

 

Світова синергія

Але повернемося до більш ранньої, але не менш показової історії компанії та бренду. Успіх вин Henkell у всьому світі відкрив можливості розширення. У 1975 році компанія придбала Sektkellerei Carstens KG, за яким пішли подальші придбання та корпоративні злиття. 1987 року колишні конкуренти Henkell & Co. та Söhnlein Rheingold KG об’єдналися у компанію Henkell & Söhnlein Sektkellereien KG. Саме вона зробила перший крок до створення міжнародної корпорації, коли 1988 року придбала австрійський лейбл Scharlachberg. У наступні роки підприємство постійно розширювалося, приймаючи на свою орбіту виробників тихих та ігристих вин та міцних алкогольних напоїв з Угорщини, Франції, Чехії, Словаччини, Польщі, Румунії, Іспанії, Італії, Австралії та США. До складу корпорації увійшли й багато німецьких виноробень.

Найбільша подія відбулася у березні 2018 року, коли Henkell & Co. Sektkellerei придбала 50,67% іспанської виноробної компанії Freixenet та отримала нову назву Henkell Freixenet. Так об’єдналися гіганти: німецький лідер ринку ігристих вин Henkell та іспанський король кави – Freixenet.

Завдяки успішній співпраці з дочірніми підприємствами сьогодні компанія представлена ​​у більш ніж 30 країнах світу, в тому числі і в Україні. Офіційний представник Henkell Freixenet Ukraine успішно презентує українським поціновувачам благородні вина та спиртні напої.

Ігристі – на висоті

Henkell Freixenet є провідним виробником ігристих вин – в асортименті компанії Sekt, Cava, Prosecco, Champagne та Crémant. Доктор Андреас Брокемпер (Andreas Brokemper), генеральний директор Henkell Freixenet, у своєму недавньому інтерв’ю Meininger’s Wine Business International сказав: «Ми є лідером світового ринку ігристих вин. Завдяки альянсу з Freixenet продажі зросли на п’ять відсотків навіть під час пандемії. Mionetto також є надзвичайно сильним брендом, його обсяг продажів становить близько 40 мільйонів пляшок. Сьогодні з Freixenet Mionetto USA ми є одним з провідних імпортерів ігристих вин у США, а з брендами Mionetto, Freixenet, Segura Viudas та Gloria Ferrer стали лідером на ринку сava та другим за рrosecco».

Henkell Freixenet

Винороби та маркетологи Henkell Freixenet постійно моніторять глобальні тренди та адаптують, оновлюють відповідно до вимог попиту свої бренди. І навіть у цьому непростому для презентацій році, на Всесвітній виставці TFWA в Каннах, що відкрилася після карантинних обмежень, компанія Henkell Freixenet виступила з оновленим портфоліо своїх найкращих виробників ігристого – Mionetto, Freixenet, Henkell і Segura Viudas.

Henkell Freixenet планує розвивати преміальне позиціонування Mionetto на ринку туристичної роздрібної торгівлі за допомогою колекції Prestige: Prosecco з області DOC у Тревізо у версіях Extra Dry та Brut, а також органічного варіанта та нового Prosecco Rosе DOC. Останнім часом ринок виявляє все більший інтерес до малих та спеціальних форматів, таких як пляшки обсягом 200 мл, 3×200 мл або 5×200 мл, які Henkell запатентував ще 1935 року. Це спонукало компанію випустити у форматі рiccolo та minis Henkell Trocken, Freixenet Cordon Negro Brut, Mionetto Prosecco Orange та інші ігристі вина. Також цього року Henkell Freixenet продемонструвала свою розширену пропозицію у галузі сталого розвитку: широкий асортимент сертифікованих органічних та веганських ігристих вин різних світових брендів та категорій продуктів.

Рислінг №1

Ніхто не стане сперечатися, популярність ігристих у світі зростає рік у рік. Але й шанувальникам тихих вин Henkell Freixenet знає, що запропонувати. Яскравою зіркою на «тихому» небосхилі сяє преміальний бренд Schloss Johannisberg. Небагато винних ентузіастів, ймовірно, усвідомлюють, що з кожним ковтком рислінгу Schloss Johannisberg вони насолоджуються спадщиною майже 1200-річної історії. Перший задокументований урожай цього вина у Рейнгау датований 817 роком! Рислінг Schloss Johannisberg ознаменував початок нової ери виноградарства у Рейнгау і не лише. Задовго до того, як друковані етикетки стали звичайним явищем, Schloss Johannisberg вже була власна система розрізнення пляшок за допомогою кольорових печаток.

Henkell Freixenet

Schloss Johannisberg також стала першою виноробнею, яка використовувала переваги spätlese (шпетлезе) – пізнього збирання врожаю. Тут же вперше створили й eisweinкрижане вино. Винятковий клімат та особливі ґрунти цієї місцевості дозволяють виробляти рислінги, які відомі у всьому світі своїм вишуканим смаком, ароматом та загалом – преміальною якістю.

Принципи Henkell Freixenet

Сьогодні міжнародна група компаній Henkell Freixenet продовжує свій тріумфальний рух на лідерських швидкостях. І напередодні нового 2022 правила її виноробів звучать на воістину високій ноті:

  • Ми дотримуємося найвищих стандартів якості та майстерності у поєднанні з ринковою бізнес-компетенцією та високим реноме кожної торгової марки.
  • Ми є інноваційними лідерами, орієнтованими на клієнта. Ми прагнемо нових ідей, нових рішень, нових способів роботи і пошуку можливостей.
  • Усі наші думки та дії починаються зі споживача. Наші бренди, продукти та процеси повинні відповідати мінливим потребам людей.
  • Ми створюємо наші продукти, щоб усі шанувальники наших брендів могли гідно відсвяткувати великі та маленькі події свого життя!

Якщо розглядати світ алкоголю як космос, то компанія Henkell Freixenet буде виглядати як окремий Всесвіт. Розвиваючись згідно з усіма законами еволюції, вона починалася з успішних сімейних компаній, які згодом злилися в єдину глобальну корпорацію у складі світового гіганта Geschwister Oetker Beteiligungen KG, історія якого налічує майже 200 років. А об’єднання Henkell Freixenet перетворилося на одного […]

Винный дизайн в Украине

Виноделы, стремясь создать идеальное вино, могут уделять максимум внимания заботе о лозах и экспериментам с технологиями. Но время и усилия, потраченные на то, чтобы получить безупречный купаж, будут потрачены впустую, если подведет… дизайн этикетки.

Об особенностях создания этикеток для вина нам рассказал Александр Андреев, сооснователь агентства Reynolds and Reyner, которое уже более десяти лет занимается винным дизайном, как для украинских, так и для зарубежных продуктов.


Покупатель любит глазами

Как бы то ни было, но людям свойственно встречать по одежке и судить по обложке. А «одежкой» и «обложкой» вина, конечно, выступает этикетка. Недавно сайт wine.net провел опрос среди двух тысяч покупателей о том, что влияет на их выбор вина. Исследователи попросили уточнить, какие факторы были для них наиболее важны при их выборе: визуал этикетки, форма бутылки, знакомство с самим вином, сортом или виноградником. И в ходе эксперимента выяснилось, что 82% респондентов сделали свой выбор лишь на основе внешнего вида этикеток.

Landini


Тонкости винного дизайна

Каждый бренд-менеджер или собственник компании должен знать, что винный дизайн – это отдельная сфера дизайна, его не стоит заказывать у тех, кто никогда его не делал, например у веб-дизайнеров или дизайнеров айдентики, и даже у тех, кто занимается упаковками других масс-маркет продуктов. Это свой мир со своими правилами и тонкостями. Нужно не просто чувствовать категорию, но и разбираться в свойствах бумаги, эффектах, в технических ограничениях, в том, зачем нужны капсулы, в правилах поклейки этикеток в зависимости от формы бутылки и особенностях их хранения.

Что касается визуальной части, стоит отметить, что каждый винный бренд – уникален. Поэтому ему не подойдут общие правила и тренды, которые можно найти в Интернете. Нужны интересные решения, чтобы выделиться на полке, заполненной огромным количеством конкурентов. Размещать на этикетках фото виноградников, винодельни, терруара или бочки – это давно избитые решения, которые уже не работают. Необходим поиск более глубокой идеи, которая ярко визуализируется на этикетке.


Когда создается новый эффективный дизайн

Если вы создаете новый бренд или линейку вина, следует приложить усилия, чтобы занять свою нишу на полке. Найти свой способ выделиться и стать заметными поможет продуманная бренд-стратегия: зачем нужен продукт, кто его будет покупать, как привлечь к нему потребителей и главное – чем мы будем отличаться и выделяться. Разобравшись с теорией, нужно приступить к практике и создать для этикетки визуальную особенность.

Shabo Special Edition

Одна из последних работ Reynolds and Reyner – дизайн для новой линейки Shabo Special Edition. Основным элементом этикетки стало изображение ласточки. Идея была основана на том, что это положительный образ, птица, которую в Украине любят и с радостью ждут весной. Это легко запоминающийся и заметный образ. Покупатель не пройдет мимо.

Для данной коллекции были созданы два вида этикеток: одна с большим контурным изображением ласточки, которое считывается издалека, для полусладких вин. И ласточка на этикетке в виде небольшой печати – для сухих вин чуть более высокой ценовой категории.


Почему важна эволюция при редизайне

Если бренд уже существует 3-5 лет, он изначально был качественно сделан, но встает вопрос о редизайне этикетки – не нужно ее менять кардинально. Дизайн должен эволюционировать, улучшаться, но оставаться узнаваемым и нести ДНК бренда. Возьмем для примера игристое вино Marengo, над которым работало агентство Reynolds and Reyner, и проследим, как постепенно менялся дизайн этикетки.

1 фото. Старая этикетка, ориентировочно 2015 год: сложная конфигурация, много геометрических элементов – фигурные углы, обводки, дугообразное написание логотипа сжатым шрифтом.

2 фото. Немного обновленная этикетка, 2019 год: после редизайна вермутов Marengo частично обновились и игристые вина – основные элементы схожи со старыми, но стали более простыми, написание бренда уже имеет более слабый изгиб, меньше обводок и проще шрифт.

3 фото. Полностью новая этикетка, 2021 год: лаконичная и простая форма высечки, логотип бренда теперь находится по центру и в нем убран изгиб, который ранее мешал делать более простой дизайн формы этикетки.

Marengo

Берем два дизайна – старый и новый и смотрим – стало ли лучше. Стал ли брендинг заметнее, но при этом не потерял свою узнаваемость? Ответ очевиден. К тому же, новая этикетка не стала шоком для потребителя, ведь к ней его приучали уже много лет. Плюс дизайн стал современнее и элегантнее, а любимое вино теперь видно на полке даже лучше, чем раньше.


А что внутри? Подскажет упаковка!

Каждой винной категории присущи свои неписаные каноны дизайна. Мы все привыкли, что тихое вино имеет одну форму бутылки, а игристое – другую. Это понятно чаще всего даже без этикеток. Но иногда игристые напитки могут фасовать в другой формат для продажи – например в банки. И в этом случае важно дизайном подсказать покупателю, что именно находится внутри. Ведь в банках бывает и пиво, и соки, и напитки.

Работая над кейсом для газированного винного напитка Landini, в Reynolds and Reyner создали дизайн, где все надписи и элементы бэкграунда состоят из пузырьков. Благодаря такому исполнению покупатель сразу понимает, что это игристый напиток. Кроме того на оборотной части банки показана карта страны-производителя – Италии. А на ней четкое место, где действительно производят данный напиток.

Landini

Мы можем смело утверждать – дизайн этикеток так же важен, как и мастерство винодела. Винная этикетка должна привлекать внимание людей, вызывать интерес и передавать ряд важных сообщений, чтобы стимулировать принятие решения о покупке. Поэтому к ее созданию нужно подходить с глубоким пониманием и знаниями всех аспектов винного дизайна.

Фото: marengo, np_landini9, shabo, zamR1

Виноделы, стремясь создать идеальное вино, могут уделять максимум внимания заботе о лозах и экспериментам с технологиями. Но время и усилия, потраченные на то, чтобы получить безупречный купаж, будут потрачены впустую, если подведет… дизайн этикетки. Об особенностях создания этикеток для вина нам рассказал Александр Андреев, сооснователь агентства Reynolds and Reyner, которое уже более десяти лет занимается […]

Блоги о вине: вдохновение, знания и практика

Без сомнения можно утверждать, что мир вина потерял бы часть красок со своей яркой палитры, если бы не существовало блогов о вине и людей, которые их ведут. Блогеры предлагают нефильтрованную и эмоциональную точку зрения и могут реагировать на события в винном мире быстрее, чем это могли бы сделать любые печатные СМИ. Конечно, Интернет породил тысячи самопровозглашенных винных критиков. Но мы хотим познакомить вас с людьми, которым действительно есть что сказать.


Полезное или вредное? Что мы пьем?

Все началось с небольших статей о вине в Интернете. Сегодня Джейми Гуд (Jamie Goode) ведет колонки в газетах и журналах, он автор книг: `Flawless, I Taste Red`, за которую в 2017 году получил премию Roederer Award в номинации «Лучшая книга о напитках», и `Wine Science, aka The Science of Wine`, за которую в 2006-м был удостоен премии Glenfiddich Award в такой же номинации. Совместно с Сэмом Харропом (Sam Harrop) Джейми Гуд написал книгу `Authentic Wine`.

Jamie Goode

Джейми Гуд проводит лекции, презентации и оценивает вина. Выступает на телевидении (Channel 4, BBC News, Sky News). Он много путешествует и ведет свой блог wineanorak.com.

На волне ажиотажа натуральности все более популярным в наше время становится тренд «чистое вино», и Джейми Гуд не обошел эту тему стороной. В первую очередь он делает акцент на двух моментах: натуральный – не значит хороший и полезно ли вино как таковое? Однажды Джейми был на прогулке и нашел участок с диким горошком. Он попробовал его и решил приготовить ризотто. Но, изучив информацию о растении, Джейми выяснил, что дикий горох обладает средней нейротоксичностью, а значит, есть его, вероятно, не стоит. «Натуральный, но ядовитый. Конечно, ядовитых растений много. Растения – это химические фабрики, и одна из их задач – производить химикаты во избежание быть съеденными. Но при этом они натуральные…»

Jamie Goode

Что же касается вопроса полезное/вредное вино. «Если вы пьете умеренно, это может быть полезно и вкусно, – рассуждает Гуд. – Вино часть трапезы с друзьями или семьей. Оно открывает нас друг другу, объединяет людей. Вино может иметь культурную глубину. И в этом смысле оно полезно. Но если злоупотреблять, вино, как и любой алкогольный напиток, – опасно. Может развиться зависимость… Так что общая картина неоднозначна. Вино может быть полезным или вредным. Это зависит от вас и вашего выбора».

Оказывается, в виноделии разрешено много добавок. «Список разрешенных добавок выглядит как список химических веществ. Коммерческие винодельни (под этим мы подразумеваем крупные винодельни, производящие вина для массового рынка) могут вести себя более осторожно, чем небольшие винодельни, и добавлять компонентов больше, скажем, на всякий случай. Они стремятся сделать вино менее уязвимым. Но обычно на винодельне добавляют что-то по уважительной причине. Люди нередко отказываются от таких вин, не зная, с какой целью использованы добавки».

Jamie Goode

«Но даже с разрешенными добавками коммерческие вина не лучше и не хуже для вас, чем натуральные вина без добавок. Все они содержат алкоголь, и если пить много, то на следующий день неизбежно похмелье. Натуральные вина могут вызвать такое же похмелье, как и дешевое вино из супермаркета».

Подводя итог, Джейми Гуд говорит, что «в разговорах о здоровом питании много чепухи». Главное, считает автор, не есть слишком много и избегать большого количества сахара. «То, что мы едим, имеет сильное влияние на наше физическое и психическое состояние». А еще Джейми улыбается при слове «антиоксиданты», ведь, по его мнению, они не несут никакой пользы, в том числе не работают в направлении снижения риска возникновения рака.

Jamie Goode

Сам Джейми Гуд предпочитает вина с небольшим количеством добавок и уверен, что можно сделать хорошее вино с диоксидом серы в качестве единственной добавки при условии, что все начинается с качественного винограда.

Блоги о вине


«Да» малому виноделию!

Моррис Лаццони (Morris Lazzonni) – итальянский сомелье и винный консультант. О себе Моррис говорит, что влюблен в вино. Правда, долгое время он отказывался его употреблять, но, когда попробовал, это стало страстью всей жизни Лаццони. «Известная поговорка гласит, что только глупцы не меняют своего мнения, и, к счастью, я его изменил! Сегодня я работаю в мире вина, и мне удалось превратить страсть в работу», – говорит о себе Моррис Лаццони.

Morris Lazzonni

Моррис проводит обучающий дегустационный курс и курс сомелье, а еще ведет свой блог, который так и называется «винная страсть» – www.vinoperpassione.com, там он поднимает наиболее актуальные винные темы. В одном из последних материалов, который мы рекомендуем к прочтению, – «Если это крафтовое производство, то это настоящее натуральное вино» – Лаццони размышляет о крафтовом виноделии и отношении общества к нему. Возможно, с какими-то мыслями Морриса можно было бы и поспорить, но однозначно с ними стоит ознакомиться.

«Крафтовое виноделие нередко испытывает притеснения со стороны тех, кто преисполнен предрассудков и считает, что признать «кустарное вино» – значит, поставить под угрозу психическое/физическое здоровье всего винного мира. Иногда я выкладываю в социальных сетях посты о малом виноделии и вижу ярость «винных хулиганов». На самом деле лучший способ рассказать о вине – это позволить говорить бутылке: каждое вино само умеет о себе говорить, выражая характеристики и качества», – пишет Моррис.

Morris Lazzonni

Как уже можно догадаться, Моррис Лаццони относится к тем, кто уважает и ценит крафтовое виноделие. Он посещает небольшие винодельни и знакомится с их владельцами, видит ситуацию изнутри и знает их истории. А история, как правило, такова, что за любимым делом скрываются и финансовые трудности, и ежедневный колоссальный труд, и невероятная усталость.

«Многие малые виноделы экономят год, два или больше, чтобы купить подержанный трактор, новую бочку или решиться на пересадку виноградника… И вся эта личная вселенная вплетена в процесс крафтового виноделия в целом. Я не могу думать о натуральном вине без примеси кропотливого труда и богатства личных знаний, которые формируют личность каждого отдельного винодела», – подчеркивает Лаццони.

Morris Lazzonni

В своем эссе сомелье пишет, что вино крафтовиков для тех, кто его не понимает, похоже на искаженный параллельный мир. Зазеркалье с дефектами. Для настоящих же энтузиастов натуральное вино – это квинтэссенция винной страсти, представление о том, каким именно должно быть вино. «Но нужно признать, что «винные хулиганы» есть как с одной, так и с другой стороны, – замечает Моррис. – Они очерняют оппонентов, и, похоже, взаимопонимание между ними дело весьма трудное».

Лаццони считает, что тема противоборства между натуральным/крафтовым вином и массовым производством – одна из самых популярных винных тем в печатных и онлайн-публикациях. «Трудно сказать, кто из них победит, у каждой стороны есть свои поклонники. Обычное вино бьет экономические рекорды, показывает высокие продажи. Натуральное же вино возводит на трон уважение к терруару, природе и простоте. Те, кто предпочитает накал страстей и отдает дань традициям, – будут склоняться к малому виноделию, в то время как те, кто анализирует вино с точки зрения товарооборота, – примут сторону обычного вина».

Morris Lazzonni

Моррис Лаццони рассуждает о крафтовом вине поэтично, он говорит, что ищет и уважает вино с историей, производителем которого является Мастер, а не индустрия. И вряд ли бы во всех уголках Италии существовали натуральные вина, без той щепотки безумия, которая позволила однажды энтузиастам-виноделам начать с нуля микровинификацию. «Оборот пожирает душу и страсть! А еще крупные винодельческие компании кричат об органике, пишут на этикетках о безсульфатном производстве и вот-вот заговорят о спонтанном брожении с использованием местных дрожжей. Их маркетинговые отделы работают отлично!»

Блогер не идеализирует малое виноделие, он открыто говорит о том, что они могут быть несовершенны, «без макияжа», иметь погрешности во вкусе и аромате, но самое главное, что они честные, искренние, скромные и лишены стандартов, по которым работают крупные энологи.

«Да» малому виноделию!

Morris Lazzonni


Лучший способ наслаждаться жизнью – призывать святую троицу: хорошую еду, вино и компанию!

Жизнь Саймона Джей Вулфа (Simon J. Woolf) с вином была связана не всегда. Вначале были музыка и звукорежиссура, а еще Саймон работал консультантом в сфере IT. Но, как это нередко случается, в какой-то момент все изменилось, и Саймон занялся винной журналистикой. Сегодня его публикации можно встретить в известной винной прессе, он автор книг о вине: «Янтарная революция», «Список желаний вайнловера: 1000 удивительных приключений в погоне за вином». А еще Саймон ведет блог и один из его последних текстов о главных открытиях 2020 года.

Размышления Джей Вулфа начинаются с того, что 2020 год был непростым для всех. Болезнь, смерти, финансовые трудности… Друзья и коллеги Саймона, чья жизнь связана со сферой гостеприимства, существенно ощутили на себе кризис, как и производители вина – ведь два этих сектора неразрывно связаны между собой. Но кроме пандемии, виноградари понесли ущерб во время лесных пожаров в Австралии и Калифорнии. «2020 год – это год, который многие из нас хотят забыть. Но жизнь продолжается. Был собран виноград, изготовлены вина, и некоторые из них окажутся выдающимися. Трудные времена напоминают нам о самом важном – человеческом общении, дружбе, веселье. И я до сих пор не знаю лучшего способа наслаждаться жизнью, чем призывать святую троицу: хорошую еду, вино и компанию, даже если эта компания приходит в меньшем количестве или через монитор компьютера».

Simon J Woolf

По мнению Саймона, 2020-й заставил многих задуматься над тем, что мы едим и пьем. Он считает, что промышленное сельское хозяйство может играть существенную роль в распространении вирусов и иметь проблемы с логистикой в период карантина. Альтернативой является малое производство продуктов питания и локальные закупки. «Мы говорим о фермерах и виноделах, которые работают органически или биодинамически, уважая урожай от природы и не увеличивая производство синтетическими удобрениями или стимуляторами роста».

А далее Джей Вулф называет пять открытий 2020 года. «Эти вина (и виноделы) не просто возбудили воображение, они заставили меня допить бутылку. Это лучший показатель качества, чем любой обзор или оценка».

  1. Pepe Mendoza / Casa Agricola – Velo Flor Anfora 2017

Pepe Mendoza Casa Agricola – Velo Flor Anfora 2017

Один из самых больших сюрпризов года преподнес Саймону Пепе Мендоса (Pepe Mendoza), испанский винодел, чье поместье (Casa Agricola) находится в Аликанте, на юге Испании. «Глядя на этикетки, я не знал, чего ожидать, это был «корпоративный дизайн». Но вина меня поразили. Вина, выдержанные под флом, за исключением хереса, редко мне нравятся. Если преобладает флор или начинают проявляться окислительные нотки, я теряю интерес. Но в данном случае флор служил для концентрации ароматов и фруктов. Я никогда не пробовал вина с таким великолепным ароматом нероли. После дегустации я пригласил Пепе на свою серию прямых трансляций в Instagram, где он с заразительным энтузиазмом рассказал о посещении симпозиума о квеври в Грузии в 2011 году, именно это заставило его посмотреть на производство вина с точки зрения более удобного способа и заниматься сельским хозяйством с минимальным вмешательством».

  1. Šuman – Sun Drops 2017

Šuman – Sun Drops 2017

«Как мог один из пионеров биодинамики Восточной Словении и производитель прекрасных orange wines так долго скрываться от меня?» Радован Шуман (Radovan Šuman) занимается органическим сельским хозяйством почти два десятилетия и получил сертификат Demeter* в 2012 году. «Мой визит в его идиллический уголок остался в памяти надолго, это были последние выходные перед локдауном в Европе. Виноградники Радована полны жизни: овцы, собаки, куры и пчелы разделяют их пространство. О COVID-19 там было легко забыть». Sun Drops – самое «оранжевое» вино Радована, бленд Sauvignon Blanc и Traminer, мацерация от трех до шести недель в бочках. Аромат экзотики: гуава, бергамот, маракуйя, они танцуют во вкусе с тонким и освежающим кисловатым привкусом трав.

Саймон пишет, что Радован ведет себя сдержанно и не считает, что ему нужно посещать винные выставки, чтобы продать свое вино, да и веб-сайт его выглядит несовременно. Но ему все равно. «У него есть постоянные клиенты, и теперь я один из них».

  1. Vignobles Pueyo – Hellebore 2017

В 2019 году, находясь в Бордо, Саймон пошутил про бордоское orange wine, и ему ответили, что оно существует. Винный журналист сомневался, пока Кристоф Пуэйо (Christophe Pueyo) не предложил ему попробовать такое вино. Виноградники семьи Пуэйо сертифицированы как экологически чистые с 2010 года, и теперь Кристоф переходит на биодинамику. В собственности Пуэйо также Château La Fleur Garderose и Château Belregard Figeac. Hellebore – это orange wine, изготовленное из 100% Semillon, 10 месяцев выдержки на кожуре в глиняных амфорах «и всего лишь щепотка серы при розливе в бутылки». Ароматы грейпфрута, груши и айвы, округлые танины и освежающая кислинка.

  1. Podere Luisa – Amnesya 2017

Podere Luisa – Amnesya 2017

Это третье вино в линейке orange wine от небольшого тосканского поместья Podere Luisa. Винодельня имеет сертификат по биодинамике. Бленд Malvasia di Candia и Trebbiano. «Это единственное «белое» вино на винодельне, и оно «оранж». Насыщенное текстурное вино, в аромате цукаты и травы. «Как и Радован Шуман, эта семья и их вина не имеют международного статуса. Но я проложу путь к их двери».

  1. Bio Marani – Saperavi 2016

Bio Marani – Saperavi 2016

«Это пока единственное вино от Bio Marani, семейной винодельни, расположенной в Кахетии (Грузия), которое я пробовал, и оно исключительного качества. Некоторых грузинских производителей, кажется, радует, что их Саперави достигает 16% алкоголя и более. Здесь же была проявлена сдержанность, и в результате получилось вино, которое напомнило великое Loire Cab Franc». Саймон описывает его как хрустящее красное вино, со спелыми танинами и пряностью. «Как все хорошие вина, выдержанные в квеври, в нем отсутствует дуб или чрезмерное окисление». У Саймона Джей Вулфа в запасе есть еще две бутылки вина от Bio Marani – Kisi 2016 и Khikhvi 2016. А значит, нас ждет еще порция дегустационных заметок.


*Demeter International – крупнейшая сертификационная организация в области биодинамического сельского хозяйства и одна из трех основных организаций по сертификации органических продуктов.

Рисунки: Александра Родионова, http://www.nirixasha.art/
Фото: vinoperpassione.com, facebook.com, wineanorak.com,  themorningclaret.com, vivino.com, henrys.nyc, lescavesnatures.com, newsgeorgia.ge

Без сомнения можно утверждать, что мир вина потерял бы часть красок со своей яркой палитры, если бы не существовало блогов о вине и людей, которые их ведут. Блогеры предлагают нефильтрованную и эмоциональную точку зрения и могут реагировать на события в винном мире быстрее, чем это могли бы сделать любые печатные СМИ. Конечно, Интернет породил тысячи […]

Слепая дегустация вин-победителей Ukraine Wine&Spirits Awards 2021

Мероприятие прошло в ресторане «Глек», который стал номинантом международной премии по винному туризму Wine Travel Awards.  


На днях в ресторане «Глек», который стал номинантом международной премии по винному туризму Wine Travel Awards, прошла слепая дегустация вин-победителей конкурса Ukraine Wine&Spirits Awards 2021.

Wine&Spirits Awards 2021

В качестве жюри выступила команда судей, которая 1 ноября оценивала образцы вин, представленные на Ukraine Wine&Spirits Awards 2021.

Wine&Spirits Awards 2021

Напомним, что состав в жюри конкурса входили представители Ассоциации сомелье Украины, авторитетные отечественные и международные эксперты по винам и крепким напиткам, имеющие опыт работы в дегустационных комиссиях, в частности главный редактор журнала Drinks+ Ольга Пиневич-Тодорюк.

Ukraine Wine&Spirits Awards 2021

По результатам слепой дегустации в «Глек» (голосовали по 20-балльной системе) лучшими винами были признаны:

Odesos Winery Cabernet & Merlot Reserve 2019 (18.69) и Beykush winery Рислинг Резерв 2019 (18.08).

♦ Лучшие белые вина:

Chateau Chizay – Шато Чизай Furmint 2019 (17.08);

Prince Trubetskoy Winery Рислинг Рейнский 2016 (17.00);

♦ Лучшие красные вина:

Stakhovsky Wines Каберне Совиньон ACE 2019 (17.30);

Beykush Winery Beykush Пино Нуар Резерв 2018 (16.69);

♦ Лучшее игристое:

Grande Vallée выдержанное брют 2018 (16.94).

Wine&Spirits Awards 2021

 


Всего было продегустировано 17 образцов. В скобках результаты самого конкурса.

Ukraine Wine&Spirits Awards 2021

  1. ТОВ «Престиж-Груп» — ODESSA Prestige EXTRA брют 2020 (83,55)
  2. Вінтрест — Grande Vallee витримане брют 2018 (83,18)
  3. 46 Parallel Wine Group — Grand Admiral Extra Brut Rose 2019 (82,55)
  4. Prince Trubetskoy Winery — Рислінг Рейнський 2016 (89,78)
  5. Beykush Winery — Рислінг Резерв 2019 (93,8)
  6. ТОВ «Винхол Оксамитне» —  Chardonnay 2017 (91,6)
  7. Винокурня Аккерман — Aznauri Premium Rkatsiteli Chardonnay 2019 (85,82)
  8. ДМК Таврия — ASKANO VALLEY Rkatsiteli 2018 (87,73)
  9. Chateau Chizay — Furmint 2019 (85,00)
  10. Вина Запорожья — GRAEVO Terracotta Orange 2016 (86,55)
  11. Beykush Winery — Beykush Піно Нуар Резерв 2018 (85,7)
  12. Chateau Chizay — Країна Мрій Олег Скрипка Pinot Noir 2018 (87,3)
  13. Stakhovsky Wines — Каберне Совиньон ACE 2019 (83,18)
  14. Odesos Winery — Reserve Cabernet & Merlot 2019 (87,45)
  15. NAROVYLO — Alibernet 2020 (89,73)
  16. Biologist Craft Winery — Biologist Одесский Черный 2019 (87,00)
  17. ПАТ Коблево — Koblevo Select Muscat Gold 2019 (86,64).

 

Мероприятие прошло в ресторане «Глек», который стал номинантом международной премии по винному туризму Wine Travel Awards.   На днях в ресторане «Глек», который стал номинантом международной премии по винному туризму Wine Travel Awards, прошла слепая дегустация вин-победителей конкурса Ukraine Wine&Spirits Awards 2021. В качестве жюри выступила команда судей, которая 1 ноября оценивала образцы вин, представленные на Ukraine […]

Украина